מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

עבירות שיום הכיפורים אינו מכפר עליהן!






תכירו- האיש הזה, יגאל שגיא, עזב ב2009 את הארץ ומאז הוא מעגן את אשתו. לפני כשש שנים אשתו הסכימה לשלוח אליו את הילדים לביקור קצר בקיץ, ומאז לא ראתה אותם. בני הזוג חיו כחילונים, אבל מאז עזב יגאל ונטמע בקהילה בברוקלין הפך דתי, והילדים שיצאו כשהם חושבים שיחזרו תוך חודש לחייהם הרגילים בארץ, לומדים היום במוסדות חרדיים ואמם לא מצליחה לראותם. האם שקיבלה אירוע מוחי קשה כאשר לא הצליחה להשיב אותם אליה, נזקקה לשיקום ארוך, וכיום היא לא מצליחה לראותם למרות ניסיונות שונים. 

בית הדין נתן פסק דין לשמיניג- פרסום שמו ותמונתו ברבים, והטלת סנקציות שונות. בית הדין הכריז כי אסור לכל אדם "לעשות לו טובה או לסייע לו וליישא ולתת עמו. חובה זו חלה גם על קרוביו ומשפחתו, וגם על כל קהילה ובית הדין בכל אתר ואתר וכן על כל מי שמסייע בידו להמשיך בסירובו...". לידיעת קהילת חב"ד בברוקלין, שכפי הנראה, על סמך המידע שהתקבל אצל העגונה, נותנת לו מקלט.

שרית שגיא לא מוותרת לרגע על הזכות לראות את ילדיה ועל הזכות להיות חופשיה. בעזרת טו"ר דבורה בריסק מיד לאישה המלווה ומייצגת אותה בתיק, הושג פסק הדין הזה, בתקווה שפרסום שמו ותמונתו של הבעל המעגן יביא לידי כך שייתן את הגט. 

אנא שתפו את הפוסט בתקווה שיווצר הלחץ המתאים על הבעל המעגן וכל מי שתומך בו, ביודעין ושאינו ביודעין. קהילות חב"ד ברחבי העולם ידועות כמכניסות אורחים, אולם את האורח הזה מצווה (וציווי) שלא להכניס.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה