מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 2 באוגוסט 2013

כשבוס שלא מרוויח מספיק כדי ללכת לזונה מחפש מזקירה - פה חשדתי



זוהי מודעה לאיתור עובדת מתחום האדמיניסטרציה שפורסמה באחד מאתרי הדרושים היחסית נפוצים:




מהמודעה:
"לבעל חברת ייעוץ בוטיק דרושה עוזרת אישית במיוחד כולל יחסים אינטימיים. תיאור: גבר בן 45, אינטיליגנטי, רזה, נעים הליכות, בעלים של חברה קטנה, מחפש עוזרת אישית לסיוע באדמיניסטרציה ומטלות שונות אך גם ליחסים אינטימיים, דיסקרטיים ונעימים.
המשרה גמישה, אפשרית גם לסטודנטית או צעירה מהצפון או הדרום.
דרישות:
אינטליגנטית, ייצוגית, עדינה ודיפלומטית, רזה עד גיל 30, מוכנה לפתיחות וגיוון ולאינטימיות שאוהבת את הגוף"

רזה? פה חשדתי! בעת הליך הקבלה לעבודה, אסור להפלות אנשים על בסיס מראה חיצוני או מגדר. מעבר לחוסר ההבנה מצד עורכי האתר בנוגע לכך שהם לא מבצעים סינון של המודעות [הרי לפי החוק בישראל, אסור להתפרנס משירותי זנות וכשגבר מחפש זונה צמודה ומשלם עבור פרסום המודעה באתר דרושים, האתר מתפרנס מכך, כמו סירסור].

מה יש לנו כאן לבינתיים? שידול לזנות וסקסיזם.... לא כזה נורא. אפשר לחשוב שאנחנו צריכים לרחם על אותו בעל עסק קטן ועלוב שנשוי [לאור דרישת הדיסקרטיות] בצער ולא יודע לזיין. אז זהו, שלא. במלים אחרות, בעל חברת ייעוץ שלא מרוויח מספיק כדי ללכת לזונות מצד אחד, אך אינו מסוגל לנהל מערכת יחסים נורמלית מאידך, מחפש טמבלית על תקן מזקירה שלא יודעת כי ניצול יחסי מרות הנו בניגוד לחוק. מבטיח לדפוק אותך, בעיקר בתלוש המשכורת.
ביננו, ההטרדות המיניות בישראל נפוצות ביותר, הן מצד בוסים והן מצד עמיתים לעבודה. זה יכול להיות ברמה כזו של רק הערות על איברי גוף ונגיעות או להידרדר לרמה כזו של דרישה ליחסים אינטימיים אחרת יבולע לעובדת. מודעות מסוג זה רק מעידות על כך שהעבריינות בתחום עולה רמה - לנצל עובדת במצוקה שזקוקה נואשות לעבודה כדי לשרוד, לממן שכירות או את התינוק שמחכה לה בבית  [הרי שוק העבודה בישראל לא מדהים, במיוחד לא לנשים, סטודנטיות וחד הוריות] מעלה את השאלה האם לכאן הגענו?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה