מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 20 בפברואר 2012

ורק אני תמיד נשאר עני






לפעמים קוראים לי נעבעך ולפעמים גנב
לפעמים איזה פנתר רוכב לי על הגב
אם צריך, אז מצלמים אותי לדף ראשןן
מבטיחים שהמהפכה הזאת תביא שוויון (עלאק שוויון)

אבל אני תמיד נשאר עני, תמיד נשאר עני....

לפעמים קוראים לו לנין או רק דפני ליף
לפעמים נפוליאון או אלדד יניב
הוא תמיד עושה לו פסל על סוס אציל
ובסוף עליי מלמעלה את מימיו מטיל (אני רגיל)

אבל אני תמיד נשאר עני, תמיד נשאר עני....
זה תפקידי, אני נשאר עני
אצלי זה כבר טבעי, אני נשאר עני

הם אמרו ימין או שמאל
זה לא חשוב בכלל
רק תגיד פה לכולם שביבי מנוול
אז אמרתי, זה נכון הוא לא בונה ביו"ש
אז עם מקרופון כבד דפקו לי על הראש (הנה, עד עכשיו אפשר לראות פה צלקת)

אבל אני תמיד נשאר עני
שמאלי או ימני, תמיד נשאר עני
נכון, אני קצת לא פוטוגני
וזה לא ענייני מי יכופף את מי
כי כאן אני, תמיד נשאר עני....

(איפה הסיום פה? אה)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה