מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 21 ביולי 2019

מה הקשר בין תאונות עבודה לליקויי בנייה?







האזרח גואטה | מה הקשר בין תאונות עבודה לליקויי בנייה? - פרק 3 - עבודה עברית

כאן 11 | על פי מחקר של הטכניון, בישראל יש 100% ליקויי בנייה בדירות חדשות שנמסרות למגורים. במקביל מתרחשות באתרי הבניה מאות תאונות עבודה בהן נהרגים עשרות פועלים מדי שנה. בפרק הזה האזרח גואטה יוצא לבדוק את הקשר שבין ההפקרות הבטיחותית בענף הבנייה לכמות הבלתי נתפסת של ליקויי בנייה. הוא מגלה שלמרות הנתונים הקשים חברות הבנייה הגדולות ורשויות המדינה לא עושות מספיק כדי לעצור את התופעה.
במוקד הפרק שתיים מענקיות הבנייה בישראל – אלקטרה בנייה, שיאנית ההרוגים ב-2018 ודניה סיבוס, שיאנית צווי הבטיחות ל-2017. הוא פונה לשרים יואב גלנט וחיים כץ ומנסה להבהיר להם שמי שלא מקפיד על בטיחות בטח לא מקפיד על האיכות. ולבסוף, פוצח ביוזמה משלו שאם שר העבודה והקבלנים יסכימו לאמץ, בטוח תשפר את איכות הבנייה בישראל ותצמצם את כמות התאונות.
על #האזרח_גואטה: תוכנית דוקו-אקטיביסטית מקורית עם חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה. בכל פרק בסדרה יוצא גואטה להילחם בעוולות ועיוותים אשר פוגעים בכלל הציבור או חלקים ממנו. במסעו הוא נחשף להיקף הבעיה, פוגש את הקרבנות שסובלים ממנה ופונה אל האנשים שבכוחם לשנות את המצב - פוליטיקאים, פקידי הציבור ואנשי הסקטור הפרטי - מהדרג הישיר שפועלים בשטח ועד למקבלי ההחלטות ובעלי ההון שנהנים מהמצב ואינם מעוניינים בשינוי.
במאית: דנה דירקטור
עורך וידיאו: איתי פינקלשטיין צלמים: דנור גלזר, שלום
רופאייזן ורונן מאיו. סאונד: רוברט שילוני.
מפיקה: אורטל דהן.
עורכת: איה בק.
עורך ראשי: דובי קרויטורו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה