מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 8 בדצמבר 2014

להתאמן בריצה עם איילה סטאין (Ayele Seteng), שיאן ישראלי וספורטאי שהשתתף באולימפידה





לפני כמה ימים נתקלתי בפייסבוק בפוסט הבא, הנוגע לספורטאי מתחום הריצה למרחקים, שיאן ישראלי ואלוף, איילה סטאין:


עצרו הכל!!!!!! עזבו את כל מה שאתם עושים ברגע זה ותעשו גוגל על היילה סטאין ( בתמונה ).
את היילה פגשתי במקרה כשקפצתי ל-ACE.
אני: שלום, אני מכיר אותך!
היילה: (חיוך קל, מסמיק קלות, מרגיש מבויש).
אני: מאיפה אני מכיר אותך?
היילה: ממממ לא יודע.
אני: נזכרתי! אתה האצן המפורסם....נכון.
היילה: כן...אני רץ.
אני: ואווו...תשמע...אני זוכר אותך....הערצתי אותך ואת ההשגים שלך.....הייתה אלוף ישראל...נכון?
היילה: (מחייך קלות ולא עונה על השאלה).
אני: אתה עובד פה?
היילה: כן...אני עובד קבלן פה.
אני: (חסר מילים).
אני שוב: ואתה לא רץ....לא מדריך ריצה....
היילה: יש לי 4 תלמידים שאני פוגש פעם בשבוע.
אני: מה השם שלך?
היילה: היילה סטאין
אני: (חיפוש מהיר בגוגל, קריאת ערך בויקיפדיה, כניסה לשוק טוטאלי, אומר לעצמי: יש מצב שהאגדה שנמצא מולי- זה שמחזיק בשיאי ישראל בריצת 10 ק"מ, 20 ק"מ, 25 ק"מ, 30 ק"מ, חצי מרתון ובריצת מרתון עובד במה שהוא עובד לפרנסתו, החלטתי להיות חסר טאקט.)
אני שוב: אתה נהנה בעבודה שלך?
היילה: לא.
אני: אדם עם הישגים כמו שלך צריך ללמד ולהדריך ילדים, בני נוער ומבוגרים מבוקר עד ערב, צריך להרצות ולספר את סיפור חייך וללמד אנשים על הגשמת מטרות ויעדים, צריך להיות חבר של כבוד בוינגייט, כפר המכבייה ועוד.
היילה: אני מאוד רוצה להדריך קבוצות ריצה אבל לא מוצא תלמידים.
אני : אתה רוצה שאני אעזור.
היילה: כן( לראשונה הוא מגיב בהתלהבות).
אני: אתה מרשה לי לצלם אותך ולהעלות את זה לפייסבוק ולספר על השיחה בינינו ולבקש שיעזרו לך למצוא מקומות להדריך בהם?
היילה: בטח...ממש ממש תודה, אני אשמח ללמד בכל מקום שיש!.
אני: היילה.....ביום ראשון תתכונן לקבל מבול של טלפונים.
היילה: באמת?
אני: באמת!, אם המדינה לא דואגת לך אז יש מספיק אנשים טובים שידאגו לך.

אנשים יקרים, אני מבקש את עזרתכם
נא שתפו ועזרו לשיאן ישראל להתפרנס ממה שהוא עושה הכי טוב

קודם כל, למי שלא מכיר את איילה, הנה כמה פרטים על האלוף בשלוף מויקיפדיה - איילה ייצג את ישראל כאצן בשתי אולימפידות, בביג'ינג ובאתונה. הוא קבע שיאים ישראלים בריצת מרתון ובריצות נוספות למרחקים ארוכים. לראשונה, איילה הפך לאלוף ישראל בריצה בשנת 1994. מאז ועד היום, 20 שנים מאוחר יותר, איילה שבר מספר שיאים ישראליים בריצה שאף אצן מאז לא הצליח לשבור.
אני לא יכולתי לעבור על זה בשתיקה. אלוף כמו איילה סטאין צריך לעבוד בתחום בו הוא אלוף ולהתפרנס בכבוד מכך.  קודם כל פעלתי כדי להשיג את מספר הטלפון של איילה ולתאם איתו אימונים ובניית תוכנית שמטרתה להעלות את סיבולת הלב ריאה שלי. אני לא מצפה להיות אצנית מרתונים אבל אני צריכה להעלות את הכושר הגופני שלי - לאחרונה התחלתי להתאמן באומנויות לחימה והסיבולת לב ריאה שלי היא חסרון רציני באימונים ומשהו שעליי לשפר בהקדם.
דבר נוסף, סיכמתי עם איילה שאני מקדמת אותו ועושה הכל כדי להביא אותו למודעות ציבורית ולגרום לכך שמתאמנים חדשים יגיעו אליו להתאמן - כל אחד ומסיבותיו, אולי כדי לשפר כושר גופני ואלי אפילו כדי להתאמן לריצת מרתון מקומית או אולימפית. בכל מקרה, האימונים מבוצעים על ידי אלוף ישראלי בריצה. לכן, כתבתי את הפוסט הזה והקמתי דף ייעודי בפייסבוק. צרו קשר עם אילייה כדי להתאמן לבנות תוכנית אימונים המותאמת לצרכים שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה