מחזה נדיר ויוצא דופן שתפסה עדשת המצלמה - נחש גיבור ואמיץ מציל דג מטביעה
אם בתמונה הזו, הדג מסמל חייל ישראלי ואילו הנחש היה מחבל, אחמד טיבי היה טוען שהחייל הישראלי חוסם למחבל הערבי את הפה... פוליווד וזה
כשבתקשורת מפורסמת ידיעה שנוער הגבעות נכנס לכפר ערבי כדי לעשות תג מחיר, האמת היא שהם בכלל טיילו מחוץ ליישוב היהודי והזויים ממחסום ווטש רצו כמה תמונות יפות. זאת התוצאה:
זהו מבחן שפיות.
רגע אחרי שמחנות הריכוז וההשמדה שוחררו על ידי בעלות הברית והצבא האדום היו יהודים שעניין אותם דבר אחד בלבד: צדק!
לפניכם אחד מהאסירים היהודים ברגע נדיר של עשיית צדק לאחר שיחרור המחנות.
אם התמונה הזאת הייתה מצולמת היום היהודי הזה היה מתוייג כ"גזען" ואולי אף כ"רוצח". לטענת השמאל, לפי ההגיון ההזוי שלהם, התוקפנות הנאצית כלפי היהודים החל מ-1938 ן-1942 הנה בגלל התמונה הזו שצולמה ב-1945.
רעיון הנקמה (כעשיית צדק. לא כסיפוק יצרים) ושניאת הרע הוא עיקרון גדול ביהדות.
אדם (ולא רק יהודי) שאינו יודע לשנוא את הרע, אינו יודע גם לאהוב את הטוב.
בעידן שבו הגבול בין רע לטוב כמעט ואינו קיים, איפה אתם?
בצד השפוי או בצד ה"נאור"?
אם בתמונה הזו, הדג מסמל חייל ישראלי ואילו הנחש היה מחבל, אחמד טיבי היה טוען שהחייל הישראלי חוסם למחבל הערבי את הפה... פוליווד וזה
כשבתקשורת מפורסמת ידיעה שנוער הגבעות נכנס לכפר ערבי כדי לעשות תג מחיר, האמת היא שהם בכלל טיילו מחוץ ליישוב היהודי והזויים ממחסום ווטש רצו כמה תמונות יפות. זאת התוצאה:
זהו מבחן שפיות.
רגע אחרי שמחנות הריכוז וההשמדה שוחררו על ידי בעלות הברית והצבא האדום היו יהודים שעניין אותם דבר אחד בלבד: צדק!
לפניכם אחד מהאסירים היהודים ברגע נדיר של עשיית צדק לאחר שיחרור המחנות.
אם התמונה הזאת הייתה מצולמת היום היהודי הזה היה מתוייג כ"גזען" ואולי אף כ"רוצח". לטענת השמאל, לפי ההגיון ההזוי שלהם, התוקפנות הנאצית כלפי היהודים החל מ-1938 ן-1942 הנה בגלל התמונה הזו שצולמה ב-1945.
רעיון הנקמה (כעשיית צדק. לא כסיפוק יצרים) ושניאת הרע הוא עיקרון גדול ביהדות.
אדם (ולא רק יהודי) שאינו יודע לשנוא את הרע, אינו יודע גם לאהוב את הטוב.
בעידן שבו הגבול בין רע לטוב כמעט ואינו קיים, איפה אתם?
בצד השפוי או בצד ה"נאור"?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה