מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 6 ביוני 2019

המשטרה שוב מפרסמת פייק ניוז בנוגע למצעד הגאווה







*דוברות המשטרה (ירושלים)*

לפני זמן קצר, שוטרים סמוים המוצבים מסביב למסלול ומקום כינוס משתתפי מצעד הגאווה הבחינו בחשוד שעורר את חשדם, בחיפוש שערכו מצאו סכין שהוסלקה בכליו ובהמשך סרב להזדהות ונעצר והועבר לחקירה.
ואכן המשטרה עצרה עשרות "חשודים" - 49 יהודים בהתבסס על חזות דתית בלבד, כאילו שבקרב יהודים דתיים אין חברי קהילה להט"בית. עזבו שרובם נעצרו רחוק מהמצעד ובלי קשר למצעד הגאווה. ולמה שיגיע להם חופש ביטוי? דתיים לא זכאים לחופש להתהלך חופשי? אז הם הולכים קצת יותר צנוע, מה העניין? לאף אחד מהם לא היה סכין מוסלקת בכלים. המעצר היה נטו על סמך מראה דתי.
*עו"ד בן גביר בתגובה להודעת המשטרה לפיה נעצר אדם עם סכין בסמוך למצעד הגאווה:*

"הפלא ופלא. כל שנה אותה הסכין. אותה הודעה יצאה מדוברות המשטרה גם בשנה שעברה, לפני שנתיים ולפני שלוש, ומעניין שעד היום לא הוגש אף כתב אישום. הספינים של המשטרה נמשכים במלוא העוצמה, וזאת מתוך מטרה ברורה: להשחיר את פני המפגינים מול המצעד, וליצור להם דה-לגיטימציה ציבורית. המשטרה היא אינה גוף פוליטי, וכדאי שתמהר להבין זאת".


ולבינתיים זו המשטרה שלחלוטין לא מצליחה למנוע פיגועי דקירה על רקע לאומני כנגד יהודים על ידי מחבלים ערבים. למי שמעוניין, זוהי תמונת ה"חשוד", שדקר רמתב  השרון יהודים אתמול. ה"חשוד" עבד באתר בניה בעיר וצעק " אללא וואכבר". במהלך הפעילות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה