מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 28 בפברואר 2012

המופע המלא - שלישיית פרוזק







אני אני אבויה עיניים עיניים אבויה נו אני רוצה אני אני אני אבויה עיניים עיניים
לא תודה אני לא רוצה ערסים
אמא שלך ערסית,מותק אני הייתי באוניברסיטה
באמת מה עשית שם?
שרת

איך קוראים לך? מישל..
לעעע איזה שם יפה בוא'נה אני לא יודע אם אתה יודע אבל מישל זה שם תנכי לעע מי היה מישל בתנ''ך?
מה זה בבור הבן של רחבה זונה אז איך קוראים לו זה? מישל הבןן זוננההההה....

בואנה תראה איזה רמקולים , אפשר לגנוב את זה לאוטו..
יאווו לירון באמא 'שך סתכל !
מה כתוב פה ? פארואזק ?

כולכם משחקים לי בבצים?

חחח לא תודה אני לא בקטע של בחורות אייי יא חביב אלבי איך אומרים בשפת הסלנג הומוסקואל? לא אני גיי איך קיבלו את זה ההורים? ההורים שלי רצו בן צלחן בסוף קבלו בן נתחן ואפילו יש לי כלב הומו איך אתה יודע שהוא הומו? לפי הווואו הואוו זהירות כלב נושך כריות
מה אתה עצבני? זה שאתה הומו אנחנו לא אשמים! , זה אמאש'ך שנתנה לך יותר מדי קוווונפלללקס, יכול להיות משהו התערבב לא טוב באשכשכים של אבאשלך זה קורה, זה קורה , "ההורים שלי קיבלו את זה קצת קשה הם תמיד רצו בן צנחן" "בסוף קיבלו בן נטחן" , אה מישל.. מה אתה בוכה מה אתה הומו?

יוליה היא רוסיה ?
לא
היא מנתניה ?
היא גם לא מנתניה
יוליה היא מברית המוצצות ?

רומאו אבא שך
מה אני אוטו?

תיגע בי אני ידקור אותך

"יש לך צחוק כמו של כלב ים אואואואואואוו ,אני יזרוק לך דגים תצאי שבעה.."

פוף
עליייייייייייייייייייייייי הוא זרק את זה עלייייייייייייייייייייי
מה אני עשיתי שהתחתנתי עם טוניסאי מה אני עשיתי?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחחח לא ידעתי שבספר וישחת רשום אל תלבין פני חבריך ברבים כי הוא אלול לפוצץ לך תפנים

תנו לי ז תנו לו תנו לי ל מה יצא זועל מה זה זועל מדפסת


קוף קוף, אבל תגיד משהו יפה.
רוצה בננה?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה