מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

סבתא רחל, משטרת ישראל ואח' נ' מיסטר פורד ג'וניור



סבתא רחל השכנה שלי משגעת את מוקד המשטרה וגם אותי במקביל.
וכי למה?
לטענתה הרכב שלי חונה בחניה פרטית.
נו, אז מה היא עושה? איך היא כבר מסובבת את העולם?
היא מטרידה את המוקד של המשטרה כדי שישלחו ניידת בטענה שהרכב שלי חונה בחניה פרטית.
בדרך סבתא רחל גם מציינת שהרכב שלי חוסם את מכולת הזבל, הצפרדע השכונתית הירוקה.
רק חבל שהרכב שלי חונה בכלל במתחם חניה אחד והמכולה במתחם אחר - מרחק של 25 מטר האחד מהשני.
מעניין, שכשאני עמדתי לידה והצעתי לה שתשתמש בסלולרי שלי כדי להתקשר למשטרה היא סרבה.
גם כשיזמתי את השיחה, חייגתי למשטרה ונתתי לה את הטלפון היא סרבה לדבר עם המוקדנית. היא לא הייתה מוכנה להסתכל לי בעיניים ולשקר עליי לשוטרים. מצפון עדיין יש.
אבל השוטר העז להתקשר אליי ולדרוש ממני להזיז את האוטו מהמכולה או שניידת תגיע כדי לרשום לי דוח של 500 שקל. הוא עוד העז לקרוא לדרישה שלי לשלוח ניידת בטענה שברגע זה אני יוצאת לחניה כדי לחכות לשוטרים חוצפה - סיבה מעולה לדרוש מלא פחות מ-4 שוטרי תנועה מתנדבים בניידת אחת לעזוב הכל, להגיע לשכונה ולנסות לדפוק לרכב שלי את הדוח הכי יקר.
לא משנה כמה נשבעתי לשוטר שמילא דוח אירוע בסבתא רחל שלא הזזתי את הרכב, הוא עדיין חיפש על מה לקנוס והצהיר בריש גלי שזה רק בגלל ש"התחצפתי" למוקדן שפלה ש"צריך להתמודד עם 1,000 כמוך". חיפש-חיפש ובסופו של דבר הוא מסר למוקד שאין סיבה לתת לי דוח. הוא בנוסף הודה בפניי שקיבל הוראה מהמוקד לדפוק לי כמה שיותר דוחות ועל הסעיפים הכי יקרים. 
מוקד החרום של המשטרה (100 בשבילך) מקבל בשנה לא פחות מ-8 מליון קריאות. בהתאם לסטטיסטיקות הרשמיות, רק 2 מליון מהפניות (25%) מצריכות הזנקת ניידת משטרה למקום. אף אחד לא בדק כמה מההזנקות הן בגלל הרצון העז של המוקדן לנקום במתקשר או בגלל הטרדות כמו של סבתא רחל. יותר מכך, ציוד חובשים בשווי אלפי שקלים נגנב כשהרכב שלי נפרץ לפני חודש. היו שם, בין היתר, מחטים וגם מכשיר דפיברולטור וציוד החייאה מתקדם. המז"פ אפילו לא הגיעו לקחת ט.א והבטלנים במשטרה סגרו את תיק החקירה אחרי 12 שעות.
הייתי צריכה לשלוח עליהם את סבתא רחל כדי שתיכנס בהם, בסבתא רחל.


ועכשיו אני הסתבכתי, מאחר והשוטרים האלו יזכרו אותי וכבר עצרו אותי בעבר לבדיקה שגרתית. הם עכשיו יעצרו את הרכב שלי כל פעם מחדש ויחפשו על מה לתת לי דוח. כל הכבוד למשטרת ישראל! משטרע יעילה...

ככה זה כשאין משטרה בישראל




ולסיום, איש אחד התכונן ללכת לישון כשראה גנבים גונבים ציוד מהמחסן של הבית שלו בשכונת התקווה. מיד התקשר למשטרה אך נאמר לו שאין כרגע ניידות באזור שלו. לאחר דקה חייג שוב למשטרה: "צלצלתי לפני כמה דקות והודעתי על פריצה. אין צורך למהר - יריתי בהם".
תוך 5 דקות היו 6 מכוניות משטרה בחצר והגנבים נתפסו מיד. קצין המשטרה פנה בזעם לבעל הבית: "חשבתי שאמרת שירית בהם". ובעל הבית הגיב בחיוך, "ואני חשבתי שאמרתם שאין לכם אף ניידת בסביבה".
נחנקנו כבר סבתא רחל, נחנקנו





תגובה 1:

  1. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והיא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים איתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א ! ! !

    השבמחק