מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

שירו של המטרידן מינית Omer Adam feat. Arisa - Tel Aviv עומר אדם עם אריסה - תל אביב




שיר שמבייש את המוזיקה המזרחית אבל משום מה הפך ללהיט ולא רק בגלל המלים, אלא בגלל המסר. המסר של חיי ההוללות בתל אביב ומשפט המחץ - עולה לי ולא יורד לי. למי שלא מכיר את ההתנסחות, הביטוי מתייחס למי שכרגע לקח סם, נמצא בהיי ועדיין לא נחת. למי שלא חי את העולם, יכול לפרש זאת גם כזקפה גברית, חרמנות יתר באופן מטריד מינית לחלוטין. יש את זה ביותר נמוך?
איפה הימים של אביבה אבידן, יואב יצחק, זוהר ארגוב ושות'? אז ידעו איך לעשות מוזיקה ולא להוציא אותה ממכונת ביטים. אז, גם אם כתבו שיר על רגל אחת בשתי דקות, השיר הייתה בעברית יפה עם מסר מעלף. למעשה, המשמעות האמיתית ברחוב של הביטוי 'עולה לי' זה ההיי מהסמים. אז לא, עדיין לא תקין, לא רק בגלל שהתפרש כהטרדה מינית אלא בגלל התמיכה בשימוש בסמים.




היא מרגישה שנפתח לה המזל
פגשה אחד, גבר-גבר ורג'אל
והיא תלחש לו, מה היא תלחש לו-
"קח אותי על הגמל"

I'm your beauty
You're my beast
Welcome to the Middle East

תל אביב יא חביבי תל אביב
תסתכל כמה לירדים מסביב
עושים לי היי-היי
בלילה וואי-וואי
וסחטן על תל אביב

זורחת שמש בעיר הלבנה
ונועצים בו מבט מכל פינה
והיא יודעת, מה היא יודעת
הוא יברח לה עוד שנייה

I'm your beauty
You're my beast
Welcome to the Middle East

תל אביב יא חביבי תל אביב
תסתכל כמה לירדים מסביב
עושים לי היי-היי
בלילה וואי-וואי
וסחטן על תל אביב

עולה לי, עולה לי, עולה ולא יורד לי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה