מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

כשמחבלים מוסלמים עושים פרעות בהר הבית, משטרת ישראל עוצרת יהודים



אלחנן: "המשטרה לא תבוא לחלץ אתכם?" 
טייס: "משטרה? (צוחק) בנגב?! תיכף תגיד שגם תגיע לגליל" 
- לאטמה




בזמן שאנחנו ישנים במיטה הנוחה,  ישראלי - יהודי בשם תום ניסני ישן בכלא ולאחר כליאת שווא של מעל ל-24 שעות בניגוד לחוק, הובא להארכת מעצר. למה? מה בסך הכל עשה תום, עלה להר הבית? - עילת המעצר הנה ישיבה ברובע לאחר שהותקף על ידי פורעים מוסלמים, מחבלים! לא פחות. ממש חטא ועוון!
ומה עם אלו שבאו להרביץ לו ולאיים עליו, אתם שואלים? או, דווקא המחבלים האלו מסתובבים חופשי! זוהי בושה למשטרת ישראל הנוקטת במדיניות גזענית כנגד המיעוט היהודי במדינת ישראל. הרי זוהי מדינת היהודים, אין מקום אחר בו היהודים יכולים להרגיש בטוחים. מדובר בעיר שנמצאת בריבונות מדינת ישראל למען השם.

תאמינו או לא, התמונה לעיל צולמה ביום שישי האחרון במהלך אירוע "לגיטימי" מבחינת המשטרה ונפוץ של תהלוכת דגלי חמאס, ארגון טרור, בהר הבית. המשטרה לא התערבה ולא היו עצורים. התמונות האלו לא מעזה , התמונות האלו הן מהיום בירושלים בירתנו, במרחק יריקה מכנסת ישראל , שכנראה עסוקים מדי בבחירות ומתעלמים מכך שהחמאס השתלט על הר הבית. כמו שאתם רואים בתמונות אין משטרה, אין צה״ל ואין כלום. אבל אם יהודי אחד יעלה לשם עם דגל, תראו איך הוא ייעצר בדקה . כנראה שגם אצלנו החמאס כבר לא ארגון טרור.
התמונה משמאל צולמה אתמול - בחור בשם Tom Nisani עשה מעשה מזעזע ומבעית - העיז להתיישב על הרצפה בהר הבית במהלך הדרכת קבוצה. תום הוא סטודנט באוניברסיטה העברית, בניגוד לתדמית שהמשטרה מנסה להצמיד לו, תדמית של פעיל ימין אלים ומחרחר מלחמות ופרעות בהר הבית, תום הוא איש שקט, צנוע ומופנם.
כמו שניתן לראות בתמונה, הישיבה שלו אפילו לא הייתה הפגנתית אלא ישיבה בצד הדרך. תום נעצר, שהה במעצר למעלה מ-24 שעות במגרש הרוסים, בניגוד לחוק, ולאחר מכן הורחק מהר הבית ל-21 יום. תום ניסני הובל לדיון אזוק בידיו וברגליו וכך ניצב בפני שופט המעצרים לאחר שנעצר בהר הבית וישב במעצר שווא והובא לדיון הארכת מעצר באופן לא חוקי מעל ל-24 שעות מאז שנעצר על כך שישב בהר הבית ובכך, יצר "פרובוקציה". השופט הרחיק את תום מהר הבית ל-21 יום והוא שוחרר, לא לפני שכמובן ניסני הובל כבול באזיקים לבית המשפט כאחרון העבריינים או המחבלים על לא עוול בכפו.
 משטרת ישראל כנציגתה של הממשלה היהודית רואה ביהודים שעולים להר הבית איום קיומי. אבל בהסתה של מאות ערבים נגד יהודים ונגד מדינת ישראל כל יום בהר הבית היא לא מטפלת בהתאם למדיניות של הממשלה והשר לבטחון פנים כנציגה. מדובר במדיניות אפרטהייד לכל דבר של הממשלה והמשטרה המוכרת לא מהיום. דם חיילינו מופקר וחיילי צה"ל נסים על נפשם. שוטרים מפנים את הדרך ומאפשרים למחבלים להשחית ציוד משטרתי, לפגוע במיד רגיש ולהצית תחנת משטרה. התקשורת משתפת פעולה עם המדיניות האימפוטנטית של הממשלה והמשטרה. הדבר מאפשר למחבלים ולפורעים ערבים לעשות שמות ביהודים וברכושם כאוות נפשם. מדיניות זו ממחישה, כי למדינת ישראל מעולם לא הייתה ריבונות בהר הבית למרות מלחמת ששת הימים.
זהו הפוסט שפרסם העיתונאי אראל סגל בפייסבוק שלו בסוגיית מדיניות הממשלה בהר הבית:
מכיוון שדובר משטרת ירושלים מתעלם באורח אופייני מפניות הנתינים, הבה אחלוק עם האומה כולה את שאלותיי אליו בימים האחרונים:
יום שני השבוע, 9:20: "בוקר טוב אסי. אודה לתשובתך המהירה. הבוקר בתדריך בכניסה להר הבית נאמר לקבוצת יהודים שומרי מצוות ש'אסור להם לצלם את המקומיים'. מהי הסמכות החוקית להורות הוראה כזו? מדוע מתאפשר צילום מקביל של קבוצות יהודים שומרי מצוות בידי המוסלמים?".
תגובת אסי אהרוני, דובר משטרת ירושלים: -
הלאה. יום רביעי, 9:44: "בוקר טוב אסי. מבקש לדעת למה היום, כשרשמית הר הבית פתוח, בפועל נמנעת הכניסה מעשרות יהודים שומרי מצוות שממתינים שם כבר למעלה משעתיים. תיירים, אגב. נכנסים חופשי".
תגובת אסי אהרוני, דובר משטרת ירושלים: -
יום רביעי, 14:59: "צהרים טובים אסי. מבקש לדעת למה היום, כשרשמית הר הבית פתוח, בפועל נמנעה הכניסה מעשרות יהודים שומרי מצוות שהמתינו שם למעלה משעתיים. תיירים עלו באופן חופשי. תודה רבה, ארנון סגל".
תגובת אסי אהרוני, דובר משטרת ירושלים: -
הבוקר, 7:55: "הפסקת לענות לשאלות, אסי? גם הבוקר טירטור של יהודים (בלבד) בכניסה להר הבית. המתנה אינסופית בגלל הגדרת המשטרה שנכנסות קבוצות בנות עשרה יהודים בלבד בכל פעם. מבקש להבין למה ומה הבסיס החוקי".
תגובת אסי אהרוני, דובר משטרת ירושלים: -
יפה לך, משטרת ישראל העמוד הרשמי
חופש הדת והפולחן אינה נשללת לראשונה מיהודים במדינתם. תום מימש את זכותו לחופש הדת והפולחן מבלי לבצע כל פרובוקציה. הוא הגיע להר הבית בשעות המותרות לביקור של יהודי ישראל.  הוא הותקף על ידי מחבלים מקומיים ונעצר בשל כך, חופש התנועה שלו נשלל במעצר של 24 שעות ובהרחקה של 3 שבועות מהר הבית. מדיניות זו מנוגדת לאידיאולוגיה של מי שהקים את השמאל הישראלי, אישים כגון יצחק רבין ובן גוריון.
יותר מזה, משטרת ישראל כלל לא מגדירה זריקת אבנים ובקבוקי תבערה כפשע לאומני והיא כלל לא נותנת לאכיפה באירועים אלו עדיפות.  בהתאם לנתונים שפרסם השר לביטחון פנים, מלמדים כי המפלג לפשיעה לאומנית המופקד על תקיפות בין יהודים לערבים במחוז ש"י, לא עוצר מיידי אבנים וזורקי בקבוקי תבערה. אמנם אין צורך במחקר הזה כדי לדעת זאת. את המדיניות הזו מכיר כל יהודי שגר בישוב מעורב, כמו ירושלים, עיר הבירה, תל אביב, חיפה, באר שבע ולוד.
ניתן להגדיר זאת במילה אחת: חרפה! כשמצד אחד לא אוכפים עבירה על החוק, הסתה וקריאות לפגיעה ביהודים, ביצוע טבח ופרעות, ומהצד השני עוצרים ומענישים על מעשה חוקי ולגיטימי לחלוטין.
זהו מסוג הסיפורים הנפוצים עוד מתקופת המנדט הבריטי, רק שזמן ההתרחשות הנו במדינת ישראל תשע"ה. מזכיר לי את ימי שלטונה של המפלגה הנאצית בשנות ה-30 בגרמניה ואף את ראשית המאה ה-20 ברוסיה. באופן אישי אני מתחילה לאגור דם ילדים ערבים לאפיית אוזני המן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה