מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 25 בספטמבר 2014

כוחות הביטחון הרגו את המחבלים שרצחו את שלושת הנערים




אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא-אָשׁוּב, עַד-כַּלּוֹתָם. (תהילים, יח: לח)

השמועות ביום שישי בצהריים על חטיפה. הטירוף בהודעות הווטסאפ. ההודעה הרשמית.
השמות לתפילה שמגיעים ממש בערב שבת - נפתלי בן רחל דבורה, גלעד מיכאל בן בת גלים, אייל בן איריס תשורה.
עצרת תפילה ענקית בכותל ביום א'. עצרת שירה ענקית בכיכר רבין כעבור כמה ימים.
שלושת האימהות הולכות ונחשפות לציבור. מסיבות עיתונאים שבהן אומרים תודה לצה"ל, למדינה, לעם ישראל, לקדוש ברוך הוא, לצלמים שעומדים בשמש. הנסיעה של האימהות לאו"ם. הגישושים לקראת נסיעה לאפיפיור.
אלפים, אלפי אנשים בארץ ובעולם באירועי הזדהות.
חיפושים וחיפושים וחיפושים בשטח. 18 ימים של סימני שאלה ותקווה, כשמערכת הביטחון מדגישה "הנחת העבודה היא שהם בחיים", למרות כל הסימנים הרעים. רחלי פרנקל אומרת לקבוצת ילדים שמספרים לה שהם מתפללים: "השם לא עובד אצלנו, אל תישברו אם הם לא יחזרו".
וערב אחד, הבשורה על מציאת הגופות.
ולספר את זה לילדים שלך. למחרת, הלווית הענק במודיעין. ואז צוק איתן, וצבע אדום בכל הארץ, וצווי 8, וגלים פתוחים, והפסקת אש, והמשכנו הלאה.
גדעון סער פורש, נינט מתחתנת, בג"צ פוסק בעד המסתננים.
ופתאום הבוקר הידיעה הזו שהרוצחים מתים, והרמטכ"ל מודיע: "הסתיים מבצע שובו אחים".
"כשמצאנו את הגופות של נפתלי, גיל-עד ואייל, אמרתי שמי שביצע את החטיפה והרצח של הנערים שלנו - דמו בראשו", והוספתי כי לא נשקוט ולא נרפה עד שנגיע לאחרון שבהם ואין זה משנה היכן ינסו להסתתר; ואמרתי "זוהי המשימה הראשונה שלנו והיא תבוצע". הבוקר היא בוצעה".



זוהי לשון ההודעה הרשמית ששחרר בצהרי יום אתמול, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ערב ראש השנה תשע"ה. הודעה זו נמסרה לאחר שכוחות הבטחון הישראלים איתרו את שני המחבלים - מרוואן קוואסמה ועמר אבו עיישה בחברון, מדובר באנשי חמאס שלא פעלו על דעת עצמם. הגיעו אליהם וניסו לעצור אותם. מחבלים אלו נושאים על ידיהם את דמם של הנערים היהודים גיל - עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל הי"ד. הרוצחים התנגדו למעצר. בשלב מסוים, התנגדות זו למעצר, תוך סיכון חייהם של אנשי כוחות הבטחון הישראליים, הביאה למותם של הרוצחים.
זה סימן טוב לשנה החדשה. עם זאת, המעגל עדיין לא הגיע לסופו. עדיין לא סגרנו חשבון עם המבצעים. אמנם המחבלים מתים. עם זאת, המעגל יישבר ברגע שמימון הטרור והארגונים המוציאים אל הפועל פעולות אלו יופסק. ברגע שהמימון יפגע, פעולות אלו יופסקו - לא יהיה לארגונים אלו דרך לממן עסקאות לרכישת חומרי חבלה, כגון טריגרים - מנגנון הפעלה למטענים, נשקים, כדורים, בניית מנהרות עוקפות גדר וטילים לירי אל עבר ישובי יהודים. יותר מזה, הם לא יוכלו עוד לממן מחבלים שנמצאים בישרא ומעבירים את זמנם בעונש מאסר עד שישוחררו בעסקה הבאה, לא עלינו, בטרם החזירו נשמתם לבורא.
ידוע שמדינות הנפט הערביות מממנות פעולות טרור - מדינות כמו קטאר, סוריה וכווית שולחות כסף לארגוני הטרור בעזה, ביהודה ושומרון ובדרום לבנון, זה עוד לא נגמר. זה יגמר כשהמימון יגמר ולא יגיע עוד כסף למימון טרור. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
עדיין, מבחינתי, אנשי כוחות הבטחון - חייי צה"ל ואנשי השב"כ, אשר עושים עבודת קודש זו, הם אנשי השנה שלי. הם אלו שמגינים עליי ועל המדינה שלי.
שנה טובה ויישר כח.


לא נשכח ולא נסלח





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה