מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 1 במרץ 2015

17,000 גוונים של רוע בחסות פקידות הסעד, עמותות לילדים בסיכון וכל מי שמרוויח מהסחר בהוצאת ילדים מביתם





17,000 גוונים של רוע!
17,000 גוונים של אכזריות!
17,000 גוונים של טראומות!
17,000 גוונים של עוולות!
17,000 גוונים של פשע!
17,000 גוונים של שקרים בתסקירים של עובדות סוציאליות!
17,000 פרקטיקות של עינויים למשפחות!
17,000 שיטות של איומים והפחדות!
17,000 גוונים של הולכת שולל!
17,000 סוגי התעללות בהשמה החוץ ביתית!
17,000 גוונים של חותמות גומי במערכת המשפט!
17,000 ש"ח סיבות להוצאת ילדים מהבית!
************************
*********************
17,000 שקלים בסחר "חוקי" בילדים והוצאתם מהמשפחה!





האם מצוקה כלכלית הנה סיבה מוצדקת להוצאת ילדים מהבית והעברתם לפנימיות, לבתי אומנה ולאימוץ? זהו הפחד של כל הורה בישראל. מדובר בפחד מציאותי, מאחר ומדינת ישראל נמצאת במקום הגבוה בעולם המערבי בהוצאת ילדים מהבית והעברתם לאומנה. מדובר בתעשייה פרטית משגשגת, שעולה למדינה מדי חודש 17,000 שקלים
בחודש שמועברים למימון תעשייה זו עבור כל ילד. מדובר במדיניות רשמית, שמטרתה לקדם את כלכלת המחסור - הקצאת הכספים הזו לקהילה לשיקום המשפחה עשויה למנוע את הוצאת הילדים מהבית ואף לחסוך עלויות במאות אחוזים. ממש כמו שמדיניות ממשלתית מעדיפה להשמיד עודפי תוצרת חקלאית בכדי לשמור על מחירים גבוהים של פירות וירקות ולא לחלק אותם לעניים, לא לחנך ילדים שצורכים אוכל במפעלי המזון במוסדות החינוך לאכול אוכל בריא בדמות פירות וירקות ואף מעדיפים להשמיד תוצרת מאשר להוזיל את יוקר המחייה במדינת ישראל.
17,000 בחודש זה הרבה כסף שניתן להפנות לשיקום המשפחה במצוקה. במקום זאת, הילד מוצא מהבית והכסף מופנה למימון תעשיית הוצאת הילדים מהבית, לכיסים פרטיות. הדבר מעגן את המצוקה והעוני של משפחות אלו, אשר עוברות, בנוסף, טראומה בעקבות ההתערבות הכירורגית של מחלקת הרווחה והמדינה בחייהם הפרטיים שלא לצורך. 
טעויות קורות מדי יום. מדובר ב"טעויות" מכוונות. הוצאת הילדים מהבית מתבצע באופן שאינו מוצדק בכדי לממן את הגורמים השונים בתעשייה. הכסף נכנס לכיסים פרטיים ולכן, הרווחה מקפידה שלא תישאר מיטה ריקה בפנימיות ובבתי האומנה. פקידות הסעד ועובדות סוציאליות מוציאות ילדים מהבית על בסיס שקרי, תוך כדי המצאת נסיבות ההוצאה מהבית, העללת עלילות והסתרת ראיות מבית המשפט.
העללת עלילות והמצאת שקרים כנגד משפחות עניות מתרחשת כל יום כשהמטרה היא משפחות מוחלשות כלכלית. בכדי להצדיק את הוצאת הילדים מהבית, פקידת הסעד מעלילה שמדובר בהורים שאינם מתפקדים, בנרקומנים וכדומה. במקום לתת רווחה לאזרחי מדינת ישראל, הרווחה פוגעת באנשים מוחלשות שאין להם כסף לממן סיוע משפטי. פקידות הסעד מוציאות ילדים אלו למרכזי חירום ולפנימיות רק מאחר ומדובר במשפחה עניה. אין בעייה של עבריינות, אלימות או סמים במשפחה, אלא במשפחות שאינן יכולות להלחם מבחינה כלכלית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה