מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 26 בפברואר 2012

מעשיה של חנין זועבי, חברת כנסת בישראל, עוברים את הגבול שוב ושוב










היום בבוקר הוגשה תלונה כנגד חברת הכנסת הערביה, חנין זועבי (حنين زعبي,), מטעם מפלגת בל"ד. לא רק שלדעתי הח"כית היא מזמן הייתה צריכה להחקר ועל חופש הפעולה שלה כבנאדם וזכויותיה כחברת כנסת ישראל להלקח על מעשיה לא פעם. למי שזוכר את חלקה במשט הטורקי, אז הייתה מעורבת בתקיפת חיילי צה"ל עם חבריה הטרוריסטים כשהייתה על סיפון הספינה המרמרה וכן, על נאומה באוניברסיטת חיפה בפני סטודנטים ערבים. דרך אגב, היא לא חברת הכנסת היחידה ויש לפעול גם כנגד חבר הכנסת אחמד טיבי (حمد الطيبي;), זאת באמצעות הגבלת חרותו ושלילת זכויותיו כחבר בכנסת ישראל לאור בגידתיו במדינה, יציאה בהצהרות אנטישמיות ואנטי ציונית ואף שיתוף פעולה עם האוייב כולל שהייה בשטח האוייב לא פעם עם נציגי אוייב.  בדבריו לרגל "יום השהיד הפלסטיני", אחמד טיבי אמר שאין הבדל בין המחבלים השהידים לבין האזרחים שנהרגו "בבית ספר," וגינה את מה שהוא כינה "הבורות הישראלית," אשר מחשיבה את השהיד שנהרג "בהגנה על אדמתו" למחבל.
שניהם שכחו שהם מייצגים את כנסת ישראל ועליהם לשרת את האינטרסים של העם הישראלי מבלי לפגוע במוסדותיה ולבזותם ומבלי ששערה משערות אזרחינו וחיילנו תפול.
הפעם, לשם שינוי, הוגשה כנגד חנין זועבי תלונה במשטרה על ידי אזרחית ישראלית יהודיה. מבחינתה, אתמול בלילה הגיעו מים עד נפש לאור התבטאותיה. הח"כית טענה כי אנחנו, הישראלים/היהודים, לחיות בפחד וכי אין לנו זכות לחיים נורמלים. האזרחית הישראלית החליטה לעשות מעשה. היום בבוקר היא הגישה כנגד הח"כית תלונה במשטרה על מעשה בגידה, הסתה לגזענות והסתה לאלימות ולמעשה טרור. על מנת שזה לא יעבור על סדר היום אנו זקוקים לעזרתכם. תשתפו במידע הזה, תפיצו את הרשומה הזו, תכניסו לתודעת הציבור ותעלו את הדבר לתודעה הציבור. מקומם של חנין זועבי ואחמד טיבי אינם בכנסת ישראל!!!






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה