מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 6 ביולי 2020

שאלון בנושא חקיקה עירונית והרגלי שימוש בתחבורה בעיר



שאלון מחקרי בנושא חקיקה עירונית והרגלי שימוש בתחבורה בעיר





היי, מחפשת ירושלמים שיענו על השאלון, בעיקר חסרים לי בעלי רכב (אבל גם בכללי). שאלון קצר בנושא הרגלי השימוש ברכב ובתחבורה ציבורית. אם תוכלו למלא או להפנות זה ממש יעזור לי ואשמח למלא גם את השאלון שלכם


שלום, קוראים לי בר ואני סטודנטית במחלקה לתקשורת באוניברסיטה העברית. במסגרת קורס המתמחים במחלקה, אני חוקרת את הנושא של הרגלי שימוש ברכב ובתחבורה ציבורית בקרב תושבי ירושלים. השאלון מתייחס להרגלי השימוש בתחבורה בימי שגרה (לפני הקורונה).
הסקר הוא אנונימי לחלוטין, הנתונים הנשלחים בסקר יעובדו על ידי בלבד לצורך עבודה בקורס בלבד ולא ישמרו או יפורסמו מעבר לכך.
הסקר מיועד לתושבי ירושלים מעל גיל שמונה עשרה ושברשותם רכב.
השאלות כתובות בזכר, אך מיועדות לאנשים מכל המינים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה