מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

דם חיילי צה"ל אינו הפקר




דם חיילי צה"ל הפך להפקר.
ידיהם כבולות והם אינם מורשים להגן על עצמם בפקודת מפקדיהם הישירים במקרים של סכנת חייהם של החיילים. אם הם יכולים, הם נמלטים. עליהם להיות קודם כל עורכי דין לפני לוחמי צה"ל. כך גם בזמן הפסקות האש "ההומניטריות" במהלך המבצע בעזה - המחבלים משפרים עמדה, מתקרבים יותר ויותר לחיילים שמנועים מלהגיב.
שימו לב כיצד המחבלים בסרטון תוקפים עמדה בה נמצא לוחם אחד של משמר הגבול בבלוקים ובבקבוקי תבערה. הלוחם חסר אונים ונאסר עליו להגיב. גם על חבריו הנמצאים בעמדות טובות יותר נמסר להגיב.
חיילים מותקפים פיזית על ימין ועל שמאל על ידי מחבלים ערבים ומהשמאל הישראלי. במקרה הטוב, הם חוזרים מושפלים אחרי שחטפו מכות יבשות ומוכי טראומה. במקרה הפחות טוב, נשברים להם עצמות, הם חטופים כוויות על שטחים גדולים בעור ואף מאבדים את חייהם. אין להם איך להלחם ועם מה מלבד לנסות להפחיד עם הידיים כמו שמפחידים ילדים קטנים ולצעוק קישטה רק בגלל הם מנועים להשתמש באמצעים העומדים לרשותם כלוחמים. מדיניות זו תקפה גם לגבי משטרת ישראל ושוטריה. חיילי מג"ב הנם, למעשה, שוטרים. עם זאת, מדובר גם במדיניות לגבי שוטרים במדים כחולים.




בסרטון הזה לקט של תיעודים, כתבות ותמונות. מטרת הסרטון הנה לנסות ולהמחיש, לנסות להכניס אתכם לראש החייל הכבול הנמצא בשטח ומוצא עצמו קורבן למציאות היומיומית המורכבת והבלתי נסבלת של התמודדות עם אוכלוסייה עוינת, אם במסווה ובין אם לא.
אותם חיילים אשר "נזרקים" לשטח על-ידי מקבלי ההחלטות ללא כלים להתמודד אלא רק עם סיסמאות על הומניות, מוסריות וקוד אתי מוצאים עצמם נחשפים לאלימות פיזית ומילולית תוך כדי השפלה והרגשה של חוסר אונים, כשמנגד מתייצבים מולם פעילי 'זכויות אדם' לכאורה חמושים במצלמות ומחכים לרגע בו החייל ישבר לאחר שעות ואף ימים ארוכים של איפוק. ואם גם אז הוא לא נשבר, הם מביימים סיטואציות בהם צה"ל נתפס כאגרסיבי לכאורה ואף "פעילי השלום" בעצמם מבצעים פיגועים כנגד חיילי צה"ל.
 אנו קוראים לכם להתעורר, לשתף את הסרטון ולהצטרף אלינו למחאה נגד הפקרת חיילי צה"ל.
 דם חיילנו אינו הפקר!
לכל מי שאכפת לו מהמדינה ומחייליה, הילדים של כל אחד ואחת מאיתנו, אלו ששומרים על חיינו ובטחוננו בגופם, אנא שתפו בכל מקום אפשרי - בפייסבוק, בפורומים ועוד (כי לייק לא מספיק). עיזרו לארגון אמהות של חיילים נגד בצלם לגדול ל100,000 איש כדי שנוכל להקים את ההפגנה הגדולה ביותר מאז קום המדינה!!!
אנו טוענות כי "ארגון זכויות אדם" המסקר באופן חד צדדי ומתראיין בחו"ל כנגד צה"ל הנו למעשה תנועה פוליטית ויש להחיל עליו את חוק מימון המפלגות (הגבלת תרומות מחו"ל). כלומר, יש לשנות את החוק כך שיכלול גם "תנועות פוליטיות" וכך, נעצור את נהר הכסף המוזרם מטעם גורמים אנטישמיים בחו"ל לבצלם.
כשנגיע למסה קריטית של משתתפים, נערוך את הפגנת המליון ב 4 ערים בישראל: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. – והכל באותו הלילה. הפגנה כזו שאף פוליטיקאי כבר לא יוכל להתעלם מרצון העם! לכל מי שאכפת לו מהמדינה אנא שתפו (כי לייק לא מספיק).
לוחמים יקרים שלנו, כל עם ישראל אתכם ממש. דמיינו שאנו צועדים לצדכם בשדה הקרב!
***

 חשוב לנו שתזכרו: בכל חשש ולו קל שבקלים, אל תהססו, פתחו באש!! כן, גם במחיר של חיי אדם בצד השני.
פשוט כי חייכם קודמים וגם חיינו קודמים, וחייכם - חיינו!
 אז אנחנו לא יודעים מה הפקודות שקיבלתם ואנחנו מקווים שהם ברוח זו, אבל סומכים עליכם ששערה אחת משערות ראשכם לא תיפול, בכל מחיר אשר יהיה!
 ***

אנחנו יודעים כמה אתם גדולים וגיבורים ברוח הקרב ובתרומה לעם ולמולדת וגם בכח הזרוע שלכם.
 מכאן נשלח חיבוק אמיץ ותנחומים למשפחות החיילים שנפלו על משמר העם והארץ.
 מחבקים ואוהבים!
הלוחמים שלכם שבעורף..

בנוסף פנינו פונות לעתיד. נחשפתם לפשעי מלחמה בוצעו על ידי הערבים בעזה? מדינת ישראל, אזרחיה וחייליה זקוקים לעדות שלכם. פנו לארגון שורת הדין כדי שיתעד אותה וכשיבוא היום, ישתמש בה בבית הדין בהאג להגנה על ישראל, חייליה ואזרחיה.


Contact Info Phone US: 212-591-0073;
 Israel: 972-3-751-4175
 Email shurathadinisrael@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה