מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

כשזהבה גלאון יורדת במרצ מהפסים




זהו הפוסט של הח"כית ההזויה זהבה גלאון בעקבות תג מחיר שבוצע בבית הספר הדו לשוני:


מי שמצית בית ספר הוא מחבל. מי ששרף הערב כיתות לימוד בבית הספר הדו-לשני בירושלים וריסס "אין דו-קיום עם הסרטן" הוא האויב שלנו לא פחות מחלאות האדם שרצחו מתפללים בבית כנסת. ואת המפגעים האלה שסימנו להם למטרה תלמידים בכיתה א' צריך לתפוס ולהעמיד לדין. לא להרוג, לא להרוס את בתיהם, לא להעניש קולקטיבית את השכונה שבה הם גרים. לא להמציא חוקים שיאפשרו לשלול להם את האזרחות ולגרש את משפחותיהם. צריך לתפוס, ולהעניש על פי החוק.

ראש עיריית אשקלון החליט בשבוע שעבר שזו סכנה חמורה לתת לילדי הגנים בעיר שלו להיות בסביבתם של פועלים ערבים שבונים שם ממ"דים ובהחלטה לא חוקית בעליל הרחיק אותם מהעיר. אני שואלת את כל מי שהצעד הזה נראה להם אז הגיוני, עכשיו כשמי שהחליט להטיל טרור על ילדים הם דווקא אנשים שמעזים לקרוא לעצמם יהודים: מה הלאה? עכשיו נרחיק מירושלים את כל היהודים? תעשו לי טובה.

המפגעים שאחראים לחרפה היום בבית הספר הדו-לשוני לא מייצגים את הרוב המוחלט של הציבור הישראלי. הרוב המוחלט מזדעזע מהמעשים האלה. האנשים האלה לא הופכים את כולנו לגזענים שונאי ילדים בדיוק כמו שהמחבלים בבית הכנסת לא הופכים כל ערבי באשר הוא לרוצח. אבל זו האחריות שלנו - יהודים וערבים - להוכיח את זה במעשים. בראש ובראשונה זו אחריותה של המשטרה לתפוס את האחראים, ואחריותו של ראש הממשלה לגנות את הפיגוע, ולא להסתפק בזה, אלא גם להעיף מהשולחן את חוק הלאום המחפיר שלו, שהדבר היחיד שהוא נותן הוא תחושת לגיטימציה למטורפים שרוצים להרים יד כדי להבהיר לערבים שהם בני אדם סוג ב' ושלא יעזו להתערבב עם הגזע השולט.

ומה איתנו? גם אנחנו צריכים להוכיח במעשים שהמעשים האלה לא מייצגים אותנו: אל תתביישו לכתוב שאתם נגד אלימות ונגד גזענות. אל תתביישו לחלוק עם אחרים את הסלידה שלכם מהמעשים האלה. דברו בקול רם על הערכים שאתם מאמינים בהם - אתם תגלו שרוב האנשים מסביבכם חושבים כמוכם ואתם תעזרו להם ולעצמכם להרגיש מחדש שאתם הרוב ולא מיעוט נרדף. בסופו של יום הדו-קיום ינצח והשנאה תעבור מן הארץ. זה בידיים שלנו

שימו לב להצהרותיה ההזויות:



לא ידוע מי פגע ברכוש - זה יכול להיות ערבי שמתנגד לדו קיום וקורא ליהודים סרטן. את מי זה מפליא שהערבים יודעים עברית ואפילו לקרוא ולכתוב? הערבים מקבלים מהמדינה היהודית חינוך מעולה. החינוך משתלם.
הסיכוי שמדובר בערבי אפילו גבוה יותר בהתחשב בכך שאירועי תגי מחיר שנחקרו בעבר, נמצא כי מי שפגע ברכוש היה ערבי. הפגיעה ברכוש התבצעה גם בבתי כנסת ובמסגדים. הפגיעה אף בוצעה במסגרת סכסוכי חמולות וכנגד זונות הכפר - תג מחיר בוצע כדי להפליל יהודים וליצור ארוע לאומני. מדי יום הערבים מבצעים פרעות ביהודים ופוגעים ברכושם ואפילו שורפים תחנות משטרה, אך העולם שותק.
לבני ודנינו במדי אס אס? מוזר לי שזה פורסם בחשבון פייסבוק חדש ללא היסטוריה וחברים, חשבון פיקטיבי במטרה לבצע דהומניזציה לאנשי הימין, ממש כמו תגי המחיר במסגדים.
יותר מכך, אף אחד מהשמאל ההזוי לא מתנגד לתוקפנות הערבית כנגד היהודים, לפרעות ולפיגועים שהם מבצעים דבר שגורם לפגיעות בנפש וברכוש. אף אחד מהשמאל לא נשמע מתנגד לאיומים על יהודים בכלל ואנשי ימין בפרט. אף אחד לא נשמע מתנגד להתנקשויות כנגד אנשי ימין או אף מציין את יום הזכרון לשר רחבעם זאבי, גנדי, הי"ד, אשר נרצח על ידי מחבלים.


גברת גלאון, השפה העברית היא חדה וברורה וישנן מילים שאינן ניתנו לעגה ודיבור במקרים המצוינים. מי שרצח במודע הוא חלאה, ברברי, רוצח נתעב, אין הוא נמנה אל כלל האדם. מי ששרף, השחית, רסס כתובות נאצה הוא עבריין ופושע. שני הטיפוסים ייענשו בהתאם לקביעת החוק. זאת, כמובן, ומישהו אכן יטרח למצוא את הערבי שביצע השחתת רכוש. 
נכון, שניהם במעשיהם מהווים איום על קיום מדינת ישראל.
לא זהבה, מי שהשחית את בית הספר הדו לשוני בירושלים הוא לא "לא פחות" אויב מאלה שטבחו 5 מתפללים עם גרזנים, הוא פושע, עבריין. אבל את הקירות מנקים וממשיכים הלאה. את האיברים הקטועים שפוזרו בבית הכנסת יהיה קצת יותר קשה לחבר.
מצחיק שאת שמטיפה כל היום על כך שקדושת החיים גוברת על קדושת האבנים מתבלבלת פתאום כשמדובר באבנים שמתאימות לאג'נדה. אני אשמח שתראי לי מקרה בו ערבי ששרף בית כנסת בישראל או השחית קבר (וכולנו יודעים שזה קורה המון במדינה כיום, רק שלא מדווחים בתקשורת) נורה למוות ומשפחתו גורשה. אני בטוחה שלא תמצאי. עם זאת, "מרגש" לראות באיזה חירוף נפש את מגנה על טובחי יהודים ועל משפחותיהם שמתגאות במעשים. וטיפ קטן, כשאת מקשקשת על כמה חוק הלאום גזעני, פאשיסטי ובלה בלה בלה, הגנה על רוצחי יהודים קצת מקשה על אנשים שהם לא פאשיסטים מטבעם כמוני להתחבר למסר.


איזה באלגן בירושלים ... (מצחיק לראות את המג"בניקים חושבים אם לעזור או לא )
Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Tuesday, April 7, 2015

גם לא ברור לי על איזה כיבוש מדברים כאן - ממה שאני רואה בירושלים, הערבים לא מתנגדים לנוכחות החיילים. אני רואה מלחמת חמולות, אני רואה את הערבים נלחמים בעצמם ואת חבריהם מתחננים לחיילים להתערב. אבל לחיילים אסור להתערב. גלאון, מיכאלי ושות' דאגו לכך היטב.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה