מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

מר כל יכול דנינו בארץ הטיקונים - המשטרה התאגידית של ישראל בשליחות טייקון




המשטרה התאגידית המושחתת של ישראל פינתה אתמול 3 משפחות מביתם  בשכונת גבעת עמל שבתל אביב. בית זה היה בבעלותם עוד משנת 1947. הפינוי התרחש בהוראת הטייקון תשובה ובאמצעות צו בית משפט שעורכי דינו הוציאו כנגד המשפחות.
הפינוי בוצע כי כסף קונה את הכל, גם את המשטרה התאגידית הישראלית, את בית המשפט ששוכנע בקלות על ידי עורכי דין מיומנים וממומנים היטב מטעם תשובה ואת חולדאי, ראש עיריית תל אביב שעדיין מכהן לצערם של רבים.
באופן יחסי, זול יותר לממן את המנגנון הזה ולהימנע מלשלם את הפיצוי הראוי לתושבי השכונה העניים שלא יכולים לממן מנגנון הגנה משפטית מיומן משלהם כנגד רוע הגזרה וכן, אין ברשותם קשרים עם ראש הממשלה וראש העיר. אולי תושבי השכונה מנקים להם את הבית, מטפלים באמא המבוגרת והסיעודית שלהם, מסיעים אותם פגישות במונית או בלימוזינה ואפילו אולי מתקנים להם את הג'יפ היוקרתי כשהוא חלילה צריך לראות מוסך או טיפול עשרת אלפים. אבל, עדיין, הם זקוקים למשכורת כדי לממן משפחה ולא בכדי להרוס משפחות של אחרים.
יותר מכך, תשובה שילם כפיצוי סמלי מליון שקלים בערך לכל בית אב שאנשיו הכריחו את חברי המשפחה להתפנות. הפיצוי אינו משקף את ערכו האמיתי של בית פרטי בצפון תל אביב, אלא פחות מחמישית מערכו הנדל"ני הריאלי. לא מדובר בפיצוי מוסכם על שני הצדדים, אלא בסכום פעוט שהוחלט על ידי תשובה באופן חד צדדי.
למי שלא מכיר את הסיפור של שכונת גבעת עמל בתל אביב ואת הקשר בין ההון של תשובה - השלטון המושחת בעיריית תל אביב שמאפשר את זה ומשטרת ישראל כמוציאה לפועל את הוראות העולם התחתון של האלפיון העליון, להלן תזכורת בנוגע לקשר המושחת בין יצחק תשובה הטייקון, עיריית תל אביב והמשטרה התאגידית. משפחות אשרם, חליף וחמיאס איבדו אתמול באקט ברוטלי את הבית בו חיו באופן רצוף עוד מאז שנת 1947, בטרם קמה המדינה. במהלך מלחמת השחרור, תושבי השכונה התיישבו בשטח ששימש כמאחז קדמי במערכה על העיר תל אביב.
שנים של חיים בתנאים עלובים עברו בסבל בתקווה שהמדינה תקיים התחייבותה הראשונית לספק לתושבים דיור חלופי. בהמשך, הקרקע נמכרה על ידי מנהל מקרקעי ישראל בשנת 1961 ב-20% מערכה בהסכם מכר שנוי במחלוקת וללא מכרז. בחוזה, התחייב הקונה להקים במקום שיכונים תוך 5 שנים ולספק דיור חלופי לתושבי השכונה, הבטחה שלא יצאה אל הפועל. - התחייבות שמעולם לא יצאה אל הפועל. חלפו 5 שנים והשיכון לא הוקם. חלפו גם 50 שנה ופתרון חלופי וראוי אינו נראה באופק. החוזה לא נאכף ונוצרה שחיקה בלתי הפיכה בזכויותיהם של תושבי השכונה ובסיכוי להשיג קורת גג חלופי וראוי. למרות הכל, אתמול הם הושלכו לרחוב כמו כלבים. כל רכושם הועלה על משאיות ונמצא אי שם.
האמת בגבעת עמל צריכה להיאמר מול השקרים של חיילי יצחק תשובה - אנשי יחסי הציבור של יצחק תשובה מלעיטים את התקשורת באמירות מטעות ולא נכונות בהתאם להוראות הבוס שלהם במטרה להציג את תשובה באור חיובי. היחצנים טוענים שהכול בסדר עם המפונים ושאנשיו של תשובה הגיעו להסדר עם המשפחות ה"מפונות" מגבעת עמל.
 בניגוד למה שהם טוענים בתקשורת המיינסטרים - הנה האמת מהשטח: המשפחות לא "מפונות". הן מגורשות. הן מגורשות באגרסיביות תוך אווירת איומים, פחד, לחץ פסיכולוגי והשפלות. כל זאת תחת ניצוחו של קצין החקירות בדימוס חיים פנחס, המכונה "שוגון" - קצין משטרה בדימוס וחבר קרוב של תשובה הטייקון.
 המשפחות יושבות מיובשות ומושפלות במאהל המחאה או קרוב לבתים מהם פונו. למרות זאת, שוגון מתעלם מהם בהפגנתיות, עובר במקום ולא מדבר איתם. אף נציג של הטייקון לא מדבר לא עם בתי האב של משפחת כליף, לא עם משפחת חמיאס ולא עם משפחת אשרם.
ההובלה של המיטלטלים הוזמנה על חשבון המשפחות. משפחת כנפו לא יודעת היכן תעביר את הלילה.
חשוב להדגיש שזה לא ש- 70 אחוז מהמשפחות הסכימו לקבל פיצויים ורק כמה דורשות יותר מידי ומקלקלות לכולם, אלא שנציגי תשובה החליטו לנפנף את מחוסרי הכוח המוחלשים שחסר להם קשרים. הם יותר שקטים ולא בנויים להתנגד פיזית לפינוי באופן משמעותי. אותם נציגי תשובה לא רואים.
כרגע משפחות אלו נמצאות בחוץ, בשמש, בחום.
את התקשורת זה לא מעניין, אין לה אינטרס להתעסק בגבעת עמל. התקשורת ששייכת לבעלי ההון ולא תעביר את המידע לציבור, את האמת. רק עיתונות אזרחית שמסתכלת לאנשים האלה בעיניים יודעת את האמת.
אין צורך להוכיח שתשובה נפגש עם חולדאי על כוס קפה ודיבר איתו על גבעת עמל כבעיה נדל"נית. אני בטוחה שהפגישה התרחשה, סוכמו דברים ולכך היו עדים שיסכימו לספר על כך באחרית ימיהם. הקשר בין המיליארדים של יצחק תשובה מגיע עד לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. איך קורה שראש ממשלה מכהן מזמין את איש העסקים יצחק תשובה לארוחה פרטית במעונו של ראש הממשלה  בירושלים עם משפחתו של ראש הממשלה לאחר שערך עימו "שיחה" על שוק הגז הטבעי.על פגישה זו לא נמסרה הודעה לאיש בתקשורת, עד שהתקשורת עלתה על כך. הבעיה בפגישה זו הנה שהיא התרחשה ערב החלטה חשובה בממשלה - שותפות תמר דרשה לייקר ב-40% את מחיר הגז שהמאגר יספק לחברת החשמל. לאור החשש מפני היווצרות מונופול בשוק הגז הטבעי בישראל, מונופול שהתחזק בחודשים האחרונים עם הפסקת אספקת הגז ממצרים, נתניהו הורה לבחון את הדרכים להגברת התחרות בענף הגז, לצד טיפול בהגדלת הביקושים בו.
בעקבות כך, הוקמו הקמת מספר צוותי עבודה ממשלתיים ייעודיים ובין-משרדיים שיעסקו בהיבטי המקרו של גיבוש ענף הגז, כולל גיוון מספר ספקי הגז למשק הישראלי והתערבות ממשלתית באכיפת התחרות החופשית בו.
במקביל, החלו משרדי התשתיות והאוצר להיערך להתערבות רגולטורית בשוק הגז. על רקע מצב זה, נערכה הפגישה בין ביבי לתשובה. כמו כל דבר בישראל שקשור לתשובה, הדבר מושתק. פגישה זו נערכה במקביל להערכותם של משרדי הממשלה למאבק קשה באפשרות ששותפות מאגר תמר תיהפך למונופול גז טבעי הנשלט על ידי הטייקון. דווקא אז, בחר ביבי להדק את יחסיו עם בעליו הדומיננטי של המאגר, איש העסקים יצחק תשובה הידוע לשמצה. לא ידוע לי על כך שנתניהו טרח להיפגש עם אזרחים וארגונים שהובילו את המאבק להעלאת תמלוגי הגז, למשל.
אין מקום עוד לקפיטליזם חזירי המאפיין את ישראל משנות ה-80 עד לימנו במדינת ישראל. ישראל השתנתה ולעולם לא תהיה רוסיה. לא יהיו אוליגרכים ולא יהיה פוטין . כמו בכל דמוקרטיה מי שקובע ויקבע זה העם . והעם אמר את דברו - אין מקום בישראל לטייקונים ולחברות מונופוליות.
שבוע לפני תחילת תקופת החגים, בוחרים הטייקון תשובה והחברה שבבעלותו להשליך לרחוב משפחות המתגוררות בשכונת גבעת עמל עוד מקום המדינה. הודעה רשמית על הפינוי הועברה לתושבים על ידי המשטרה ביום שלישי, יום לפני הפינוי. לתושבים נמסר שהמשטרה תגיע ביום שלמחרת לשכונה עם מאות שוטרי יס"מ חמושים במטרה להשתלט על השכונה, על מנת לפנות את התושבים מבתיהם ולבצע את צווי הפינוי שהוציא בית המשפט כנגדם.בכך תתממש פסיקת בית המשפט הדוחה את תביעת התושבים.
 נכון לרגע זה, באי כוחו של יצחק תשובה לא מוכנים לנהל עם המשפחות משא ומתן. כתוצאה מהמצב, בני המשפחות יישארו ללון על אדמת גבעת עמל באוהל המחאה שהוקם.
זהו המצב במדינת ישראל, ערב ראש השנה תשע״ה, בה בעל המאה הוא בעל הדעה שקונה גם את המשטרה, העירייה ובית המשפט בנוסף לקניית חיל הים ששומר על מתקני הגז של תשובה במעמקי הים התיכון. מה שקורה בגבעת עמל יותר גרוע מפיגוע בטיל של החמאס. מדובר בטיל כחול לבן מבית היוצר של הון - שילטון - עולם תחתון.
יש ! זהו מקרה נוסף בו העשיר נלחם בעני ומנצח כי הוא טייקון - ואת מי המשטרה התאגידית המושחתת משרתת ומייצגת אם לא את יצחק תשובה בעל ההון ואת איש השלטון המושחת חולדאי?
אגב, מי שמנהל את הפינויים בשכונה ואת המשא והמתן על הפיצויים זה קצין החקירות בדימוס שוגון המהולל. יש לתשובה שוטרים רבים נוספים שעובדים בשבילו. הכח והאלימות ניצחו בחסות עיריית תל אביב ובתמיכת מערכת המשפט. כל הכבוד לתשובה על שהוכיחו לנו פעם נוספת איך צריך לנהוג בפשוטים והחלשים.
תסתכלו בתמונות. זה לא בעזה. זה בצפון תל אביב. זה לא טרור מעזה. זה טרור מטעם הממשל והעירייה. בביצוע מאות (אולי אלף בכל השכונה) שוטרים ויסמניקים. זהו כתם שחור על דגל המדינה. אשרם, חליף וחמיאס? אם הם באמת רוצים שהמחאה הזו תצמיח פירות שינסו גולדנברג, אייזנברג וצוקרברג.





אתניקס - תביא קצת דינרוס - קליפ

אולי הלילה אני אפול שבוי בזרועותייך
תמיד הלכתי שבי אחרייך כמו מאהב עלוב
את הריקוד האחרון שמרי לי למזכרת
ברגעים כאלה את נזכרת ואז אומרת שוב

תביא קצת דינרוס
כסף קונה
אז תביא קצת דינרוס
כסף קונה את הכל

בחצרות תמיד חיפשתי לפגוש עשיר לטיני
אם תנסי אותי אולי תביני אני אדם פשוט
אם אין לי כסף אהבתי תקנה אותך לבטח
מאושרים יחדיו נחיה לנצח איך את אומרת שוב

תביא קצת דינרוס...

את המלכה של בתי המרזח
כולם לכבודך יחגגו
אני אתן לך את מה שחסר לך
אז איך את אומרת לי שוב

תביא קצת דינרוס...



3 תגובות:

  1. לגרש אזרחים ישראל ממקום מגוריהם, מותר - אבל פולשים לא חוקיים מאריתראה, שנכנסו ללא דרכון וויזה, בניגוד לחוק הכניסה לישראל - אסור!

    השבמחק
  2. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והשרה הממונה ציפי לבני לא מגלה כל עניין במשרדה היא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים אתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א ! ! !

    השבמחק
  3. יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך, אלה כמו אהוביהם . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה והמושחתת , שאני רואה בך אחראי לו אישית . שם משתפים פעולה עם עבריינים , נוטלים שוחד , ופועלים כנגד אזרחים הגונים ! ! !
    לוואי ויעדיפו עבריינים בטיפול רפואי , לוואי ויאשפזו אותם לחינם אך רק על מנת להטרידם ולהתעמרות בהם, או לטובת הנאה אישית של המערכת והרופא אישית ,ושלא יקבלו את הטיפול הנדרש ובריאותם תינזק קשות ! ! !

    השבמחק