מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 7 ביוני 2019

יש לכם תווי קניה מיותרים? תרמו אותם






שלום לכולם
אני עובדת הן כשכירה והן כעצמאית וכן, עוזרת כשיכולה למשפחות מעוטות יכולת ואו בהליך פשיטת רגל, שמתקשות לסגור את החודש.
לאחרונה הבחנתי, שבמשך השנים צברתי בין היתר תווי קניה מגנטיים, שוברי קניה וגיפט קארדס (gift cards) ואפילו תעודות זיכוי במקומות שאני כבר לא קונה ולא צריכה מהם דבר. חלקם מדובר במקומות שאני בכלל לא קונה מבחינת רשתות מזון, בגדים, ריהוט ומוצרי חשמל.
באופן אישי, אני לא תומכת בתרומת כסף מזומן, אלא כדי לוודא שהכסף הולך לצריכה בסיסית כמו תשלום חשבון חשמל. לכן, אני נוקטת בפעולות תמיכה מתאימות.  לדוגמא, אתקשר בעצמי לחברת החשמל כדי לשלם ישירות את חשבון  החשמל של המשפחה, או אטען כסף בשעון החשמל הנטען (מקביל לטוקמן, שמאפשר אספקת שמל בסיסית מספיק לנורה ולמקרר אם לא מטעינים כסף) המטרה היא כדי לוודא שהכסף  שנתרם לא יילך לסיגריות, לבניית ציפורניים או לכבלים או מותרות נוספות שהמשפחה יכולה לחיות בלעדיהם במקום לאוכל ובגדים.
אמנם אין בעיה בבניית ציפורניים או בתספורת וצבע וכו', אבל פרופורציות. מה הטעם לשלם מעל למאה שקל עבור לק ג'ל עם נצנצים כשאפשר לקנות לק בעשר שקל, קישוטים לציפורניים וכו' כדי לעשות ציפורניים לבד בבית? בניית ציפורניים זה מותרות ומי שלא יכולה לממן שתוזיל עלויות עד שמצבה הכלכלי ישתפר. לא יקרה כלום אם היא תמצא לעצמה תחליף ראוי וזול.

בקשה לי אליכם - תפתחו את הארנק.
הצטברו גם אצלכם תווי קנייה מטעם המעסיק מפסח או ראש השנה? קבלתם שובר קנייה לוואלה שופס או למקומות נוספים?
בשבילכם זה אולי מיותר אבל יש משפחות בישראל שמבחינתם זה אוצר - תווי הקניה מאפשרים להם לקנות מזון ברשתות המזון, מוצרי חשמל בסיסיים וחסכונים בחשמל ואפילו ריהוט בסיסי כולל מיטות כי הילדים גדלים.
שוברי הקניה לרשתות החשמל ולאתרי אינטרנט מאפשרים להם לקנות מכשירי חשמל בסיסיים חסכוניים בחשמל כמו מקרר וטוסטר אובן, מזרונים, מיטות, בגדים ועוד.
אני לא נדבנית גדולה מאחר והכיסים שלי אינם עמוקים לצערי, אבל את המעשר אני נותנת בשמחה באופן קבוע. מדובר בשתי משפחות נזקקות בשכונה שלי, נתמכות רווחה, נכים במשפחה עם ילדים קטנים שיכולים להיות במקום טוב יותר עם סיוע כלכלי. המשפחות האלו גרות בשכנות אליי בעיר לוד. המשפחות הללו צריכות את הסיוע של תווי הקניה - אחת מהן הנה אמא חד הורית ממוצא אתיופי, שלא מקבלת מזונות מהאבא שגם לא מקפיד לצערה על קשר עם הפעוט.
לכן, אשמח אם תעבירו אליי כרטיסים מגנטיים של תווי  קניה ושוברי קניה ואדאג להעביר אותם למי שצריך - הכתובת למשלוח:
מיכל
תא דואר 242
הוד השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה