מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

בואו להשתתף במקר הבודק את הקשר עם ההורים וחרדה חברתית


היי לכולם 

אני משמשת כעוזרת במחקר שעוסק בחרדה חברתית והוא נידון במחקר כמשתנה מתווך של הקשר בין היחסים עם ההורים בעבר ותופעת המתחזה בקרב סטודנטים (מעניין מאד, באמת). השאלון לוקח גג רבע שעה, ואשמח לענות על שאלונים לכל מי שרק ירצה 
תודה לכולם )




סטודנט/ית יקר/ה,
לפניך מקבץ שאלוני מחקר שתוכנם עוסק ביחסי הורים וילדים במשפחה בעבר ובתפיסות רגשיות וקוגניטיביות שונות על העצמי. מטרת המחקר היא לבחון את הקשר בין זכרונות אישיים בנוגע למערכת היחסים עם ההורים בבית לתחושות של רגישות (או חרדה) חברתית ודפוסי הערכה עצמית בזמן הווה בקרב סטודנטים. ספציפית, אנו מנסים ללמוד יותר כיצד המשתנים הנ"ל קשורים ל"תופעת המתחזה" בקרב סטודנטים. זוהי תופעה המתבטאת בתפיסה עצמית ירודה שאיננה תואמת את ההישגים של האדם ויכולתו בפועל ולכן גורמת לו לתחושה לא נעימה מתמשכת של התחזות. בכך אנו שואפים להבין טוב יותר מהם המשתנים העשויים להשפיע על תפיסות שונות של ערך עצמי וביטחון חברתי בקרב סטודנטים, מה שעשוי גם לקדם את היכולת המקצועית להתערב ולסייע בנושא הזה. תפיסות עצמיות (כמו תופעת המתחזה, ודימוי עצמי) וביטחון עצמי חברתי (למשל, חרדה חברתית גבוה/נמוכה) יכולים להשפיע על תפקודים אקדמיים והישגים לימודים בקרב סטודנטים, לכן יש חשיבות לחקור את הנושא הזה ולפתח אותו ביתר שאת במסגרות ההשכלה הגבוהה כאמצעי לקידום רווחתם והישגיהם של הסטודנטים.
מוצהר בזאת כי מתכונת איסוף המידע בשאלונים הכלולים במחקר הנה אנונימית - במסגרת מילוי השאלונים לא תתבקש/י למסור מידע אישי מזהה לגביך המשיב/ה, פרט לגילך, מינך, שפתך הראשונה (ו/או המגזר אליו את/ה משתייך) והסטטוס המשפחתי שלך (פרטים אלה ישמשו לצורך שיוך תשובותיך לקבוצה המתאימה).
המידע המצטבר הנאסף מן המשיבים באמצעות השאלונים ישמש לצורכי ניתוח נתונים כמותי קבוצתי בלבד, ולא יעשה בו כל שימוש ברמה הפרטנית.

תודה על נכונותך להשתתף במחקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה