מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 1 במרץ 2015

הכנסה פסיבית לסטודנטים ואקדמאים - תכנית שותפים [Affiliate program]








תכנית שותפים [Affiliate program] הנה שיטת שיווק, המאפשרת לעסק לחסוך בעלויות הפרסום והשיווק על ידי הוצאתו למיקור חוץ [אאוטסורסינג] ומתן עמלות בהתאם לביצועים. עמלות אלו ניתנות בהתאם לשיטת התגמול עבור ביצוע פעולות, כגון לידים, מכירת מוצר וכדומה. התמורה הכספית ניתנת, למעשה, כתגמול בהתאם להצלחה ביישום השיווק שמבצע השותף.
סמרטר הנו תכנית שותפים לסטודנטים ואקדמאים. מדובר במאגר ישראלי ותיק ואמין של עבודות אקדמיות, המפעיל תכנית שותפים. תכנית השותפים של סמרטר מאפשרת לך להרויח כסף באופן קבוע ללא השקעה כספית וללא מאמץ מיותר. השותף מרוויח כסף בתכנית באמצעות שני דרכים – העלאת העבודות שלו וצרוף חברים שנרשמו תחת קישור האפילייט שלו.
כאמור, אחת מהדרכים להרוויח בתוכנית הנה באמצעות העלאה של העבודות האקדמיות שכתבת. במסגרת זו, ניתן להעלות ממ"נים [מטלות מנחה באו"פ], עבודות סמסטריאליות, הצעות מחקר, פרו"סים [פרוסמינריונים], סמינריונים ועוד. העלאת העבודה דורשת 5 דקות בלבד מזמנך וכוללת ציון פרטים, כגון כותרת העבודה, מילות מפתח, העלאת קובץ תקציר [ראשי פרקים, עמוד המבוא, כל דבר המעיד על אופי העבודה אך אינו הכרחי], העלאת קובץ העבודה עצמה ותמחור העבודה [אתם קובעים את המחיר הסופי של העבודה].
העבודה יכולה להימכר אינספור פעמים. על כל מכירה, אתם מקבלים 40% מהמחיר הסופי ללא הגבלה על מספר המכירות, גם אם היא נמכרה בפעם ה-200. בכך מסתכם האחריות שלכם לנושא – לאחר 5 דקות שהקדשתם להעלאת העבודה, צוות האתר אחראי להליך השיווק והמכירה, החל מקידום האתר ללקוחות פוטנציאלים וכלה בחיוב התשלום מהקונה.

במקביל, ניתן להרוויח כסף באמצעות שיטת חבר מביא חבר - תעדכנו את החברים שלכם כדי שגם הם ירוויחו בזכות מכירת העבודות שלהם בסמרטר. בכל פעם שהם ירוויחו כסף כשהעבודה שלהם נמכרת, גם אתם תקבלו אחוזים מהמכירה מבלי שהעמלה שלהם נפגעת. כלומר, בכל פעם שהם ירוויחו 40% מהסכום שהם קבעו על העבודה, אתם תקבלו 30% מהעמלה שלהם אבל לא על חשבונם. הרווח הזה תקף ל-4 רמות של מצטרפים תחתייך. קרי לחברים של החברים של החברים של החברים שהצטרפו תחתייך.
אמחיש זאת באמצעות החשבון של ימית - ימית כתבה השנה 2 עבודות והחליטה השבוע להעלות אותן לסמרטר. במקביל, 5 חברות וחברים שלה, סטודנטים ואקדמאים, הצטרפו דרכה לתוכנית, העלו עבודות משלהם וצרפו חברים משלהם, 5 חברים כל אחד בממוצע. גם העבודות שלהם נמכרו. העבודות של ימית ושל כל אחד מחבריה נמכרו החודש פעמיים בלבד בממוצע. כל עבודה נמכרה בממוצע בסכום של 200 שקלים. כמה כסף ימית תקבל?
כדי להמחיש את הפוטנציאל העסקי, ניקח לדוגמא מחיר עבודה ממוצע של 200 ₪. תחת ימית רשומים 5 חברים ומתחת לכל אחד מהם 5 חברים וכן הלאה. בכל פעם שעבודתה של ימית תימכר, היא תקבל 40% עמלת מכירה לכל החיים! על כל עמלה שמקבל חבר ברשת החברים שלה, עד 4 רמות, היא תקבל 30% מהעמלה שלו בחזקת מספר הרמה.  
ימית: 40%
רמה 1: 30% 
רמה 2: 30%*30% = 9% 
רמה 3: 30%*30%*30% = 2.7% 
רמה 4 30%*30%*30%*30% = 0.81% 
כל חבר, לצורך העניין, מכר רק שתי עבודות (או עבודה אחת פעמיים). מהו סכום העמלות שימית תקבל עבור החודש?


רמה
מספר אנשים
העמלה של ימית
ימית
1
160 ש"ח
 רמה ראשונה
5
240 ש"ח
 רמה שנייה
25
360 ש"ח
 רמה שלישית
125
540 ש"ח
 רמה רביעית
625
810 ש"ח
 סה"כ
2,110 ש"ח


ימית קיבלה 2,110 שקלים בחודש אחד מבלי להתאמץ. מדובר ברווח כספי גבוה ללא צורך בהשקעה כספית או בזבוז זמן. העלאת העבודות וצרוף החברים הנם פעולות חד פעמיות. כל מה שצריך לעשות זה להעלות את עבודותיך למאגר ולצרף חברים על ידי הקישור האישי שלך או על ידי שליחת אימייל עם טקסט מוכן לחברים מאחר והוספת חברים תחתייך אפשרית בכל רגע נתון והתקבולים הינם לכל החיים, ניתן להרוויח כסף באופן שוטף ללא כל השקעה כספית מצידך. השקעת הזמן שלך הנה חד פעמית.
לפרטים נוספים ולהרשמה, כנסו לסמרטר. אני כבר שם, ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה