מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 11 ביוני 2011

כך פעילות שמאל מבריחות פלסטיניות לתוככי ישראל





תופעה מדאיגה:

מאות פעילות שמאל קיצוני פועלות בניגוד לחוק ומכניסות ערביות לתוך ישראל .
לאחר שנחשפנו למעשיו החולניים של פעיל השמאל יונתן שפירא ,שריסס כתובות גרפיטי על חומות גטו ורשה, אנשי השמאל לא נחים וממשיכים למצוא דרכים לחבל במדינת ישראל מבפנים .
כאמור , מאות פעילות שמאל נכנסות לכפרים ערביים ביהודה ושומרון עם רכביהן ומעלות לתוכם ערביות הרוצות לשהות בישראל בניגוד לחוק.
הן מדריכות את הערביות להחליף את בגדיהם ולשנות את חזותן המוסלמית וללבוש פריטי לבוש שונים על מנת שייראו כישראליות לכל דבר. כדי להערים על חיילי צה"ל העומדים במחסום , נשות השמאל מפזרות במבה ברכב ומתדרכות את הערביות כיצד לענות לחייל כך שיחשוב שהן ישראליות. כך הן עוברות את המחסומים ונכנסות יחד עם חברותיהן הערביות לתוככי ישראל באופן בלתי חוקי.

"הפורום המשפטי למען ארץ ישראל" פנו ליועץ המשפטי לממשלה שהורה לפתוח בחקירה משטרתית נגד העבריינות של פעילות השמאל הקיצוני אולם נשות השמאל יודעות היטב שאין להן לחשוש ממערכת המשפט. בג"ץ יודע להחמיר ולהתנכל ליהודים ולימין .
אחרי הכל, השמאל בישראל יחד עם בג"ץ חולקים השקפת עולם פוסט ציונית . בג"ץ והשמאל שותפים לאידיאולוגיה אנטי ציונית ומבקשים עם הזמן לערער את מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהביא לכך שבעוד כמה שנים מדינת ישראל כבר לא תהיה מדינה יהודית אלא "מדינת כל אזרחיה" - כפי שאפשר למצוא ב"מסמך החזון" של "ועדת המעקב" של ערביי ישראל .






מדי יום, עשרות שב"חים ערביים מוברחים מיהודה ושומרון דרך גדר המערכת ומרצועת עזה לשטח שהעולם מכיר כשטחה של מדינת ישראל. הם מקבלים סיוע מערבים ישראלים, לא עוברים את מחסומי צה"ל ואין בקרה על מעשיהם, מטרת שהותם בישראל וזמן השהיה. לא מעט מהשוהים לא מסתננים לשטח ישראל רק כדי לעבוד, אלא גם כדי לבצע פיגועי טרור.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה