מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 14 בספטמבר 2019

איפה חברות הביטוח ברגע האמת?






האזרח גואטה הנה תוכנית דוקו-אקטיביסטית מקורית עם חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה. בכל פרק בסדרה יוצא גואטה להילחם בעוולות ועיוותים אשר פוגעים בכלל הציבור או חלקים ממנו. במסעו הוא נחשף להיקף הבעיה, פוגש את הקרבנות שסובלים ממנה ופונה אל האנשים שבכוחם לשנות את המצב - פוליטיקאים, פקידי הציבור ואנשי הסקטור הפרטי - מהדרג הישיר שפועלים בשטח ועד למקבלי ההחלטות ובעלי ההון שנהנים מהמצב ואינם מעוניינים בשינוי. הפעם זהו הפרק החמישי בסדרה והדרמות שצריך לספוג  כשמדובר בביטוח בניין ונזקי צנרת.
גואטה, פעם חבר כנסת בישראל והיום אזרח מן השורה יצא לבדוק כיצד מגיבות חברות הביטוח כשמגישים תביעה במסגרת ביטוח דירה בדין נזק צנרת וכדומה, אותם הביטוח צריך לכסות. יגאל גואטה יוצא בעקבות כמות התלונות האדירה של מבוטחים בביטוחי מבנה וצנרת אשר טוענים שחברות הביטוח מתנערות מהמחויבות שלהן ברגע האמת כאשר יש פיצוץ בצנרת או בעיית אינסטלציה. במהלך המסע יגאל מגלה שבעצם מי שמטפל בנזקי הצנרת הם קבלני משנה, חברות שירות, שמטפלות רק בבעיות שכדאיות להן. כשהבעיה לא כדאית אז יש סחבת נוראית. למעשה, חברות הביטוח וחברות השירות יעשו הכל כדי שבסופו של יום – אנחנו נשלם בעצמנו.
למעשה, ישנן מספר חברות ביטוח בשוק, כששולטות בשוק הביטוח חמשת חברות הביטוח הגדולות. אמנם מי שאמור לאתר את התקלה ולתקן אותה הנן חברות הקבלן מטעם חברות הביטוח. יחד עם זאת, חברות הביטוח הן אלו שאחראיות על תיקון הנזק.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה