מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 28 ביוני 2013

אז מה, כבוד הנשיא שמעון, לא כל טובת הנאה היא מרמה?










האחד נשיא, השני ראש ממשלה לשעבר ועבריין - מה ההבדל בין פרס לאולמרט? מהי הסיבה לכך שכנגד אהוד אולמרט המושחת הוגש כתב אישום אך לא כנגד שמעון פרס, דבר שאפשר לו להיבחר כנשיא ולהמשיך לשרת את הציבור ולא נאמנה?  שאלה זו נשאלה גם על ידי השופטים במשפטו של אולמרט את התביעה במהלך דיון בשלב הסיכומים.

מדוע הנשיא פרס לא הועמד לדין על עבירות דומות? לדבריו של נציג הפרקליטות מתברר ש"לא כל טובת הונאה היא מרמה". לעומת זאת, בנסיבות של טובות ההנאה שקיבל אולמרט, הכוללות "מכלול הנסיבות הכוללות הסתרה, לא קבלה חד פעמית, גובה הסכום וכו'. השיטה של קבלת מעטפות, פעם סכום כזה ופעם אחר, ותשלום במלון – יש בכך עבירה".
לעומת זאת במקרה של פרס, שמעון קיבל טובות הנאה ולא הסתיר זאת. הוא פנה לקבלת ייעוץ משפטי ממוסדות המפלגה, ובכך נמנע מהיבט ההסתרה. למעשה, זה בסדר כשמשתינים מהמקפצה. אמנם הוא לא סיפק ליועצים את כל התיאור העובדתי של טובות ההנאה שקיבל, אבל בכל מקרה הוא לא מדבר על הסתרה. מקבלים כסף, מצהירים עליו ומשתמשים בו לפעילות פוליטית ובכך השוחד מוצדק.
7,066 שקלים לשעה, מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע - זה הסכום ששמעון פרס, נשיאה של מדינת ישראל, עולה למשלמי המסים. תראו איך שההוצאות השנתיות של בית הנשיא גדלו מאז שפרס נכנס לשם - ממש הכפילו ושילשו את עצמם, הוצאות שנמצאות בסימן עליה. הוא חיי חיי מותרות ונהנתנות. חוגג במסיבות ראווה כמו נסיך נפט ערבי. כבוד הנשיא, אתה מושחת. 
בשנת  2010, למשל, לשכת הנשיא שילמה משכורות באמצעות 250 מליון שקלים שהוקצו ללשכתו של הנשיא אפרים קציר ז"ל באישור משרד האוצר מתוך ידיעה שהכספים נרשמו על סעיף של נשיא לשעבר שכבר לא נמצא בין החיים. בנוסף, בשנת 2012 הנשיא שמעון פרס הוציא חצי מיליון ש"ח עבור סעיף דלק, כאשר ליטר בנזין עלה באיזור ה7.5 ש"ח לליטר. קרי, מדובר בכ66,000 ליטר דלק. כבוד הנשיא פרס נושא ברכב עם צריכת דלק גבוהה באופן חריג בהתאם לנתוני היצרן - מקסימום 7 ק"מ לליטר בנזין [לעומת רכב שצורך סולר - 30 ק"מ לליטר]. לפיכך, הנשיא נסע לכל הפחות 460000 ק"מ!!! אז מה, אדוני הנשיא, כמה פעמים הקפת את כדור הארץ עם הרכב השנה בגילך המופלג? בדקת עם ספר השיאים של גינס? אולי שברת שיא....
לעומת שמעון פרס, הנשיא הישראלי הנהנתן, הנשיא העני ביותר בעולם הנו נשיא פורוגוואי, ג'וסה מוג'יקה. נשיא פורוגוואי הנו אדם צנוע שתורם 90% ממשכורתו לצדקה - מתוך משכורת חודשית של 12,500 דולרים, הוא "נאלץ" לחיות משכר של 1,250 דולרים בלבד ולנהוג בחיפושית ישנה משנת 1984, הנמצאת בבעלותו כבר שנים.
מה שמעון פרס השיג עד היום? מה הוא כבר עשה למען היהודים, לאומה הישראלית ולמען העולם כולו שמצדיק את הקמת המרכז האקדמי פרס ברחובות שהייתה בעבר מכללה פרטית לכל דבר, את מרכז פרס לשלום ומוסדות ציבור נוספים ששמו מתנוסס עליהם? מוסדות אלו עלו מליוני שקלים מכספי ציבור בכדי להקים אותם. הציבור עדיין משלם בעבורם מליוני שקלים בשנה למימון פעילות לא ברורה, זאת בנוסף לעשרות מליוני השקלים שמוסד הנשיא שורף מדי שנה מכספי ציבור ומ"תרומות" וטובות הנאה שהוא מקבל. רק לאחרונה, הקק"ל שרפו מליון שקלים כדי לממן את ביקורו של ביל קלינטון במסיבת יום הולדתו של פרס, כאשר חצי מליון זה הוצאות שכרו של קלינטון וחצי מליון בגין הוצאות ההארחה שלו, כולל חדרים בבית מלון.


אישתו של שמעון פרס, סוניה פרס, נכשלה במילוי תפקידה. הלוואי ושמעון היה מגיע לציפורן של הזרת מהבנאדם שהייתה סוניה.





פשוט ביזיון



לא מספיק הבושה שהביא קצב, מכהן נשיא שתקציב ביתו יכול לממן כמה מחלקות בבית חולים ממשלתי.

הוא טען שהלך עם בן גוריון ב-14 במאי , -1948 , וכאשר התברר ששיקר - ניסה להסתיר זאת , וטען ש"חשב שזה מה שהיה ...."
בכלל , כותב הביוגרפיה שלו , מיכאל בר זוהר , אמר בתוכנית ש....לשמעון פרס היה "זיכרון גמיש" , ואז הודה שהוא עושה לפרס הנחה באומרו זאת .
בקיצור , למתקשים בהבנת הנקרא - שקרן סדרתי . או , בניסוח היצירתי של בר זוהר : פרס האמין באופן מוזר מאוד בשקרים של עצמו , גם אחרי שנחשף . פרס , על ידי אמירת שקרים השיג את ההישגים הפוליטיים הכי גדולים שלו . תומכיו, אגב, משתמשים בניסוח " אמירת לא אמת" - מעין דרך יצירתית להכשיר שקרן מהמחנה הנכון .
אה , וזה רלוונטי לאחרונה , אז גם שמעון פרס לא שירת בצבא , ושיקר בקשר לכך , ושוב , ניסה להסתיר זאת .
הוא הסכים להעברת צינור נפט עירקי לירדן , ואפילו התחייב שישראל לא תפציץ אותו . בתמורה למה? בדיוק - בתמורה לעשרות מיליוני דולרים שתקבל מפלגת העבודה - האב הרוחני של "המחנה הציוני". מעניין מה אלדד יניב היה חושב על זה ...אה?
אגב , את העסקה תפר עם פרס ברוס רפפורט ,מיליארדר יהודי שמקורב לשמעון פרס. מצלצל לכם פלילי ? אבל לא במקרה הזה . יש פרוטקשן במחנה הנאור .
פרס היה ידוע באטימות לשכבות החלשות , והתעצבן מאוד כשהוכיחו אותו על כך. נו... סוציאליזם וסולידריות וכל זה .
פרס יזם כמובן את התרגיל המסריח , בו שילם לשרים במחנה הימין כדי שיערקו למחנה שלו . כאשר העסקה השתבשה , הוא לא התבלבל וניסה שוב , בכל הכוח , כמו שרק חתרן בלתי נלאה יודע להתעקש .
פרס העיף דווקא את אומרי האמת וחושפי פרשת קו 300 , ולמרות שהרס להם את החיים והקריירה עד מותם , לא טרח מעולם להתנצל בפניהם .
ויש עוד , עם כזה רקורד "מפואר" , אולי מתישהו בעתיד יחשפו גם הונאות הבחירות וזיופים שעשו קברניטי מפא"י ? אין לדעת . החיסיון חל על המחנה ה"נאור". אבל היי - לא קוראים לו בנימין נתניהו , אז הכל טוב - נשכח ונסלח .

לאחרונה, הוגשה תלונה במשטרה כנגד שמעון פרס, מאחר ופרסם מודעת דרושים לבית הנשיא משרת ראש תחום חשבות. לכאורה הכל בסדר למרות שלא ברור לי בשביל מה בית הנשיא צריך ראש תחום חשבות, למרות שהדבר נדרש כשבית שלם מנוהל על ידי תקציב של 60 מליון שקלים. הדבר כרגע אינו הבעיה. הבעיה היא שבמסגרת דרישות התפקיד, נמסר שמועמדים יוגבלו לבני מיעוטים בלבד, כגון דרוזים וצ'רקסים. יהודים אוטמטית לא יתקבלו לתפקיד, לא משנה כמה הם ראויים. אפליה זו נוגדת כמה חוקי יסוד בישראל ואת מגילת העצמאות.




תגובה 1:

  1. שמעון פרס אחד האנשים שעזר לערבים לרצוח יהודים בכלות רבה!הוא אחד השקרנים ואוהבי הכבוד הגדולים ביותר !

    השבמחק