מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 25 בספטמבר 2014

קישוטי ציפורניים סגנון לק על ציפורניים בסיוע טביעת מים






מישהי שעובדת איתי החליטה שהיא אחראית על טיפוח הציפורניים שלי. עד אז, טיפחתי אותן בעצמי. בהתחשב בכך שלא פעם נאלצתי לשמש על תקן עציץ במשרד למשך שעות ארוכות רק בכדי להיות בכוננות למקרי חירום, העברתי את הזמן באמצעות שיוף לקים ויישום סגנונות צביעת ציפורניים באמצעות ניסוי וטעייה של דברים שלמדתי באינטרנט מסרטוני יוטיוב.
אני מקפידה לטפח את הציפורניים - לדעתי זה יפה ונשי להשאיר אותן בגודל טבעי, משוייף, נקי ובגודל אנושי. משום מה יש איזו אופנה מוזרה ברמלה - לוד - בת ים להדביק ציבורניים מלאכותיות בעיצובים מוזרים בגודל על טבעי כשהחלק העליון רחב מאוד יותר מרוחב של האצבע עצמה או משונן ביותר, ממש שפיצי. זה לא מראה טבעי ונשי. בנוסף, הן אוהבות מאוד הדבקות עך הציפורניים. עומס יתר של אבנים מאפיין מאוד את הסגנון הזה ואין אחידות בין האצבעות מבחינת צבעים, סגנון ואבנים. זה מכוער בעיניי ולא נשי. גם לא ממש אפקטיבי - צריך להשתמש בידיים - איך מקלידים למחשב, מבשלים ואפילו שוטפים כלים או חופפים עם אצבעות כאלו?
בכל מקרה, היא לקחה אחריות על הציפורניים שלי ואני לא מתלוננת. היא עושה את זה באופן מקצועי ובטוב טעם. בנוסף, למרות שלחצתי, היא מתעקשת שלא לקחת ממני תשלום על הטרחה שלה. השבוע היא לימדה אותי אפקט חדש - להשתמש בכוס מים כדי לעצב שילוב של 2 צבעים לפחות על הציפורן. אהבתי את התוצאה אז חיפשתי סרטונים מעניינים ביוטיוב שממחישים את מה שהיא עשתה. אפשר לעשות פרח, קורי עכביש ועוד כמה סגנונות וצבעים. תשתמשו בכמה צבעים שאתן רצות - לפחות 2 צבעים. אפשר קצת יותר. אפשר לשלב בשלב מאוחר יותר גם אבנים.
אפשר לעשות כמה סגנונות והתוצאה היא בעיקר ניסוי וטעייה. גם אם לא יצא לכן בדיוק מה שרציתן, זה לא יהיה מכוער אא מקורי, ייחודי ויפה. אפשר לעשות על ציפורניים מפלסטיק, ג'ל וכו'. אני אוהבת את הציפורניים האמיתיות שלי.
קישוטי ציפורניים - לק במים water marble nail art


מצרכים: 
כוס מים - יכול להיות חד פעמית לשתיה חמה [לא מפסלטיק כי אנחנו אוהבים לשמור על איכות הסביבה] או כוס ייעודית לכך. מספיק שיהיה מי ברז בטמפרטורת החדר ולא מים קרים מדי - מים קרים יגרמו ללק להתקשות ולשקוע.
כלי לניקוד [עשיית נקדות על הציפורן] או קיסם שיניים או מקל כשהו כמו גפרור
מברשת
מקלון אוזניים
לקים איכותיים בשני צבעים לפחות
סלוטייפ או וזלין או שפתון לובלו
צמר גפן/פדים לניקוי
אביזרים למקרה הצורך, כמו אבנים

הליך:

רצוי לצבוע מראש את הציפרן בלק לבן כצבע בסיס לציפורן או צבע לק בהיר אחר בכדי להבליט את ההטבעה של הלקים. יש לבצע את הטבעת האצבע לאחר שהלק - בסיס ששמתם התייבש ולא להתחיל את הטפטוף לפני כן.
בנוסף, רצוי לשלב במהלך העיצוב צבעי קרם עם צבעי קרם וצבעים מטליים עם צבעים מטלים. רצוי לערבב היטב את הלק לפני שמטפטפים בעדינות לתוך המים.
במקביל, תמרחו וזלין/שפתון לובלו על האצבע מסביב לציפורן ועל כרית האצבע עצמה - על האזור שאמור להיכנס למים. זה יעזור לכן להוריד את שאריות הלק מבלי להתחרבש יותר מדי.
יש לטפטף קודם כל את הלק הלבן - לא יראו אותו בעיצוב. יש לטפטף את הצבעים האחרים במרכז הכתם הלבן שנוצר - הם יוצרים מעגלין של כתמים האחד בתוך השני.
בכדי לפצל את הכתם, יש להשתמש בכלי הניקוד כדי לפלח את הצבעים ממרכז הכתם והחוצה. תנקו את כלי הניקוד בעזרת צמר הגפן/הפדים ולבסוף אף השתמשו באציטון/מסיר לק.
לאחר שסיימתן את העיצוב - פרח או כל עיצוב אחר, כופפו את האצבע כשהציפורן נמצאת בזוית בתוך המים במרכז העיצוב. תשאירו את האצבע בתוך המים לכמה שניות, עד שהק יבש מספיק. תנקו מסביב את שארית העיצוב כשהאצבע עדיין במים ותוציאו את האצבע. כשהאצבע עדיין רטובה, תנקו את העיצוב מסביב לציפורן עם כלי הניקוד בכדי לא להרוס אותו כשאתן מנקות את השארית. לאחר שסיימתן, פשו תקלפו את שארית העיוב מהאצבע - זה ממש קסם של הוזלין/שפתון הלובלו.
בהמשך אעלה כמה דוגמאות שעשיתי על עצמי. לבינתיים, תראו איזה דוגמאות יפות ואקראיות מצאתי ביוטיוב לאחר סקירה קצרה:






בכדי לבצע את הסגון הייחודי, צריך לפחות לקים משני צבעים. הטפטוף של הלק לתוך כוס המים צריך להתחיל בתורה מעגלית ממרכז הכוס, מבפנים החוצה. הצבע הראשון שטפטפתן יהיה החיצוני וככל שתמשיכו בצבעים, הצבע יהיה פנימי יותר.
שימו לב להניח את האצבע על האזור המעוצב ב אתן מעוניינות - זה יכול להיות מרכז העיצוב או חלק פינתי ממנו.




This is the second installment of my water marble nail art tutorial. This video includes strips, flower and spider web designs. All looks are very simple and easy to do.

An easy to follow nail art tutorial demonstrating how to produce perfect water marbling with nail polish



UV Water Marble Nail Art - HOW TO
 1) Apply a base coat to your nails. 
2) Use as many UV colors that you want in the design. 
 3) Fill small glass with room temperature water.
 4) Choose polish, take out the wand and drip a drop into the water. (Don't drip from too high or the polish will sink to the bottom) 
 5) Do the same with another polish, drop the polish in the center of the other polish. Keep alternating different colors, the posibilities are endless. 
 6) Taking a toothpick, divide the design into any pattern you choose. Don't worry too much, even the most messed up patterns come out looking great.
 7) When done, dip nail through pattern and whilst finger is submerged, soak up the left over polish with q-tip. 
 8) Clean excess polish off finger with cotton bud dipped in nail polish remover.
 9) Once polish has dried, finish with a clear coat laquer and then you can repeat process on your other nails. 

 Certain brands of polish have different results so experiment using all different types so you find one that works best for you. Have fun and use your imagination. Goodluck :)




הנה עוד דוגמא של פרח:





Hi! I've been learning the water marbling technique and this time I learned a few new tricks :) 
I made this gold and black design, and found that if you use a shimmery polish you could use that colour as your backround color instead of white, that way you get better pigmentation to the design. If you do so, you just have to choose the other colors in a way that the backround will fit with them and the backroundcolor won't shine through in a bad way and won't distort it.
This time I also used a bit cooler water than before, and the polishes clearly spread better. The temperature was about 21 degrees in celsius.
 Hope these tips help and you like this design :)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה