מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

צבי יחזקאלי - דעאש, פרק 1: הכירו את הארגון



خيبر خيبر يا يهود, جيش محمّد سيعود




הפרק הראשון בסדרת הכתבות על דאע"ש מטעמו של צבי יחזקאלי והדסק הערבי של ערוץ 10: הכירו את הארגון המהווה איום בטחוני על העולם המערבי ועל כל מי שאינו מוסלמי. מי הוא הארגון האסלאמי שמדיר שינה מעיני מנהיגים בכל העולם?
האותיות is is הן שמה של מלכת בבל (אשתו של נמרוד). הדגל עצמו של הארגון שחור/לבן והמילים "לה, אילה, אילה אללה" אומרות כי "אין אלוהים מלבד האלוהים". בהתחשב בכך שהמילה אללה מופיעה בדגל, הדגל הופך לקדוש בעיני המוסלמים.
במעגל לבן במרכזו של הדגל נכתב בשחור "שליח האל מוחמד", וגם זאת חלק מהצהרת האמונה האסלאמית שנקראת "שהאדה". המילים נכתבו בתוך מעגל כי הן אמורות להיות העתק ממה שנחשב "החותם של מוחמד". בחותם הזה, על פי האמונה, עשה מוחמד שימוש עוד בחייו כששלח מכתבים למנהיגים זרים בבקשה או דרישה להצטרף לכוחותיו.
הרעיון של דעאש הוא להקים את מדינת איסלאם שתשתרע על השטח של ממלכת בבל ההיא. רעיון שהחוק שלו אומר שכל השאר כופרים - יהודים ונוצרים. בקוראן יש פסוק חשוב, לפיו תורתו של מוחמד הנביא מבטלת את שתי הדתות המונותאיסטיות הקודמות. זה רעיון שמשול למהלך "שחמט דתי" של האיסלאם.
התוכנית מציגה ממש על קצה המזלג המאבק בין הסונים נגד השיעים, ארגון הטרור האסלאמי אכזרי שהתפצל מאל קאעידה בראשות אוסמה בין לאדן והמימון שהשיג לפעילותו דעאש, ארגון הטרור העשיר בעולם מאפשר לו להמשיך את פעילותו ואף לשלוט על משאבי טבע בכדי להשיג מימון נוסף. פעילותו ממותגת בדגל השחור המזוהה עם הארגון, בלבוש השחור וכך, מפיץ את האימה באמצעות האינטרנט, היוטיוב, טוויטר ומטיל אימה על תושבי המדינות שהם כבשו ועל המערב. הגברים מוצאים להורג או מתאסלמים בכח. הנשים נאנסות והופעות לשפחות מין או נמכרות לעבדות. ילדים שנולדים כתוצאה מכך יהפכו ללוחמי דעאש.
איברהים אל בדרי, ח'ליף לכאורה הטוען לכתר הירושה של מוחמד הוא המנהיג רוחני של הארגון.
לפני שנתיים בערך יצר צביקה יחזקאלי סדרה תעודית בשם "אללה אסלאם". בסדרה עסק יחזקאלי בתופעת התפשטות האסלאם הקיצוני באירופה. לא עבר רגע מתחילת שידור הסדרה וכבר יצאו לאור בערך 560,893 מאמרים שנכתבו בידי "הנאורים" ומציגים את יחזקאלי כגזען שונא מוסלמים שכל מטרתו היא יצירת איסלאמופוביה (Islamophobia) בקרב הצופה הישראלי (כאילו שהצופה הישראלי צריך את יחזקאלי בכדי להיזכר במה שמוסלמים קיצוניים מסוגלים לעשות, עיין ערך דולפינריום, מלון פארק, משפחת פוגל ועוד...).
עלתה הטענה שהטרוריסטים המוסלמים נם מיעוט קיצוני בקרב המוסלמים והתמונה אותה מציג יחזקאלי אינה מייצגת את האיסלאם אז "בואו נכנס לפרופורציה" ואף היו שהשוו את הסדרה ל-"פרוטוקולים של זקני ציון". ובכלל, שימוש במונח "איסלאמופוביה" הנה, כנראה, בשקר התעמולתי הגדול ביותר והציני ביותר של המאה ה-21. ניסיון שפל במיוחד לתייג חשש בריא והגיוני של אנשים שוחרי חיים וחופש מאידיאולוגיה רצחנית ומסוכנת מאין כמוה כאיזושהי "פוביה", פחד פרימיטיבי וחסר בסיס אשר מוזן, לכאורה, משנאה וגזענות. קונדל, ידידנו מסביר, זאת בצורה הנכונה והרהוטה ביותר:





מעבר לכך, אני מנסה להיזכר מתי יהודים ערפו ראש לחייל או לזקנה בת 82 כשהם היו בגרמניה או במדינה אירופאית אחרת. האם בחיידרים של הגטאות היהודיים הרבי חינך את הילדים למלחמת דת בכופרים? האם היהודים אמרו שהם רוצים להשתלט על כל העולם? אולי בזה שהאירופאים אומרים ש"הם מתכננים השתלטות עולמית"? האם כאשר נכנסת לאזור היהודי בפראג לפני מאה שנה היית מסתכן במפגש מהיר של הראש עם המדרכה? האם מישהו ראה יהודים במדינה מסוימת שורפים חצי עיר כי יהודים במדינה אחרת קיבלו יחס לא מזהיר לדעתם? הדמוניזציה ושנאת האסלאם של היום היא הבנה איטית של אירופה כי המהגר המוסלמי רוצה להפוך את האירופאי למהגר/משלם מס גולגולת/מוסלמי/חסר-ראש.

במהלך אחד מפרקי הסדרה הצטרף יחזקאלי לחבורת צעירים מוסלמים החיים בבלגיה, הצעירים סיפרו לו בחדווה על רצונם להשתתף במלחמת הג'יהאד ולהביא את שלטון השריעה לכל רחבי העולם. בימים אלו ממש משודרת סדרת כתבות מרתקת של יחזקאלי העוסקות בארגון דאעש, בכתבה ששודרה היום שידר יחזקאלי את אותו הקטע עם חבורת הצעירים הבלגית. כולם מלבד לאחד נהרגו לאחר שהתנדבו להילחם בשירותו של דאעש, האחד שנותר בחיים התגייס גם הוא לדאעש.
הצעירים מאירופה שמצטרפים לדאע"ש ולשאר ארגוני הטרור במזרח התיכון לא עושים את זה כי הם מוסלמים. יש להם מעט מאוד מושג על האיסלאם או נכונות לקיים חיי דת כמאמינים. העיתונאי מהדי חסן חשף שהקניה האחרונה באמזון של שני צעירים טרוריסטים בריטיים בטרם טסו לסוריה הייתה של הספרים: "Islam for Dummies" ו"The Koran for Dummies". הוא גם מצטט דו"ח של הMI5, המבסס את הטענה, כי אין להם מושג איסלמי והם לא מקיימים את חוקי האיסלאם:


 far from being religious zealots, a large number of those involved in terrorism do not practise their faith regularly. Many lack religious literacy and could be regarded as religious novices... a well-established religious identity actually protects against violent radicalisation"
אם כך, איה המוסלמי שכן מיישם את הלכות האיסלאם? אני לא מבינה את אלו היוצאים להגן על האיסלאם. מדי יום, ערבים מתפרעים ברחבי העולם ובפרט בישראל יום וליל. בסוריה כבר רצחו 200 אלף איש, בסודן 450 אלף, בעיראק אני בטוחה שהשחיטה הגיעה למאות אלפים, בלוב בירדן במצרים, בכל מקום שישאיסלאם הסרטן של העולם, יש טבח עם, לא פחות. את אירופה המוסלמים כובשים. באנגליה גם מורדים ואונסים. בכל מקום ששורץ האיסלאם, יש פחד ואימה. זה לא בסדר להצדיק אותם או לסמפט אותם.
בסופו של דבר, באמת שלא מעניין אותי כמה אדוקים הם בשמירת האסלאם, מאחר ולמעשה, זוהי תופעה השייכת אך ורק לאסלאם. יותר מזה, רוב הגרמנים לא היו נאצים - אולי 30,000 גרמנים בלבד היו חברי המפלגה ורשאים לשאת את התואר "נאצי". חלקם היו אף חסידי אומות העולם, כמו אוסקר שינדלר. זה לא הפריע לנאצים לטבוח מליונים בסיוע צבאות אירופטים ששיתפו איתם פעולה מבלי שהצמידו להם אקדח לראש. רוב המוסלמים אינם טרוריסטים. אבל רוב מוחלט של הטרוריסטים הוא מוסלמי.



משטרת המחשבות האדומה, זו הסוגדת לתקינות הפוליטית, תמיד מופיעה רק כשמדברים על מוסלמים. חלילה מלהגן על מיעוטים אחרים, כמו היהודים. אז מסתבר שכשהתקשורת השמאלנית אינה מסוגלת לעכל את המסר, היא הורגת את השליח ושופכת את דמו, ממש כמו שעושים לטוביה טננבאום בעקבות הספר תפוס ת'יהודי. כמעט ואין תכנית ראויה ומעמיקה את המציג כראוי את המציאות הגטופוליטית במזרח התיכון. הדבר אינו מתקבל על הדעת, מאחר ועלינו להתמודד עם השכנים הבעייתיים.
ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה לעמוד על משבצת הנטרליות כמו שוויץ האירופאית שעדיין לא צריכה להתמודד עם הבעיות במזרח התיכון. עם זאת, לא יקח עוד זמן רב עד שמבחינה דמוגרפית, יהיו בשוויץ יותר מוסלמים ממדינות ערב לעומת שוויצרים משוויץ. שבבריסל ביטלו מסורת ארוכת שנים של לשים עץ אשוח בכריסמס, מתוך "כבוד" למיעוט המוסלמי שבעיר. לדעתי הדבר נובע כתוצאה מחשש מפני האיום המוסלמי, המאיים בפרעות.
בתקשורת העולמית מקובל יותר לדון בדעאש באופן מעמיק. עם זאת, בתקשורת הישראלית מפעם יצר ההדחקה, ההכחשה, עיוות המציאות, השקרים, האובדנות, הולכת השולל והמדיניות האנטיציונית המאפיינים את התקשורת במדינות ערב והאיסלאם. ממש כמו שלושת הקופים - לא רוצים לראות, לא רוצים לשמוע, לא רוצים לדעת. ועדיין, יש להודות כי יחזקאלי ה-"פאשיסט שונא המוסלמים" לא כל כך טעה. אירופה שולחת אלפי לוחמים מוסלמים להשתתף בקרנבל עריפת הראשים הססגוני, אותם אנשים צפויים יום אחד לחזור לאירופה ולהמשיך את מורשתם הג'יהאדיסטית ביבשת הקרירה. שיהיה לאירופאים בהצלחה.
בריג׳יט גבריאל ניסחה יפה כאשר אמרה שנכון, רוב המוסלמים הם ״בסדר״, אבל המיעוט הקיצוני הוא מיעוט שמונה 300 מיליון - כמו אוכלוסיית ארה״ב. יותר מזה, לא צריך את כל ה300 מיליון למלחמת ג׳יהאד. מספיק 9 קיצונים כאלו כדי להוריד את כל ארצות הברית על הברכיים (9-11). שימו לב שלמרות שהקיצוניים הם מיעוט, הם הגוף השולט בעולם המוסלמי - דווקא אלו המתונים אלו שבעד הידברות ולחיות בשלום עם שאר הדתות יושבים בשקט ולא מעזים לפתוח את פיהם מחשש לחייהם ולחיי משפחותיהם - בגלל שהקיצונים יטילו אימה בחייהם במידה ויעזו להתנגד. לא שמיליארד שלוש מאות מיליון מוסלמים זקוקים להגנה של השמאל הקיצוני ההזוי של ישראל. מעבר לכך, היה צורך רק בהיטלר אחד כדי לחסל מליוני בני אדם .
הנה, סוף סוף מישהו מציג בתקשורת הישראלית את האמת המרה, את המציאות. כשסוף סוף דבר כזה קורה, עושים ליחזקאלי רצח אופי ושופכים את דמו. צילום המסך הזה הוא מעמוד התוצאות הראשון בגוגל על הסדרה "אללה אסלאם", איזה אדיוט היחזקאלי הזה, איך הוא לא הקשיב להם. טוב נו, פאשיסט.
פתאום ה"נאורים" מהשמאל אף קוראים לסגור את ערוץ, עכשיו כשמשודרת תכנית שאינה תואמת את האג'נדה שלהם המאפיינת גם את התקשורת הישראלית. כמובן, עיתון הארץ ההזוי מיהר לבקר את התוכנית בטענה שארגון דעאש אינו מוצג בצורה מאוזנת. שמאלני לא מאמין בעובדות גם אם הן יטפחו על פניו.
גם אִם תִּכְתּוֹשׁ אֶת הָאֱוִויל בַּמַּכְתֵּשׁ לֹא תָסוּר מֵעָלָיו אִוַּלְתּוֹ. (משלי).
אנשים אלו מסווגים עם אותו סוג אנשים ששכנע לפני 70 שנה שהיטלר בסדר ואין מה לדאוג. אחרי שצ'מברליין חתם על ההסכם הידוע לשמצה עם היטלר, צ'רצ'יל הזהיר (שוב) את העולם שהיטלר מדרדר את אירופה למלחמה. כל הליברלים למיניהם בתקשורת ומחוצה לה מיהרו לכנות את צ'רצ'יל "מחרחר מלחמה פשיסט", כי עוד לא הייתה מלחמה. אבל מה היה לנו עד אז? גרמניה הקימה שוב צבא ענק, פריבילגיה שנשללה ממנה לאחר מלחמת העולם הראשונה, סיפחה שטחים באגרסיביות, הקימה עשרות מחנות ריכוז, נישלה את היהודים שבשטח שליטתה כל זכות אזרח אפשרית, התייחסה לצוענים ולסלאבים לא בצורה הרבה יותר טובה ועוד. אבל עוד לא הייתה מלחמה.
מסקנה, יחזקאלי בחברה טובה, האנשים האלה ימשיכו לקרוא ולהתייחס אליו ולכל מי שחושב כמוהו ככה.. עד שתפרוץ מלחמה. יותר מזה, גם בגרמניה הנאצית יהודים כל הזמן ניסו להסביר את מעשים הנוראים של נאצים ולא האמינו שהעם הגרמני כולו, האירופאים ואף האמריקאים נחשפו למערך ההשמדה הנאצי כנגד יהודים ומיעוטים אחרים ואף אחד לא נקף אצבע.
לא רק גרמנים שיתפו פעולה עם הנאצים, כל אירופה השתתפה. ומה עשו רוב יהודים? האמינו שלהם לא יקרה כלום שהשכנים שלהם לא יתנו לפגוע בהם, שזה רק שמועות ולא כל כך שחור כמו שאנשים המתריעים אומרים להם. איפה היהודים הללו ?! כל מי שיודע קצת היסטוריה יודע גם את התשובה. בתקופת מלחמת העולם השנייה, כל העם " הנאור" ו"התרבותי" בגרמניה קם יום בהיר אחד ובפקודה טבח בעם אחר ללא רחמים וללא חרטה.
כך גם האיסלם באירופה דוחק את המערב לתקופה האפלה של היטלר. ועדיין, יש את היהודים הטוענים:" זה לא נכון. לא יקרה כלום כי לא יכול להיות שהשכנים שלנו שחיים איתנו כל כך הרבה שנים יקומו נגדנו. כל העם לא יכול להיות רוצחים " וכדומה כאילו היסטוריה לא לימדה אותנו כלום. באמת, יחזקאלי, למה להפחיד את הציבור? למה להיות שליליים? קצת אלימות, נכון, אבל מה עם החלקים המרגשים של דעאש ? מה עם האכפתיות לדת? מה עם הדאגה לאנשים בלי הראש - השימוש בסכינים די חדים שמונע כאב? מה אם מה לנסות להקשיב להם?

אני לא יודעת מהי עמדתו הפוליטית של יחזקאלי. הוא לא ממש מזוהה כאיש ימין. הוא איש מקצוע, מזרחן עם תואר שני מהאוניברסיטה העברית כמדומני. רק שהשנאה של אנשים מסוימים כאן לכל מישהו מעז להגיד משהו לא "נאור" מספיק. היא מדהימה. זו תהיה טעות לתייג את יחזקאלי כאיש ימין. להתייחס אל יחזקאלי כאל ימני רק כי הוא הציג מציאות כלשהי שמסתדרת עם תפיסה מסוימת בימין תעשה עם יחזקאלי וגם עם הסדרה עוול. לדעתי, יחזקאלי אפילו עידן את האמת על הארגון בכדי שלא ליצור בלה בציבור. עידן יותר מדי. לאנשים קשה להודות באמת. הוא ראה את הנולד באללה אסלאם. למעשה, הנולד היה שם כבר שנים קודם לכן, הוא רק תיעד אותו בצורה מצוינת. כמה צפויה השחיטה התקשורתית שהגיעה כשיחזקאלי לא זרם עם האג'נדה השמאלנית הזויה של התקשורת. כל האמצעים כשרים. נאורות עאלק



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה