מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 9 בנובמבר 2013

ג'ון קרי והאינתיפדה השלישית - רש"ע מודים לו על האישור לתקוף את ישראל




ג'ון קרי, מזכיר המדינה של ארצות הברית, הוא אחד מבעלי התפקיד החזקים במעצמה. אמנם אחד מאבות אבותיו הנו יהודי [סבו וסבתו מצד האב התנצרו באירופה בעקבות האנטישמיות של סוף המאה ה-19], אך מדובר באנטציוני ומתנהג כשמאלני הזוי - ידוע, כי הוא מתנגד לבעלותה של ישראל על שטחי יהודה, השומרון, ירושלים ורמת הגולן וללגיטימיות של ההתיישבות היהודית באזורים אלו, למשל.
מסירתה של ארץ ישראל או חלקים ממנה לגויים משולה לסיפור אהבה נוסח שמאלני ומרגש, העוסק בגבר שחיפש את אהובתו במשך שנים וברגע שמצא אותה מסר אותה לגבר אחר.
בנוסף, לגרסתו של ג'ון קרי, במידה ומדינת ישראל לא תחזור לנהל משא ומתן עם הערבים, בסופו היא תיסוג משטחי יהודה ושומרון בתמורה לשלום מהערבים, הדבר יגביר את הבידוד והדה לגיטימציה שהיא סופגת מהעולם וכן, יגרום לאינתיפדה שלישית בישראל.
כנראה שלא מספיק שיש כבר עכשיו "אינתיפאדה", אלא גם היא לא קיימת אלא אם כן יש לה אישור רשמי מארצות הברית... אז ג'ון קרי החליט להתחיל לאיים. למעשה, הוא מעלה שוב את המנטרה של השמאל הישראלי, לפיה מאחר ואין הסכם שלום עם הערבים, תתפתח אינתיפאדה שלישית וכן, מדינת ישראל תסבול מבידוד בינלאומי. בכך, ג'ון קרי מסכים עם דעותיו של הסמולני ההזוי גדעון סער, הגורס, כי ישראל יותר אכזרית מסוריה ולוב. לכן, על ערביי ישראל לפעול נגדה ולהביא להשמדתה.
במהלך ניסיון לבחון את הנחות היסוד בטענתו של קרי, באים לידי ביטוי מספר פגמים. ראשית, אם נבדוק בשלושים השנים האחרונות נגלה שגלי הפיגועים באו בעקבות הסכמות של ישראל לויתורים. כל משא ומתן לווה כמעט תמיד באוטובוסים מתפוצצים ופיגועים יום יומיים. זה נמשך עד היום, גם אם הניסיון לא היה מוצלח ונמנע על ידי כוחות הביטחון בישראל או שהתקשורת לא מדווחת על כך.
למעשה, תודות לקרי, לאנשים כמותו ולמחוות לא נאות כגון שחרור מחבלים מכל הסוגים, גם כאלו עם דם על הידיים, האינתיפדה השלישית כבר מזמן כאן, בועטת. ועדיין, ישראל סופגת לפרקים רקטות מכיוון רצועת עזה, מסיני ומלבנון. במקביל, בקבוקי תבערה ואבנים מושלכים ברחבי הארץ כלפי יהודים על ידי ערבים מדי יום. רוב האירועים האלו לא מגיעים לחדשות של המיינסטרים בישראל.
לצערנו, גם כיום ישנו רצף אירועים על רקע בטחוני, אשר מלווה את ישראל מאז תחילת המשא ומתן אחרי כמה שנות שקט. ביום שני האחרון, למשל, הערבים יידו לא פחות מ-5 בקבוקי תבערה על אוטובוס. באוטובוס זה, נסעה לא אחרת מחברת כנסת ישראלית - אורית סטרוק. התקפה זו נועדה לבצע עבירות המתה מסוג רצח בקרב אזרחי ישראל תמימים. ארוע חמור זה אינו ארוע בודד ומתרחש באופן יומיומי ביהודה ושומרון, בפריפריה שבדרום, בערים כמו שדרות ובאילת, בצפון, באזור מודיעין ואפילו בירושלים עצמה.
ב-12 השעות שלאחר הצהרתו של ג'ון קרי, צה"ל סיכל 2 ניסיונות רצח נוספים של ישראלים על ידי ערבים באמצעות פיגוע - אותו צבא שג'ון קרי דורש להוציא מהאזור. אמא ישראלית סיכנה את חייה כדי להציל את שלושת ילדיה, אשר נלכדו ברכב בוער ליד הישוב אפרת. הרכב בער מאחר ומחבלים ערבים השליכו עליו בקבוקי תבערה.
חשוב להזכיר שמי שמיגר את התקפות הטרור האלו הוא צה"ל, ארגון המוכיח אמפירית שיש פתרון צבאי לטרור. למעשה, נוצר מצב שצה"ל כמייצג את מדינת ישראל מסכל פעילות טרור ומציל חיי אדם. בניגוד לכך, מחבלים וערבים מעוניינים לגבות חיי אדם, לבצע עבירות המתה ולרצוח חפים מפשע בניגוד לאמנת האג.
ברור לחלוטין באיזה צד ג'ון קרי נמצא. אין לגרום לצה"ל לסגת מהאזור, מאחר ומדובר באחריות כבדה לחיי אדם. אף מנהיג אחראי לא יסכים לעשות זאת.
בניגוד לכך, כשמוסלמים יישמו פיגועי טרור כנגד אמריקאים, כדוגמת ארועי ה-11 בספטמבר ואו פיגוע הטרור בבוסטון, האמריקאים לא התלבטו בנוגע לתגובתם כנגד המחבלים.
חיילי צבא ארצות הברית פלשו לאפגניסטן ולעירק ולא הניחו  עד שבין לאדן נתפס ומשטרו של סדאם חוסיין הופל. 13 שנים לאחר הארועים, מוסלמים ממדינות ערב עדיין נבחנים ב-7 עיניים כשהם מנסים לעלות על טיסה בשמי ארצות הברית.
בפיגוע הטרור בבוסטון, כוחות הביטחון האמריקאים ירו במחבל מעל ל-200 כדורים כדי להרוג מחבל אחד. מחבל נוסף, שותפו לטבח של המחבל שנהרג, נתפס תוך פחות מ-24 שעות. בתהליך הוא נפצע אבל נתפס כשהוא עדין חי. אז, הוא אושפז בבית החולים היהודי הר סיני בכדי לקבל טיפול בפגיעותיו וכרגע מועמד למשפט, בסופו יקבעו כי הוא ידון למוות.
לפיכך, על ג'ון קרי להפסיק עם המוסר הכפול שלו והדרישות הקבועות לוויתורים ישראליים. את המחבל ההוא מהפיגוע בבוסטון שנותר האמריקאים עומדים להוציא להורג. על קרי שנולד וגדל בבוסטון, להסביר במה דמם של הנרצחים הישראלים שונה מדם של האמריקאים שנפגעו בפיגוע טרור? ממתי פעילות שמטרתה לתקוף, להרוג ולטבוח חפים מפשע הפכה לנסבלת? ממתי חפים מפשע זה מחיר ראוי שאזרחי ישראל צריכים לשלם עבור חתיכת נייר עם חתימתם של זוכי פרס נובל לשלום בעתיד? לכל מי שעיניו בראשו ברור שהאופציה של מדינה פלשתינית במרחק יריקה מכפר סבא כנראה מסוכנת לישראל הרבה יותר. אז את האיום הראשון הסרנו, אינתיפאדות קורות גם בלי כשלונות של משא ומתן, צה"ל יכול לנצח את הטרור, והאלטרנטיבה של מדינה פלשתינית היא גרועה בהרבה.
תפקידו של צה"ל הנו להציל את חייהם של אזרחי ישראל, גם אם הם מתגוררים בחבלי יהודה ושומרון. לידיעתך, יהודה ושומרון הנה חלק מהמולדת ההיסטורית של היהודים. חג החנוכה מתקרב והאירוע אותו חוגגים היהודים התרחש ביהודה ושומרון, אז לפני אלפי שנים, המכבים ניצחו את היוונים.
לפני 10 שנים רחובותיה של מדינת ישראל נשטפו בדמם של חפים מפשע. אוטובוסים התפוצצו ובתי מלון הפכו לזירות טבח. האשמה מוטלת על הסכמי אוסלו א' ו-ב', בעקבותיהם חיילי צה"ל נסוגו מג'נין, משכם, ומרמאללה. מרחץ הדמים הזה, שכונה בשם הסטרילי "אינתיפאדה שנייה" פסק רק כשחייליי צה"ל חזרו לשטח במבצע חומת מגן. כן, אותם חיילים שג'ון קרי מעוניין להסיג מהאזור. נסיגת צה"ל מהשטח יבטל את הישגי מבצע חומת מגן ויביא להפקרת את חיי אזרחיה של מדינת ישראל והיהודים בכלל. לא חוזרים על טעות פעמיים, בטח לא 3 פעמים. לפיכך, אין שום צורך באוסלו ג'.
צא ולמד. לידיעתך, כאשר אתה מדבר על מדינת פלשתין, אתה מדבר על חבלי ארץ ישראל ההיסטורית. כל אדם בעולם שמכיר את התנ"ך, יודע שחברון היא עירו של אברהם אבינו, של דוד המלך וכן, שמערת המכפלה נרכשה לפני יותר מ 4,000 שנה על ידי אבי האומה עבור בניו אחריו. בית אל, שילה, ועפרה מוזכרים בתנ"ך כישובים ישראליים, וכשאנחנו, היהודים, חזרנו אליהם אחרי 2,000 שנות גלות – חזרנו הביתה.
אנחנו נמשיך לבנות את ארצנו, ואת ירושלים עיר הבירה שלנו, ברוח השבועה "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני". שבועה זו נאמרה 700 שנה לפני הופעת הנצרות ויותר מ 1,200 שנה לפני הופעת האיסלאם.
אבל רגע, מה עם הבידוד הבינלאומי? הרי אם לא יהיה הסכם כל ידידותינו ינטשו אותנו?
אז גם את המנטרה הזאת קל מאוד להפריך.
את ההתנתקות, זוכרים? שאם רק נגרש עשרת אלפים יהודים מביתם ונצא מרצועת עזה, כל העולם כולו יתמלא אהבה לישראל?
אז זהו, שלא. הרי היום ברור לכולם כי ההתנתקות רק הגדילה את הביקורת על ישראל עד כדי כך שאפילו זכותנו להתגונן מפני רקטות מוטלת בספק.
אז הפרכנו גם את הקשר בין ויתורים למעמד בינלאומי. דברים אלו מוכיחים, כי יכולתו של ג'ון קרי לשמש כמתווך אובייקטיבי בין הישראלים לערבים אינה אפשרית. אין צורך לחשוש מאיומים כגון אלו שפולט ג'ון קרי. למרות כל מה שמדינת ישראל ואזרחיה עברו מאז קום המדינה, לא נכנענו, לא התקפלנו ולא ברחנו.
מאות אלפי היהודים המתגוררים ביהודה ושומרון ישארו כאן גם אחרי שג'ון קרי יוחלף, וגם אחרי שמחליפו יוחלף וגם אחרי שיוחלף המחליף. אנשים אלו עברו תקופות קשות ביותר והמשיכו להיאחז בארץ.
בעוד שישראל מתגמשת ומוותרת, הפלסטינים לא זזים מילימטר. גם להצעת אולמרט - 100% שטח, חלוקת ירושלים, ויתור בעיר העתיקה וכניסה של עשרות אלפי פלסטינים לישראל - סירב אבו מאזן. יחד עם זאת, כל ויתור הופך לנקודת פתיחה חדשה במשא ומתן עתידי! מבחינת הערבים, שתי מדינות לשני עמים אינו הפתרון. הפתרון הוא מדינה ערבית אחת מהגדה עד לים.
אפרופו בידוד, ב 1944 מטוסים אמריקאים טסו מעל אושוויץ הם יכלו לעצור את ההשמדה באושוויץ . בשנת 1944, חלפו מפציצים מטעם בעלות הברית באופן סדיר מעל אושוויץ. הם המריאו משדה - התעופה של בעלות הברית בפוג'ה שבדרום איטליה, מרחק 2.5 שעות טיסה משם. ביום היו טסים מפציצי B-17 אמריקאיים ובלילה - מטוסי לנקסטר בריטיים. הם היו חולפים בשמי אושוויץ וממשיכים מזרחה, להפציץ את וורשה. 
למה לא הפציצו האמריקאים "בעלי בריתנו" את אושוויץ? 
בשנת 1944, נרצחו במחנה השמדה זה, לפי הערכות, כחצי מיליון איש. עדויות ממשיות ומפורטות הגיעו אל המערב בליווי הבקשה להפציץ את המחנה. בכך, ניתן היה למנוע את הרצח, לפחות בחלקו, על - ידי פגיעה מן האוויר בארבעת המשרפות של אושוויץ ובארבעה או חמישה צמתים מרכזיים של מסילות הברזל שהובילו למחנה. אך הבקשות הרבות להפציץ נתקעו בדרגים המדיניים.
זה כבר לא היה סוד באותה השנה. לא היתה בעיה להפציץ את אושוויץ. זה היה במסלול. רק היו צריכים לרצות ולעצור את ההשמדה ההמונית. זהו אחד הפשעים הגדולים של האנושות, כאשר העולם עמד מנגד ולא עשה את המעשה ההומניטרי המתבקש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה