מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 23 באוגוסט 2013

איך לזהות אדם עילאי ומתנשא? הנה כמה משפטים שנאמרים על ידי אנשים עילאיים ומתנשאים




  • מי אלה? אין לי טלויזיה בבית
  • [לאחר התקפת טילים על אזור פריפרי בישראל - בצפון או בדרום] תעדכנו אותי כשזה יתקרב לתל אביב...

  • [או:] לא נורא הם רגילים שם
  • [וגם]  אנחנו נשמח לארח אורחים מהצפון במידת הצורך. יש לנו ספה פנויה/פוטון.
  • [בנוסף] הם לא יכולים להתלונן שיורים עליהם רקטות כשהם יושבים בשטח כבוש.
  • חלילה גנב, אני רק אומר תבדוק אולי לקחת את זה בטעות...
  • [על זוג סלב שנפרד] אני ידעתי שהם נפרדו עוד לפני שזה התפרסם.
  • תראה לי איך כתבת את זה לפני שאתה שולח
  • עזוב, פשוט תשלח לי ואני אטפל בזה
  • האינטרנט אצלך תמיד כזה איטי?
  • זה לא בא ממקום של התנשאות [לפעמים מלווה ב: זה סתם בשביל שתדע קצת יותר]
  • אני יודע, אני מהתחום/מהתעשיה
  • אני מסתכל על זה מזוית שונה, מקצועית יותר.
  • לפני שאני הבוס שלך, אני חבר שלך./לפני שאני חבר שלך, אני בוס שלך.
  • אני אלמד אותך שיטה שתעזור לך לזכור.
  • אני יודע את הדרך, אבל אתה יכול להפעיל ווייז אם זה יותר נוח לך.
  • אתה עוד תודה לי...
  • אקספלורר?! [לפעמים מלווה ב: טוב, לצרכים שלך אני מניח שזה מספיק...]
  • אתה יכול לבוא, פשוט אני לא בטוח שיהיה לך מה לעשות שם...
  • אני לא עברתי את תהליך המיון, הם פנו אליי
  • לגדולה קוראים נעם, לבינוני עדו, ולקטנה מיה. בלי ו', בלי י', בלי א'.
  • את כועסת כי את יודעת שאני צודק
  • תודה לכולם על הברכות והאיחולים.
    Thank you all for the greetings and wishes
    Merci à tous pour les salutations et les souhaits
    Спасибо всем за поздравления и пожелания
    谢谢大家的问候和祝愿
    Ich danke Ihnen allen für die Grüße und Wünsche
    Tack alla för de välsignelser och lyckönskningar
  • [בהמשך לקודם] אה בדקת בgoogle translate....אני לא צריך...
  • [ובהמשך לקודם] ש טעות בסינית ....
  • זה בסדר ..אתה בסך הכל עושה את העבודה שלך./אתה בסה"כ בורג קטן במערכת
  • אני רק אחדד את מה שהוא אמר...
  • הבית יפה, אבל אני אישית לא הייתי מגדל את הילדים שלי באזור הזה...
  • מרתק
  • אתה בטוח מכיר, חכה לפזמון.
  • ט"ו באב? אנחנו לא צריכים יום מיוחד בשביל לחגוג את האהבה שלנו.
  • תביא את התשבץ כשתיתקע, אני אסיים.
  • אפשר בבקשה הפוך חזק על בסיס מים עם חלב דל שומן בלי קצף בכוס זכוכית עם ידית?
  • תראה אני אישית מכיר את הסלקטורית, אבל בקשר אלייך אני לא יכול להתחייב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה