מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 19 במרץ 2013

אברי גלעד חושף את השקרים של מועצת החלב בגל"צ






מועצת החלב (והבשר) מטעה ומשקרת שוב ושוב בנוגע לתרומה של מוצרים מן החי לבריאות האדם. דוגמא לכך, הנה ייחוס של המלצות על ידי רופאים לצריכת המוצרים. בפועל, דר' רודריגז - רופא מומחה לרפואה טבעית מתנגד נחרצות לצריכת מוצרים מן החי, כמו חלב. מועצת החלב ערכה את דבריו באופן כזה, היוצר את הרושם כאילו הוא תומך נלהב לצריכת חלב, דב שקרי. שקרים נוספים של מועצת החלב נחשפים בגל"צ על ידי אברי גלעד. זוכרים שאברי גלעד דיבר שלשום ברדיו על דברים שגילה בדף חלב - עובדות או מיתוסים בנוגע לתעמולה שיווקית של מועצת החלב בבתי הספר והגנים? אז מסתבר שמועצת החלב (והבשר, אגב) כבר הספיקה לנסות להשתיק את השדרן כששלחה לו איומי תביעה.
בתגובה, מועצת החלב ניסתה לעשות שרירים ואיימה על אברי גלעד בתביעת שווא. אברי יצא גדול כשהוכיח אחרת. אברי גלעד התקשר למשרד החינוך וגילה במהרה שמי שצריך לחשוש מתביעות זו דווקא מועצת החלב. מוזמנים להאזין להתפתחויות מהיום!




 


הכל התחיל כשאברי גלעד דיבר בתוכניותו על שטיפת המוח שעושה מועצת החלב לילדי הגן עם ערכות "סידה ודן". מתברר שמועצת החלב לא חיכתה ושלחה מיד מכתב עם איום בתביעת דיבה נגד אברי גלעד!

אברי גלעד נכנס לבדוק את הנתונים, ואף התקשר למשרד החינוך לשאול אותם לגבי עמדתם על הערכות של מועצת החלב.

הקשיבו לתוכנית המוקלטת על מנת לגלות מה משרד החינוך ענה לו, ומה היו הדרישות של מועצת החלב במכתב האיום ששלחו 


תכירו - תאים סומטיים.  "המוגלה נשאבת מעטינים דלקתיים, יחד עם החלב. פיסטור החלב מעקר את הפתוגנים החיים, אך אינו מסלק רכיבי מוגלה אחרים..." מתוך ויקיפדיה , ערך חיידקים סומטיים...
זוהי הרצאה של הרופא והמומחה לתזונה, ד"ר ג'ון מקדוגל, על האופן בו מכונת השיווק הקרויה גם תעשיית החלב מוכרת לציבור שקרים ואינספור מחלות.
 






חברות התקשורת, שבבעלות חברות מזון, כימיקלים ותרופות, כבר שנים מצנזרות ומטעות בנושא הזה ובנושאים אחרים, אבל נאלצות בהדרגה לישר קו עם העליה במודעות הציבורית לנזקי החלב והטעיות יחצני תעשיית החלב. כאן למשל, באופן נדיר מראיינים רופא שאומר את העובדות הקליניות והסטטיסטיות בנושא השפעות הבריאותיות של מוצרי חלב: "מוצרי חלב- לא מה שחשבתם" - תוכנית ששודרה בערוץ 2 ב19.06.2011






שימו לב למחקר ענק שהתפרסם בשנת 2008. במסגרת המחקר, עקב, אחרי יותר מ - 140,000 גברים ב – 8 מדינות אירופאיות: דנמרק, גרמניה, יון, איטליה, הולנד, ספרד, שודיה ובריטניה במשך קרוב ל – 9 שנים (בממוצע). 

 תוצאות המחקר מצאו מתאם גבוה מאוד בין צריכת מוצרי חלב, חלבון חלב וסידן חלב לסרטן הערמונית, וזאת גם לאחר קיזוז השפעת השכלה (מצב סוציואקונומי), מצב משפחתי, גובה, משקל גוף וצריכה אנרגטית. גברים שצרכו 27 גרם חלבון חלב ביום היו בסיכון גבוה ב – 22 אחוז לחלות בסרטן הערמונית מגברים שצרכו 10 גרם חלבון ממוצרי חלב. וזה עוד לא הכל: החוקרים מצאו שצריכת 35 גרם חלבון חלב ליום מעלה את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית ב – 32%, ואת הסיכון לחלות בסרטן ערמונית קטלני ב – 76%!

החוקרים גם מצאו מתאם בין צריכת סידן ממוצרי חלב לסרטן הערמונית, אף על פי שלא נמצא כל מתאם בין צריכת סידן שאינו ממוצרי חלב וסרטן הערמונית. כך למשל, גברים שצרכו 0.88 גרם סידן ממוצרי חלב ביום היו בסיכון גבוה ב – 18% לחלות בסרטן הערמונית מאלו שצרכו 0.3 גרם סידן ממוצרי חלב ביום. לא פחות מעניין הוא שהחוקרים לא מצאו עדות לשונות בין הממצאים הללו בין המדינות השונות.

מדוע מעלים מוצרי חלב את הסיכון לסרטן הערמונית, וסרטן ערמונית קטלני בפרט?
לכך יש שתי השערות מובילות במחקר.
הראשונה היא שחלבון החלב מעלה את רמות הורמון הגדילה דמוי אינסולין בגוף (IGF1), שחוקרים חושדים שהוא זה שמעלה את הסיכון לסרטן ערמונית.
השערה אחרת היא שזהו דווקא הסידן שבחלב שמעלה את הסיכון לסרטן שכן הוא מדכא את הסינתזה של הקלציטריול (נגזרת פעילה של ויטמין D שאחראית בין היתר על ספיגת הסידן במעי והוא גם בעל תפקידים שונים בתהליכי הבנייה והפירוק של העצם). חוקרים מצאו שהקלציטריול, בנוסף, הוא בעל השפעה מדכאת סרטן על תאי ערמונית של גברים. 





תהא אשר תהא הסיבה, כיום כבר ברור שרצוי להמנע ככל שניתן מצריכת מוצרי חלב.
למרבה השמחה, חלבון וסידן יש בשפע בצומח, ואלו לא יגרמו לכם לחלות בסרטן.


ממחקר פרטי שערכתי ללא ידיעת אנימל פלאנט ונשיאונל ג'אוגרפיק ועוד ב hd .. הגעתי למסקנה חד משמעית ! גורי פילים לא צורכים שוקו או מילקי בכלל ובכל זאת גדלים למימדים עצומים! גורי קרנף לעולם לא לקחו לחמנייה וגבינה צהובה לבית הספר ובריחת הסידן שלהם שולית ביותר ... שום תאגיד חלב לא הצליח לשכנע את הג׳ירפה שחייבים לצרוך חלב או מוצריו שלוש פעמים ביום אחרת הילדים שלהם יהיו שבריריים ונמוכי קומה ! 
ארגון הבריאות העולמי איננו היחיד שמדבר על הבעיתיות שבחינוך לצריכה גבוהה של מוצרי חלב כאמצעי, לכאורה, למניעת בריחת סידן. גם בביה"ס לבריאות הציבור בהרוורד התייחסו לנושא, ונצטט:
"There is little, if any, evidence that eating dairy prevents osteoporosis or fractures, and there is considerable evidence that high dairy product consumption is associated with increased risk of fatal prostate and maybe ovarian cancers."

שימו לב גם שה-WHO מציין במפורש את ההשפעות השליליות של חלבון מן החי על מאזן הסידן, ושניהם תמיד באים ביחד כידוע (עמ' 131 למטה)
 

אין וויכוח בכלל שחלבון מן החי מסרטן ושודד סידן מן העצמות. מה שכן יש כאן זאת מלחמת תאגידים ותעשיות בריוניות שמתחילים להבין שימיהם ספורים מאחר והמודעות לנזקי החלב בציבור עולה. 

 אז אברי היקר, יישר כוח! מועצת החלב בחרה בצעד בריוני של תביעה משתיקה. תגובתה נועדה להלך אימים, כדי שאנשים יחששו לחשוף את האמת על נזקי החלב ועל שטיפת המוח שלה. 





לסיום, להלן דבריה של האמא, שי-לי מנזילבסקי:

״תביעה ייצוגית״ זו הכותרת שאני בוחרת לסטטוס הזה. כשסהר הייתה בערך בת שנה וחצי, היא פיתחה אסטמה של ילדים הכוללת התקפות שיעול כרוניות טורדניות ומעיקות. לילות סתוויים/חורפיים/אביביים רבים, ללא שינה כמעט. אינספור רופאים, מומחים, פרופסורים, והופ! מכשיר אינהלציה, בודי קורט, פליקסוטייד, משאף כחול-ונטולין, תוכנית טיפולים... מהר מאוד, מכשיר האינהלציה הפך לאורח קבוע אצלנו במטבח, כמו עוד קומקום או תמי 4, מתחילת הסתיו ועד סוף האביב, סהר, כמעט על בסיס יומי, עם תרופות למניעת התקפות השיעול וקוצר הנשימה. כך עברו להן בערך שנתיים. עד שהאמא המשוגעת של סהר, החליטה יום אחד, להפוך טבעונית, לגביי כמובן לא היה כל חשש, וצריכת החלב הופסקה כליל, עם הילדות לעומת זאת, זה היה כבר יותר מורכב. הפחד שהושרש כל כך עמוק ע״י הסביבה, הרופאים, התרבות, ומועצת החלב, היה כל כך משתק (שעל אף כל המחקרים שקראתי, הגורסים, חד משמעית, שחלב הינו בגדר נזק אמיתי ממשי לגוף האדם), שלא הייתי מסוגלת להפסיק לבנות שלי, את צריכת החלב בוות אחת, כך שסהר המשיכה לשתות יוגורוט אחד ביום (ליתר ביטחון...). עם הזמן, סהר נחשפה למידע אודות החלב ונזקיו, ליטפה עגלים בוכיים בכלובים קטנטנים, ראתה את הפרות האהובות, חוטפות מכות עם מקלות בכל חלקי גופן, בדרך לתאי החליבה... עד שהחליטה, יום אחד, שהיא מפסיקה עם היוגורט האהוב שלה והופכת ״טבעונית לגמרי״ כלשונה. חלפו מס׳ חודשים, החורף בעיצומו, כמו גם ההכנות התרופתיות לקראת ההתקפים שלה שאמורים לפרוץ בכל רגע, (בכלל לא שמתי לב שהם מאחרים להגיע...) האינהלציה בהיכון, המשאפים מוכנים ומזומנים, ו... ניחשתם כבר?? ובכן, מס׳ חודשים לאחר שסהר הפסיקה לחלוטין את צריכת החלב שלה, היא גם נפרדה, בתקווה לצמיתות, מהאסטמה שלה! האינהלציה עברה לאיחסון בארון גבוה במטבח, המשאפים עומדים נטושים בארון התרופות. חשוב לציין, שבכל ביקור עם רופא חדש בעיניינה, נשאלה השאלה אודות הקשר בין צריכת חלב ומוצריו, לבין האסטמה שלה, ותמיד אותה תשובה, נחרצת ובוטה! ״אין שום קשר, אין שום מחקר שמוכיח כי חלב ומוצריו גורמים לליחה/שיעול/אסטמה, שהילדות יאכלו חלב כרגיל!״ ואני... ובכן, הספקתם להכיר אותי קצת... לי מתחשק מאוד לקחת 3 מוצרי חלב: גבינה צהובה (עם עובש), שוקו (מחלב שהחמיץ) ויוגורט (עם חיידקים ממש רעים), ולהכין מהם ארוחה מיוחדת לכל אותם מומחים, שמנעו מהילדה שלי בריאות, במשך שנתיים+. את הסטטוס הזה אני מקדישה לחבריי הרופאים הטבעוניים שהחליטו להישאר נאמנים לשבועת הרופא שנשבעו, ולא לשבועת תעשיית המזון מהחי, שנשבעה להמשיך לרפד כל כך הרבה גופים, ע״ח הבריאות של כולנו!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה