מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 10 ביולי 2020

שאלון מחקר במסגרת עבודה סמינריונית - הקשר בין נגישות החוויה של הצלחות לימודיים לתפיסת המסוגלות העצמית



היי חברים!
חסר לי רק 15 נבדקים לסיים את העבודה 🙂
בבקשה תמלאו את השאלון לוקח 3-5 דק׳.🙏🏼
ואשמח כמובן לענות גם על שלכם 🙃


מי גבריאל בן-חיים ואני סטודנט לתואר בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.
הניסוי שלפניך הינו חלק ממחקר שאני עורך במסגרת עבודה סמינריונית לקראת סיום התואר בה אני בוחן את הקשר בין נגישות החוויה של הצלחות לימודיים לתפיסת המסוגלות העצמית.

הניסוי נעשה בצורה אנונימית לחלוטין ואין כל צורך לציין את שמך או כל פרט מזהה אחר ולמערכת אין כל דרך לדעת מי ממלא כל שאלון. ההשתתפות היא על בסיס התנדבותי וניתן לסרב או לפרוש מכל סיבה ובכל שלב ללא כל עלות.

במהלך הניסוי תתבקש.י לענות על מספר שאלות. אנא הקפיד.י לקרוא בעיון את ההנחיות לביצוע השאלון ולפעול לפיהן.
 
אני מודה לך מאוד על זמנך ועל הסיוע בהשלמת המחקר. אשמח לשתף אותך בממצאי המחקר לאחר סיומו.
 
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר
 gavriel.benhaim@gmail.comמייל:
תודה על שיתוף הפעולה!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה