מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

דובר החמאס מודיע על מותו של מוחמד דף





בִּנְפֹל אוֹיִבְךָ אַל תִּשְׂמָח וּבִכָּשְׁלוֹ אַל יָגֵל לִבֶּךָ [משלי כד: יז]

כידוע, צה"ל ביצע חיסול ממוקד כלפי שלושה ממפקדי החמאס ברצועת עזה, אחד מהם הנו מוחמד דף. החמאס עדיין לא ערך לו הלוויה ועדין לא נמסרה הודעה רשמית על מותו של דף.

אף נטען שהוא עדיין חי, עד להצהרתו של דובר החמאס, סאמי אבו זוהרי, אשר בסרטון נראה מבצע טעות פרודייאנית ומדווח שהסיכול הממוקד על חייו של מוחמד דף, בכיר בחמאס, נחל הצלחה והוא נהרג.  עדיין לא הותר לפרסם את ההודעה על מותו, מאחר וקצין העיר עדיין לא מצא את הבית.







עם זאת, למרות שצה"ל הודיע על פגיעה ישירה בטרוריסט שהביאה למותו ושהתקשורת בעזה מדווחת על מותו של מוחמד דף, עדיין לא נערכה לו הלוויה מאחר והחמאס גורס שהוא חי. לכן, התקשורת בישראל עדיין לא הופכת את זה לרשמי ויש הומור קליל ביותר בין השורות כמו הדיווח של אהוד יערי על הסיכול במוחמד דף:





"לא יודעים שהוא לא מת". לפי הפסיכומטרי, אם יש פעמיים שלילה ולכן, זה נהיה חיובי. אז אולי מר יערי התכוון שאנחנו יודעים שהוא כן מת או שאולי אנחנו יודעים שהוא לא מת או שאולי אנחנו לא יודעים שהוא כן מת.
לא יודעים אם הוא לא מת
יודעים שהוא אולי לא מת
 יודעים שהוא חי-מת.
יודעים שהוא חתולה.

רוני דניאל יותר מצחיק - אמר על מוחמד דף: ״כבודו במקומו מונח, אי שם בין הריסות ביתו שהופצץ״.


נשק חדש בצהל: פצצות טונה ישר מהים. הסלמון נשאר לראש השנה
לא ברור האם דף חי או מת. אבל זה קצת לוז לוז סיטואיישן מבחינתו, כלומר: אם הוא היה בדירה- הוא מת, ואם הוא לא היה בדירה, הוא כנראה תוהה עכשיו מה עשה ראש מערך הרקטות שלו עם אשתו לבד בבית בשעות החשיכה. ומה שיפה זה שהוא לעולם לא ידע. אם גם דף מת, זה קצת בעסה בשבילו, לא? כלומר, בנאדם מחכה כל חייו לפגוש 72 בתולות ועד שזה סוף סוף קורה לו, הוא שם עם אשתו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה