מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 10 ביולי 2020

מחקר שמטרתו לבדוק שימוש בוואטסאפ לצרכי למידה ועמדות אקדמיות


שלום לכולם  עזרו לי לסיים את התואר בבקשה! אשמח אם תשיבו לשאלון שלי- קצר 5 דק'. מהנייד- מסך לרוחב. תודה

שאלון מחקר לעבודה סמינריונית


שמי מיי מילר ואני סטודנטית לתואר שני במחלקה לחינוך ופסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. במסגרת לימודי אני עורכת מחקר שמטרתו לבדוק שימוש בוואטסאפ לצרכי למידה ועמדות אקדמיות. אודה לך אם תסכים/י להשתתף במחקר שלי. מילוי השאלון מיועד לבני 18 ומעלה אשר לומדים במוסד אקדמאי. אין כל צורך לציין את שמך או פרטים מזהים ולמערכת אין כל דרך לדעת מי ממלא את השאלון. כלומר, כל תשובותיך יישמרו באופן אנונימי לגמרי ולא תהיה לי דרך לדעת מה ענית. אם תחוש/י אי נוחות תוך כדי מילוי השאלון את/ה רשאי/ת להפסיק למלאו.

תודה על שיתוף הפעולה,
מיי מילר
מייל: mei21miller@gmail.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה