מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 15 במרץ 2013

10 טיפים מדליקים ויעילים לנעליים!



איך מסירים כתמים מנעליים? מה עושים כדי לשמור על הצורה שלהן בזמן האחסון? כיצד מונעים מהם ריח מסריח? ואיך משדרגים נעל משעממת? הנה 10 טיפים שימושיים שנאספו עם הזמן!

1)נייר ריחני של מייבש הכביסה מעולה למניעת ריח רע מהנעליים. תכניסו נייר ריחני אחד ותשכחו מנעליים מסריחות.

2) תשתמשו בסלוטייפ לשמירה על השרוך. אטמו את הקצה הפרום של השרוך באמצעות סלוטייפ. הסלוטפ מאפשר שימוש נוח יותר בשרוך. יהיה לכם נוח יותר להשחיל את השרוך דרך הלולאות.

3)נייר עיתון יעיל כדי להפיג ריח נעליים. לכן,  כדי לסייע לשמור על הצורה של הנעליים ועל הריח הרענן שלהן, מלאו אותן בעיתונים אחרי שנעלתם אותן.

4)המגפיים מטפטפים?לא יודעים איפה להניח את המגפיים הרטובים? הניחו מגש פלסטיק בכניסה לבית והוא כבר ינקז את הטיפות המיותרות. שימו אותם על מגש פלסטיק או משהו שטוח שעמדתם לזרוק כי נשבר ומשמש רק לזה כמו דיקט שצבעתם מחדש.


5) פצירה להסרת כתמים מנעלי זמש. כדי להסיר כתמים קטנים על נעלי זמש, השתמשו בפצירה ושפשפו בעדינות את האיזור מספר פעמים, עד שהכתם יוסר.

6)נייר זכוכית כדי למנוע החלקה של הנעל בזמן ההליכה. אם הנעל מחליקה, שפשפו בעדינות את תחתית הנעל בנייר זכוכית בינוני.

7)שדרוג הנעל על ידי סרט צבעוני. שדרגו את נעל הסניקרס החיוורת, על ידי החלפת השרוך המשעמם בסרט דק וצבעוני.

8)וזלין לשמירה על שרוכים קשורים מנעו מהשרוכים להיפרם על ידי מריחת מעט שפתון נגד יובש בשפתיים, או וזלין, על הלולאה והקשר של השרוכים, כך שלא יפרמו.

9) עגילי קליפס כקישוט לנעליים. רוצים להפוך נעל עקב פשוטה לנוצצת? הצמידו זוג עגילי קליפס במרכז הנעל, ואלה יבצבצו מתחת לחצאית ויוסיפו הרבה זוהר.

10)  בקבוקי יין לתמיכה במגפיים כדי לשמור על הצורה של מגפי עור גבוהים, כשאינכם נועלים אותם, הציבו בקבוק יין ריק בתוך כל מגף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה