מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 28 בפברואר 2012

שלישיית מה קשור - שרון (מתוך מופע העשור בראשל"צ)








שלישית מה קשור - שרון מתוך הופעת העשור באמפי פארק ראשל"צ
מופע חגיגי מיוחד וחד פעמי, במסגרת פסטיבל ראשון לציון לזמר עברי 2010.


איך קוראים לך ?
מאירה .
אז תעיירי אותו

אז תעירי אותו
הוא ישן אני לא מעירה אותו!
ניסית?
לא!
אז תנסי

יש לכם כלב
שלי דממוביץ...

מה אתה צולע במוח ? XD
ההורים שלך אחים

אל תגידי לי ששש .. אלוהים ברא לי פה בזכותי חחחחחחחח

אני יכולה להיות אימא שלך
את יכולה להיות אימא של קריית עקרון יא בטטטה
 את שאת עושה ג'וגינג את לא שמה פה אייפוד את שמה טיפ דאבל קסאט יא
בטטה חחחחחחח הרג אותי
יו אני בוכה
 
 אמא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
­חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא נווושמת !
חחחח קרעו אותי
 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
­חחחחחחחחחחחחחח באלוהים הרג אותי איזה דפוק בראש שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה