מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

תגובת הפלסטינים לאסון ה-11.9.2001 בארה"ב



היום לפני 12 שנים מתקפת טרור קטלנית בוצעה על ידי אל קעידה כנגד תושבי ארצות הברית - נחטפו 5 מטוסים הנושאים מאות אזרחים תמימים על סיפון המטוס. רובם המוחלט המליחו להגיע ליעדם ולהתנגש, בין היתר, בשני מגדלי התאומים ובפנטגון. בעקבות המרד על סיפון אחד המטוסים שיועד לבית הלבן, המטוס לא הגיע ליעדו והתרסק בקרבת מקום.
בעקבות הטבח, נרצחו אלפי אזרחים תמימים, ביניהם מכבי האש האמריקאים וכוחות ההצלה שנפגעו מחומרים רעילים באזור ומהתרסקות הבניינים. נגרם נזק של מליוני דולרים בעקבות אובדן הרכוש.
ולבינתיים, בצד השני של העולם, הערבים, וביניהם אלו שמכונים "פלסטינים", חוגגים את הצלחת הפיגוע ואת השמדתם של אלפי אזרחים תמימים, כוחות הצלה ואנשי פנטגון. אלו הם האנשים שהשמאל ההזוי תומך בהם, מסייע להם ונלחם עבורם, בין היתר באמצעות תקיפת חיילים וכוחות ביטחון. ככה זה, שלא יודעים להבחין בין טוב לרע, בין מוסרי לשמאלני.

Palestinians dancing in the streets on 9/11 - Israel and Gaza war - Civilized man vs Savages




והנה תגובתם של תלמידים ערבים בבתי ספר ישראלים לנוכחותן של חיילות פיקוד העורף שמגיעות להדכות בבתי הספר לאור ההחמרה במצב הביטחוני לאחרונה - זריקות אבניהם לכיוונן וקריאות "איטבח איל יהוד" לטבוח ביהודים. תענוג של דו קיום




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה