מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 29 ביוני 2013

עשר סיבות מוצדקות להתנגד לנישואין חד מיניים בישראל




השבוע, בית המשפט העליון בארצות הברית אישר שוויון זכויות לזוגות חד מיניים שנישאו.
בישראל, עדיין אין שוויון זכויות לזוגות חד מיניים, כולל באימוץ ילדים, נישואין וכדומה.
להלן 10 סיבות מוצדקות ביותר לכך שיש להתנגד לשוויון זכויות של זוגות חד מיניים או להט"ב בשיטת המשפט בישראל:

  1. הומוסקסואליות ולסביות זה בניגוד לטבע. הרי יהודים מאמינים מעולם לא קיבלו על עצמם ואפילו דחו מאפיינים שאינם טבעיים, כולל משקפיים, טיפול תרופתי, פוליאסטר, אוכל מעובד ומתועש ומיזוג אויר.
  2. נישואין חד מיניים יעודדו אנשים להיות הומוסקסואליים באותו האופן שבו להסתובב עם אנשים גבוהים הופך אדם לגבוה.
  3. לגליזציה של נישואין חד מיניים תיצור פתח לכל מיני התנהגויות לא נורמליות. אנשים עוד עלולים להינשא לחיית המחמד שלהם מאחר ולכלב יש מעמד חוקי והוא יכול לחתום על חוזה משפטי.
  4. נישואין של זוגות סטרייטים הייתה קיימת בתרבויות רבות ברחבי העולם, במדינת ישראל וביהדות בפרט מאז ומעולם והדבר לא השתנה בכלל. ממש בדומה לכל היסודות המשפטיים שקיימים עד היום, כמו העבדות, מעמדן של הנשים כרכוש, סקילת עבריינים כעונש, עבודת ילדים, הריון מחוץ לנישואין והאיסור לשלוח בנות לבית ספר.
  5. במידה ונישואיהם של זוגות חד מיניים תותר במסגרת שיטת המשפט בישראל, נישואין של זוגות הטרוסקסואלים יקבלו משמעות פחותה יותר. הקדושה של הנישואין תהיה מחוללת, ממש כמו בריטני ספירס ומדונה.
  6. טקס הנישואין היחיד שתקף הנו טקס נישואין של זוגות הטרוסקסואליים מאחר והם יכולים להביא ילדים לעולם. למעשה, אין להתיר נישואים של זוגות הומוסקסואליים, זוגות עקרים, זוגות שכבר לא נמצאים בגיל הפוריות וכדומה, מאחר ואין מספיק ילדים בבבתי היתומים, בפנימיות וילדים המיועדים למשפחות אומנה ולאימוץ והעולם צריך עוד ילדים.
  7. ברור שזוגות הומוסקסואלים יביאו לעולם ויגדלו רק ילדים הומוסקסואלים מאחר וזוגות סטרייטים מביאים לעולם רק ילדים הטרוסקסואליים.
  8. חתונה חד מינית אינה נתמכת בדת. הרי בהתאם לשיטת המשטר התאוקרטית המיושמת במדינת ישראל, חוקיה של דת אחת נאכפים בכל המדינה. בגלל זה, יש רק דת אחת בישראל ואסור להאמין באף דת אחרת או לקיים את מצוותיה.
  9. ילדים לעולם לא יצליחו להשתלב חברתית מבלי שיהיו להם גם גבר וגם אישה בבית כמודל לחיקוי. בגלל זה, החברה הישראלית ובהתאם לשיטת המשפט המיושמת בישראל, נאסר במפורש על משפחות חד הוריות בעקבות סיבות כגון מוות של אחד ההורים, גירושין או הריון מחוץ לנישואין להביא ילדים לעולם.
  10. נישואין חד מיניים ישנו את היסודות החברתיים. לעולם לא נוכל להסתגל לנורמות החברתיות החדשות שהשינוי החברתי הזה דורש מאיתנו, ממש כמו שלא יכולנו להסתגל לשילובה של המכונית ולהתארכות חייו של האדם.


אז אם במידה ואי פעם שאלתם את עצמכם מדוע הסמל של אפל הוא תפוח נגוס? מדובר, למעשה, במחווה לאלן טיורינג, אבי המחשב המודרני. אלן היה הומוסקסואל ובאותם הימים, הומוסקסואליות נחשבה כפשע. לכן, הוא נשלח לכלא. שלאחר כמה זמן נמצא אלן מת כשתפוח מורעל נגוס בידו... מעבר לכך שכל נגיסה מהתפוח מכונה באנגלית ביט [bit], בהתחלה, עד לפני כעשר שנים, צבעי הסמל של התפוח היו בכל צבעי הקשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה