מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

לכבד את איילה סטאין בעבודה התואמת לערכו הרב



כידוע, איילה סטיין הוא אלוף, שיאן ישראלי שעד היום, אף אצן אחר לא ערער את שיאיו שקבע בישראל קרוב ל-15 שנים. איילה הוא אדם חרוץ ואב מסור. עם זאת, בישראל, הספורט אינו נמצא בסדר עדיפות גבוה בקרב מוסדות המדינה ואינו ממומן כראוי על ידי הגופים המתאימים. גם כשהיה בשיא הקריירה שלו, נאלץ איילה לעבוד במקביל. אלופים ישראלים נוספים בתחום הספורט שהשתתפו באולימפידה יודעים זאת מקרוב. תארו לכם לאיזה נתונים ישראל הייתה מגיעה באולימפידה ובמכביה אם התחום היה מתוקצב כראוי.

אז אחרי כמה ימים של עבודה אנחנו מבקשים עזרה בקידום בנושאים הבאים:

1. נשמח לחפש ולהציע לסטאין עבודות לשעות הבוקר במקומות מסודרים, מכובדים שאינם דורשים עבודה פיזית שקשה לו בגילו. כל מי שקשור ויכול להפנות אלינו הצעות שכאלה נרכז ונעביר לו ונעשה את החיבור.
2. אימון ריצה - הכי חשוב להתחיל מעוגנים ועבודה בקבוצות/אגודות גדולות שיודעות להעסיק מאמני ריצה בצורה שכירה ומסודרת. נשמח לחבר לאיילה כמה קבוצות שכאלה באזור תל אביב - מרכז, כי קשה לו להתנייד למקומות רחוקים יותר.
3. חסויות ותמיכה של מותגים שונים מתחום הספורט תמיד יכולה לעזור מבחינת ציוד, הנעלה, לבוש וכו.
4. אנחנו בודקים אפשרויות של הקמת קבוצת ריצה בהובלת סטאין בין אם עצמאית לגמרי ובין אם תחת חסות של קבוצה פעילה. הנושא הזה דורש יותר תכנון ולכן עד עכשיו לא פורסמה קבוצה שכזו-חלק מהתמיכה שלנו זה ללמוד מנסיונות עבר שלא עבדו טוב ולמצוא עבורו את המסגרת המתאימה ביותר.
5. איילה סטאין הגיע להישגים בזכות עצמו. הוא שבר תקרת זכוכית רק בכח המוטיבציה. לכן, הוא מעביר הרצאות בהן, הוא מספר את סיפורו ומפרט על הישגיו במטרה לספק השראה ומוטיבציה לאנשים אחרים שמוכנים להקשיב. 
לפיך, כל מי שרצה להתאמן אצל איילה, להקים קבוצת ריצה, להעסיק אלוף, להעסיק אותו כפרזנטור, להזמין הרצאה בפני קהל וועדי עובדים ועוד, צרו קשר באמצעות הודעה בדף הפייסבוק.
תודה לכל מי שיקרא, ישתף ויחליט לקחת חלק פעיל בתמיכה.
כמה לייקים צריך לקבל כדי לשכנע את ה Super-Pharm סופר-פארם לעשות מעשה? במקום לשים תמונה של דוגמן שאמור לשדר ריצה, תנו את הבמה הזו לסטאין. מה יותר יפה מלהשתמש בשיאן ישראל במרתון כדוגמן ריצה? כך הוא יוכל לקבל פרסום, הכרה וגם קצת פרנסה. 
תשתפו ועזרו לנו להראות למקבלי ההחלטות שנשמח לראות אצן כמו סטאין מככב בפרסומות כאלה ואחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה