מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 25 בפברואר 2015

תרומות וסיוע כלכלי יכולים למנוע את סכנת הסגירה בה נמצא פרוייקט יהב









לפני כמעט שנתיים החליטו מקימי פקוייקט יהב לא לשבת מהצד ולהתלונן והתחילו לחלץ כלבים הכי מסכנים ומהמקומות הכי מסוכנים. בלי פחד, בלי מחשבה, פרט להקשבה ללב.
הפעילות נעשתה ברכב יונדאי שנת 2000 , גרוטאה שחלצה  מעל ל-150 כלבים, רובם מסוכנים מאוד.
היום, שנתיים אחרי, היונדאי הישנה כבר עייפה ולא תקינה, חשבון הבנק שלי צועק הצילו ובהעדר חוות שיקום, אין לעמותה לאן לחלץ כלבים נוספים.
אז עם כל הכבוד (לא בציניות) לתמיכה ולפירגון - עם תמיכה ופירגון לא משלמים לפנסיון, לא בונים חווה וגם לא נכנסים למכולת וקונים לחם.
פעילי הפרוייקט מודים מקרב לב לכל מי שהיה, עזר, תמך ותרם וגם לבעלי ההון שגררו וטירטרו את חברי העמותה לפגישות ולשיחות במשך שבועות רק כדי לצאת בידיים ריקות ולב כואב - גם אתם חלק מההתפכחות!
פעילי הפרוייקט חייבים להמשיך את הפעילות ולהציל כלבים מחיי סבל מלאי קרבות עד המוות ולטפל בכלבים שכבר חולצו ונמצאים תחת חסותם, בעיקר את הכלבים שעדיין לא חולצו ועכשיו בוודאות גם לא יחולצו מהגיהנום בו הם נמצאים ללא מימון.
כרגע יש 9 כלבים ניצולי קרבות בחסות העמותה שהפעילים בצער רב ייאלצו למצוא להם פתרון קבע אחר כדי שחלילה לא יגיעו להסגר ויורדמו. עד למציאת פתרון קבוע, פעילי פרוייקט יהב לנסות ולגייס תרומות בכדי להשאירם בפנסיון הקיים.
היום ההכנסות של הפרוייקט מהוראות קבע הן 1,000 ש"ח בחודש - סכום מגוחך לכל הדיעות ובכדי שהפרוייקט יקים את הקמת חווה, פרוייקט יהב זקטק למימון קבוע, להכנסה קבועה של לפחות 15,000 ש"ח בחודש עבור הוצאות שכירות, טיפול רפואי, מזון ועוד. זה בהחלט אפשרי!
כך כתבה מי שהקימה את העמותה:
"פעילות העמותה הסתיימה בלית ברירה אבל בלב שלם ובידיעה שניסינו הכל כולל הכל כדי להמשיך ולהציל. ושוב, תודה על הכל! גם למי שבמו ידיו והתנהגותו גרם לשבירתנו המנטלית והנפשית."
סגירת העמותה תמנע כשיתחילו להיכנס תרומות עבור הפנסיון לכלבים שעדיין בחסות הפרוייקט בכדי שלא יגיעו חלילה להסגר!
חייבים למנוע את הפסקת פעילותה של העמותה - תרמו ככל יכולתכם באמצעות הפייפל:
העברה בנקאית לחשבון העמותה:
הבנק הבינלאומי סניף 112 דניה חיפה מספר חשבון 409364185 על שם עמותת פרויקט יהב
צריך לתת לזה צ'אנס כי אם לא ננסה לא נדע! אז אם תוכלו להשקיע עשרות בודדות של שקלים כל חודש, אולי נוכל ביחד לעשות את הבלתי אפשרי ולהמשיך להציל את חסרי הישע האלו. בלי בעלי הון קמצנים, בלי הממשלה העלובה, רק אנחנו - אלו שאכפת להם! אז שננסה?

תודה רבה!

ניתן לתרום בהוראת קבע גם לבעלי חשבון בפיי פל:

לתרומה של ₪20 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪50 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪100 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪150 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪200 בחודש לחצו כאן:
**לתרומה של ₪500 בחודש לחצו כאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה