מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

שאלון עבור חוויית הורה המטפל העיקרי לילדם והתמודד עם מחלת הסרטן.



חקר זה עוסק בחווייתם של הורים המשמשים מטפלים עיקריים לילדם, שנאלץ להתמודד כיום ו/או בעבר עם מחלת הסרטן. 

הורים המשמשים המטפלים עיקריים בילדים וחלו בעבר או חולים בהווה בסרטן - רוצים למלא שאלון ולעזור לסטודנטית לפסיכולוגיה?
שלום לכולם! 😀
לאט-לאט אני מצליחה לגייס משתתפים למחקר שלי💪
אודה מאוד לכל עזרה, אם במענה על השאלון ואם בחיבור להורים שירצו להשתתף במחקר. תודה רבה לכולם!🙏

 

ההשתתפות במחקר הינה בזוגות, וכוללת מענה של שני בני הזוג, על שאלון זה שהינו אנונימי לחלוטין 
(15-30 דקות). מספיק שרק אחד מבני הזוג יענה על שאלות הרקע (הפותחות את השאלון) שתשובותיהן זהות עבור שני בני הזוג. 

**בכל אופן ניתנת האפשרות להשתתף במחקר גם ללא השתתפות בן/בת הזוג** 


השאלון נועד לגברים ונשים כאחד, אך נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד.
 

אנא קרא את הפרטים הבאים ולאחר מכן, אשר את השתתפותך:
אני מצהיר בזאת כי:

1. הבנתי כי המחקר בוחן את חווייתם של הורים המשמשים מטפלים עיקריים לילדם שנאלץ להתמודד כיום ו/או 
    בעבר עם מחלת הסרטן.
2. זוהי בחירתי האישית להשתתף במחקר זה, אני מודע כי באפשרותי להפסיק את השתתפותי במחקר בכל עת. 

3. אני מודע כי השאלון הינו אנונימי ומובטחת סודיות באשר לזהותי האישית בפרסומים מדעיים.

4. בכל בעיה או שאלה הקשורה למחקר אוכל לפנות לחוקרת גל ביסטרי - 054-4492642.  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה