מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

מעשה בכוס קפה ואנלוגיה ליחסים הבינלאומיים בסוגיית הסכסוך במזרח התיכון





זבוב נופל לכוס קפה: האיטלקי משליך את הכוס, ומתפרץ בזעם. הצרפתי מוציא את הזבוב, ושותה את הקפה. הסיני אוכל את הזבוב, ושופך את הקפה. הרוסי שותה את הקפה עם הזבוב. 

הישראלי מוכר את הקפה לצרפתי, את הזבוב לסיני, קונה לעצמו כוס קפה חדשה, ומשתמש בכסף שנשאר כדי להמציא מכשיר שימנע מזבובים ליפול לתוך הקפה.

הערבי מאשים את הישראלי שהשליך את הזבוב לכוס הקפה שלו, מתלונן באו"מ על פעולה אלימה זו, מקבל הלוואה מהאיחוד האירופאי לצורך קניית כוס קפה, משתמש בכסף לרכישת חומרי נפץ ואז מפוצץ את עצמו באותו בית הקפה בו מנסים האיטלקי, הצרפתי, הסיני והרוסי, להסביר לישראלי שהוא צריך לתת את כוס הקפה שלו לערבי "האומלל..."

העולם אדיש כלפי מיליוני הפליטים מסוריה והמיליונים מאיראן ועיראק. רק צאצאי הפליטים הפלסטינים מלפני 65 שנים טורדים את "מצפונו". ב'הומניזם' הזה של הגויים [והשמאל ההזוי] יש משהו מזויף. אצל יהודים הוא פשוט בלתי מובן. זהו צדק מעוות בסגנון ה"סליחה שניצחנו"
נכון, אני מסכימה - צריך להפסיק את הכיבוש - צריך להפסיק את כיבוש ארה"ב את טקסס [נכבש מהמכסיקנים], את הכיבוש הבריטי של איי פוקלנד, את הכיבוש הטורקי של קפריסין וטורקיסטן, להפסיק את הכיבוש הצרפתי על אלזס לוריין וכן, יש להפסיק את הכיבוש הערבי על ארץ ישראל.



3 תגובות:

  1. ומה עם הכיבוש הישראלי? גם הוא צריך להפסק? או שיש לו מעמד מיוחד כי הוא כיבוש יהודי?

    השבמחק
  2. ומה עם הכיבוש הישראלי? גם הוא צריך להפסק? או שיש לו מעמד מיוחד כי הוא כיבוש יהודי?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא כיבוש... שיחרור - כמו שיחרור ירושלים

      מחק