מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

עדות של אמא





אמא יקרה, את יכולה להזדהות איתה?
כשהיא הייתה צעירה מאוד, היא הורחקה בכח מאמא שלה, נלקחה, ממש נחטפה אבל באופן חוקי. היא אולצה לחיות במקום מאוד מלוכלך וצפוף. זה היה ממש עצוב. היא הייתה מאוד בודדה והתגעגעה לאמא שלה בקושי היה לה מקום לזוז בו.
הזמן עבר ואז, היא נכנסה להריון. היא לא תכננה את זה ולא רצתה בזה. במשך 9 חודשים היא הרגיש את התינוק שלה גדל בתוכה. ואז, כשהיא נולדה, היא ממש התאהבה בתינוקת שלה. היא הייתה יפהפיה.
אבל היא בילתה עם הבת שלה רק יום אחד. יום למחרת, הגיעו כמה אנשים ולקחו אותה ממני בכוח. היא ניסתה להילחם בהם והיא בכתה. אבל הבת שלה נלקחה ממנה בכוח.
הם חיברו את היולדת למכונה ששואבת את חלב האם שהיא ייצרה עבור ביתה.
זאת היא. היא מדברת בשמה כי היא לא יכולה.

בבקשה אל תצרכו חלב ומוצרי חלב.




תראו בעצמכם





בינתיים מאלצים אותה לשאת 40-50 ליטר חלב, במקום 7-8 כדרך הטבע, וסוחטים ממנה כל טיפה, בכל יום.
בטבע, פרה, כמו כל היונקים, תייצר חלב לאחר לידת תינוק, ועושה זאת בעקומת פעמון קלאסית במשך כשבעה חודשים, החל בפחות מחמישה ליטרים של חלב ליום, עד לשיא של כשנים עשר ליטרים ביום, ואז יורדת חזרה לחמישה ליטרים ולאחר מכן לאפס כשהעגל מתחיל לאכול מזון מוצק.
במחלבות של היום העגל היילוד מופרד מיד מהאם, דבר הגורם סבל עצום לשניהם, והאם מאולצת באופן מלאכותי לייצר 40-50 ליטרים של חלב ליום במשך שבעה עד שמונה חודשים מלאים.בטבע, פרה, כמו כל היונקים, תייצר חלב לאחר לידת תינוק, ועושה זאת בעקומת פעמון קלאסית במשך כשבעה חודשים, החל בפחות מחמישה ליטרים של חלב ליום, עד לשיא של כשנים עשר ליטרים ביום, ואז יורדת חזרה לחמישה ליטרים ולאחר מכן לאפס, כשהעגל מתחיל לאכול מזון מוצק.
כשהתפוקה של המכונה-פרה יורדת, אונסים אותה שוב. כעבור עוד 9 חודשים חוטפים והורגים עוד צאצא (זכר), או משיגים עוד אסירת חלב (נקבה).
בגיל 4, גם היא סחוטה ולא רווחית לכולאים. לכן, הורגים את הפרה.
אז הורגים גם אותה.
כי רובכם דורשים גם גופה טחונה להמבורגרים.
תנובה ואתם חברים?
אתם עוד מממנים את הזוועה?
אתם עדיין משרתים של תאגיד הדמים?
במאה ה-21 אין לא ידעתי.
יש ידעתי ולא הזיז לי.
באמת לא מזיז לכם?
תעמולת הדמים השקרית במיטבה -  הפרות של תנובה מעולם לא טיילו בשדה ירוק כמו בתמונות הפרופגנדה. יותר מזה, על כל כוס חלב שאתם שותים יש תינוק אחד שלא.
הפרות במשקים המתועשים כיום מאולצות לייצר כמות חלב גדולה בהרבה מזו שהן ייצרו בטבע. הדבר מושג באמצעות שני סוגים של מניפולציה - של מזון ושל הורמונים.
בניגוד לכך, במחלבות של היום העגל היילוד מופרד מיד מהאם, דבר הגורם סבל עצום לשניהם, והאם מאולצת באופן מלאכותי לייצר 40-50 ליטרים של חלב ליום במשך שבעה עד שמונה חודשים מלאים. העגלות של תנובה נאנסות לראשונה בגיל שנה. אחרי הריון של 9 חודשים, התינוק נחטף ממנה, כולאים אותו, משמינים אותו והורגים אותו, כי בשרו הרך טעים לרובכם.













הגרסה של רותם סלע שהפכה לאחרונה לאמא:





העיקר שבפרסומות לקידום צריכת מוצרים מן החי עושים מניפולציה כדי שהצרכנים שלא מודעים למתרחש בתעשיית הבשר החלב והביצים יקנו את המוצרים. הגבינה עם הבית שמעודדת צריכת חלב נותנת תחושה של בית. התרנגולת של מאמא עוף שמחה, מאושרת ומאשרת שתקנו את החזה שלה. הפרה של שוקולד עלית מחייכת מאוזן לאוזן, מאושרת על הגדלת החזה פי 30 מהגודל הנורמלי 3 ומהדלקות בעטינים.

כבר בסוף 2002 הושלמו במשרד החקלאות תקנות שמאמצעות את התקן האירופי האוסר את זוועת כלובי ההיריון לחזירות - אך מאז הן מוקפאות בלחץ תעשייני החזירים. בישראל, חרף "חוק החזיר" שנעקף באין מפריע, משגשגת תעשיית חזירים ענקית, שכולאת את החזירות כל חייהן - בהיריון ובהנקה וחוזר חלילה - בכלובים שלא מאפשרים להן תזוזה ושנאסרו בעשרות מדינות בעולם. עד מתי?כבר בסוף 2002 הושלמו במשרד החקלאות תקנות שמאמצעות את התקן האירופי האוסר את זוועת כלובי ההיריון לחזירות - אך מאז הן מוקפאות בלחץ תעשייני החזירים. בישראל, חרף "חוק החזיר" שנעקף באין מפריע, משגשגת תעשיית חזירים ענקית, שכולאת את החזירות כל חייהן - בהיריון ובהנקה וחוזר חלילה - בכלובים שלא מאפשרים להן תזוזה ושנאסרו בעשרות מדינות בעולם. עד מתי?


באמת לא מזיז לכם?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה