מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 31 בינואר 2015

כשכולם מתעסקים בפרשת הפקדון על הבקבוקים של נתניהו



אם אי אפשר להתחמק מזה, בואו נתמקד קצת בדהומינזציה הנוכחית שעושים לזוג נתניהו, במסגרת הפרשה הנוכחית של פקדון הבקבוקים אותה כביכול ניהלה שרה - כן 4,000 שקלים שהיא רשמה בגינו צ'ק והחזירה, לא 12,000 שקלים שכביכול נטען שהוא הסכום האמיתי.
אז היא עסקה קצת במיחזור. אבל זה לא העניין כאן כרגע. הנקודה היא שאף אחד בתקשורת לא באמת העז לעסוק בסוניה פרס, גם כששמעון היה במרכז העין הציבורית במהלך עשרות שנות חייו הציבוריים [ושמעון פרס הוא אדם מושחת שעלה למדינת ישראל מאות מליוני שקלים מיותרים ובנזק תדמיתי. אחרי הכל, מה זה כבר "תרומה" של 350 אלף דולר שנכנס ישירות לכיסו ב-2002?]. מי בכלל יודע מה שמה של בת זוגתו של בוז'י הרצוג או של בן זוגה של ציפי לבני?
אפרופו 30 אגורות סך פיקדון. בואו נדבר בסכומים גדולים, במיליוני שקלים, המחיר שעולה לנו לתחזק רק את מוסד הנשיאות הישראלי. לעיונכם:
להלן הוצאות נשיאי ישראל מ-1998.
להזכירכם,הנשיאים לא נבחרו על ידי העם והחזיקו בתפקיד ייצוגי/טקסי. הווה אומר לא קשה ולא קיומי. שימו לב כיצד ההוצאה השנתית של בית הנשיא הכפילה את עצמה פי 3 ואף פי 7 בתקופתו של פרס לעומת כיהונו של קצב כנשיא [תתחשבו בכך שחלק מהתקופה כיהנה כנשיאה נשיאה זמנית מאחר והנשיא נבצר, דבר שגרם לעלייה קטנה בתקציב].
אז בואו נדבר קצת על לאה רבין ומעשיה. לאה רבין הייתה אישה מושחתת ועלתה במשרתו של יצחק רבין כראש ממשלה, כשנאלץ להתפטר באמצע קדנציה, מאחר ולאה נתפסה מעלימה כספים לחשבון בנק בחו"ל. בסך הכל 1,500 דולר, אבל זה 1,500 דולר שנמצאים בקצה הקרחון. רב הנסתר מהגלוי. ביפן, נבחרי ציבור התפטרו כי נחשדו שחילקו מניפות נייר כשוחד בחירות. איפה זה ואיפה 30 אגורות. בנוסף, לאה מכרה לבית מכירות פומבי כד כסף שבעלה, יצחק רבין, קיבל כראש הממשלה מהפטריאך הארמני ואשר עליו הקדשה אישית של הפטריאך.
ובנוגע ליוקר המחייה, מי יעז לפוצץ את בועת הנדל"ן: האם הרצוג וטרכטנברג, שמחזיקים בנדל''ן במיליונים, מסוגלים לפעול נגד האינטרסים של עצמם כדי להוריד את מחירי הדיור? זה יפגע בהם כטייקונים מבחינה כלכלית. מעניין איך הרצוג התעשר, מה היה הבונוס שקיבל כששתק בפרשת העמותות? מה היה השכר שקיבל? הרי מדובר במליונים בכסף זר, בהון.
יותר מזה, יצחק הרצוג ניתב כספי צדקה למטרות פוליטיות. דוח המבקר מינואר 2000 ( דין וחשבון על תוצאות ביקורת חשבונות הסיעות לתקופת הבחירות לכנסת החמש-עשרה ולראש הממשלה) מצביע על פעולות אסורות וחמורות שביצע יצחק בוז'י הרצוג (לימים שר רווחה) מכספי קרנות שיועדו לאוכלוסיות במצוקה ועוני. מבקר המדינה קבע כי הרצוג השתמש בכספים לא למטרות להן יועדו. התנהגותו של יצחק בוז'י הרצוג על פי קביעת מבקר המדינה מצביעה כי אינו יכול לשמש בתפקיד ציבורי. 
ואם כבר, אני לא בטוחה שמישהו קלט את הקטע של האישה שאיתו וקשריה לפרשת העמותות המושחתות [במערכת הבחירות שגם כותרתה היתה רק לא ביבי...] שהיה מעורב בהן בעלה נקי הכפיים ועליהן שתק בחקירה. אז למי שלא קלט בבקשה:
מיכל הרצוג, אשתו של אותו יצחק [בוז'י] הרצוג, הועסקה בקרן "דורון" שהוקם על ידי המיליארדר מארק ריץ' שהיה בין גדולי התורמים לברק (ושברק פעל אצל קלינטון להשיג לו חנינה). ניהלה במשך שמונה שנים את "קרן ריץ'".
ומיהו אותו מרק ריץ' מקרן ריץ' הזו? מדובר באיש עסקים יהודי,המקושר לצמרת הפוליטית בישראל, שחבר מושבעים פדרלי בארצות הברית חקר חשדות כי הוא מעורב בסיוע לשליט עיראק, סדאם חוסיין, להעביר כספים למשפחות מתאבדים פלסטינים בשטחים. החשדות הם במסגרת חקירה בינלאומית על תוכנית האו"ם שזכתה לכינוי "נפט תמורת מזון".
במסגרת הסנקציות שהטיל האו"ם על עיראק הותרה מכירת כמות מוגבלת של נפט שתמורתה הכספית נועדה לרכוש מזון לתושבי עיראק. ואולם, מחקירות בארצות הברית ובאירופה, שנסמכות על מסמכי שלל שנתפסו בעיראק ועל מידע מודיעיני, עולה כי משקיעים במערב, בהם גם ריץ', שילמו שוחד לסדאם חוסיין ובכירי משטרו כדי לזכות בחוזים במסגרת התוכנית. לפי ה"וושינגטון טיימס" נחקר חשד כי ריץ' היה פעיל מרכזי בעסקאות התוכנית. מן המסמכים והמידע התגלה שסדאם חוסיין העביר מיליוני דולרים מהתוכנית לבנק "רפידיה" בירדן שבהם שולמו כספים למשפחות של מתאבדים פלסטינים. התשלומים נעו בין 15 אלף ל-25 אלף למשפחת מתאבד.
  ובכלל, מה עם החוב בסך 34 מליון שקלים שציפי לבני השאירה כשנטשה את קדימה? זה לא שחיתות? - מי יכול לחשב כמה עובדים בשכר מינימום אפשר לממן עם הכסף הזה שמשלם המסים נאלץ לממן?
מה דעתכם לבדוק מה קורה עם בעלה של ציפי לבני? מדובר בשחיתות אמיתית, בסכומים הרבה יותר גבוהים מ4000 ש"ח של החזרי בקבוקים בהם השתמשו לקופה קטנה ואשר הוחזרו לקופת המדינה.
אז במסגרת מהפכת השקיפות - בואו נדבר קצת על בעלה של לבני , נפתלי-שפיצר. נפתלי הוא שותף במשרד המיתוג "שיר-שפיצר". כעת בואו ותראו באיזה מכרזים ציבוריים המשרד הזה זכה:

  1. נפתלי זכה במכרז למיתוג העיר אופקים, ומי היה ראש המועצה של אופקים האותה תקופה? צביקה גרינגולד, איש קדימה...
  2. נפתלי גם זכה במכרז למיתוג העיר באר שבע, ומי ראש עיריית באר שבע ? רוביק דנילוביץ' איש מפלגת העבודה...
  3. נפתלי גם זכה במכרז למיתוג העיר ערד
  4. נפתלי גם זכה במיתוג העיר חולון, עכו  וכרמיאל

למעשה ממשלת קדימה בפרוייקט "מחוללים שינוי" החליטה לתקצב את הפיתוח של הנגב ביחד עם קרן מיראז', שהחליטה על החברה של נפתלי למתג את כל ערי הדרום .... ושכבדרך אגב מייסדיה (דיוויד ופול מיראז') תרמו כספים לקמפיינים של, מי אם לא, מפלגת קדימה בראשות ציפי לבני. כסף רב נשפך לכיסו של נפתלי, בעלה של ציפי לבני... שחיתות? 30 אגורות? יחסיות?
כעת בואו ונראה אם רביב דרוקר, בן כספית ושות' יתחילו לחפש את הכסף הגדול באמת ולא את גלידת הפיסטוקים של ההיא שהם כה שונאים.זהבה, הנה הצביעות קופצת לך מכל החורים. את גם ממליצה ליועמ"ש לפתוח בחקירה כנגד לבני ובעלה והשחיתות השלטונית הכרוכה בשניהם? תפרה לו מכרזים בסכומים קצת גבוהים יותר מ4000 ש"ח, נטלו את הכספים לכיסם ולא החזירו בתום שנה. 
ומה בנוגע לבקבוקים של מיקי רוזנטל בבית מזכוכית: קומת המרתף האסורה של מיקי רוזנטל למיקי רוזנטל, ראש מטה מפלגת העבודה למלחמה בשחיתות, יש בבית כבר 22 שנה קומת מרתף בניגוד לחוק, שאין לה היתרים, ושמעולם לא שולמה עליה ארנונה. רוזנטל: הקבלן הטעה אותי, לא ידעתי על כך ומיד כשגיליתי הגשתי בקשה להכשיר את העבירה. עיריית גבעתיים: רוזנטל לא היגיש שום בקשה וממילא מעולם לא הכשרנו.
לכל העוסקים בהשמצת רעית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, על גנבת הפיקדון על בקבוקים ריקים - אני מזכירה כאן מה שהתשקורת השמאלנית מנסה להשכיח מהציבור את מעשי ידיהם של קדושים שמאלנים כגון מעשיה של הגברת לאה רבין ז"ל אם המשפחה הקדושה של השמאל ושותפים לפשעים. די לדהומניזציה של הימין. 




3 תגובות:

  1. תותח, תודה רבה על סיקור כה נדרש!

    השבמחק
  2. וואו, איזה קשקשן, וגם טרחן.
    באמת, למה נטפלים לשרה'לה בגלל איזה 30 אגורות שהיא טרחה למחזר, באמת מסכנה...
    חבל שסוניה פרס ושאר בני ובנות הזוג של אלו שהזכרת לא היו מעורבים בצורה כל כך עמוקה בהחלטות אסטרטגיות כמו ששרה נתניהו מעורבת.
    בוא תקרא קצת ותחכים:
    http://www.maariv.co.il/journalists/elections-2015/Article-461879

    השבמחק
    תשובות
    1. מסקרן אותי לדעת כמה מרוויח היום טוקבקיסט בתשלום?

      מחק