מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 1 באוקטובר 2019

קריאה חשובה לכל הסטוציונרים שחושבים שהם הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים






סטוציונר תל אביבי יקר
זה שגדלת עם כפית של זהב לא אומר שהזין שלך עשוי מזה
בוא נלמד אותך כמה חוקי בסיס שאמורים להתקיים בינינו -
אני רוצה והסכמתי למפגש מיני חד פעמי אך מטרתו היא הנאה של שני הצדדים. סטוץ לא אומר שהכבוד ההדדי בין שני אנשים צריך להעלם.
עלייך להיות מתחשב ולא חזיר, לחשוב גם על הצד השני, האינטרס שלך הוא לראות אותי צורחת וגונחת וגומרת שוב ושוב.
הפות שלי הוא מקדש ואתה צריך להתייחס אליו בהתאם!
אל תהיה חציל, תבין שאם אני נהנית אני אגרום לך להנות פי מיליון.
  במקום לפמפם אותי בחוסר קורדינציה ובראש לדמיין שאתה האליל של חיי תנסה לחוש את הגוף שלי, אין יותר כייף מלהרגיש אותי רועדת מהנאה במקום מתפתלת מכאב של אצבעותייך השורטות.
תתחשב, תתעניין, תוודא שגם אני נהנית! לרדת לי זה לא בושה, כמו שדחפת לי לפני רגע את המקל עלק זהב שלך לפה אתה יכול לתת איזה שני לקים זה לא יהרוג אותך תאמין לי.
מה כבר ביקשתי? אורגזמה טובה לקבלת השבת.
על החתום - הסטוציונרית התל אביבית שנמאס לה ללכת לישון עם כאב ביציות.
סטוץ זה הימור, והסיכויים הם לא לטובתנו הנשים. זוהי הסיבה שבחורות מעדיפות יזיז קבוע/בן זוג.
בכל מקרה, מומלץ לעשות תיאום ציפיות לפני כן. לא תמיד עובד אבל מגדיל את הסיכוי שגם היא תצא מסופקת.
טיפ קטן. בין אם את בסטוץ ובין אם לא. כל עוד לא קיבלת את כל הרשימה הארוכה שאת דורשת לעיל - הלגיטימית מאוד, המקל זהב שלו נשאר מחוץ לתמונה.

מנצלת את הפלטפורמה להעברת המובן מאליו (אבל כנראה שלא לכולנו ולכן הוא כאן):
הטיעון המאוד (לא!!!) הגיוני של - כבר ראיתי אותך עירומה פעם (ולא משנה מאיזה סיבה) ולכן >> אין פה משהו שעוד לא ראיתי, ולכן >> זה בסדר שאראה אותך עירומה עכשיו, לא ביג דיל (חחחח, צחוקים), לא טיעון לגיטימי!!!!
עד מתי בבונים שכמותכם ישתמשו בטיעון הזה מולנו?
ראית אותי פעם בעירום? איזה כיף לך! תנצור את התמונה בראש ותשחרר ממני!
זה לא אומר שאם קרתה סיטואציה כלשהי היא בהכרח תחזור על עצמה. אתה צריך את ההסכמה שלי בכל פעם ופעם.
(תקף גם אם זה קרה פעם אחת וגם אם קרה 800. אם בפעם ה-801 לא מתאים לי, זה עדיין לא טיעון לגיטימי)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה