מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 12 באפריל 2014

אנרכיסטים מהשמאל פוגעים בחיילי צה"ל מאז שנת 1967





בשבוע - שבועיים האחרונים, באו לידי ביטוי מספר ארועים חריגים בהתיישבות יצהר שבשומרון. צה"ל החריב את ביתם של משפחת לזר ביישוב. הצבא החריב את הבית כמו שצריך לעשות לכל מחבל מן השורה עם דם על הידיים - מגיעים לפנות בוקר כדי למנוע התפרעויות מצד יושבי הבית וחבריהם בכפר ומחריבים. הבית הוחרב בניגוד למדיניות ממשלת ישראל, מאחר והוא יושב על עתודת קרקע ציבורית ולא פרטית.
למעשה, לא הייתה דרישה לפנות אותו בעקבות קיומה של טענה שמדובר בקרקע פרטית של ערבי. מילא, אם הקרקע הייתה של מישהו אחר, ההרס היה מוצדק. אבל זהו אינו המקרה ואין הצדקה להרס הבית ולפגיעה בקניינם של בני המשפחה.
מעבר לכך, הבית נהרס לפנות בוקר, ללא אזהרה מטעם המנהל האזרחי, מהמנהל הצבאי או בכלל. השכנים התקשרו לבעלי הבית לפנות בוקר כששוטרי יס"מ הקיפו את הבית. המשפחה לא עשתה אפילו חנוכת בית, לא הספיקו. בישובים ערבים כמו אום אל פאחם, יפו ולוד, רוב הבתים בהם גרים ערבים הנם ללא אישורי בנייה. עם זאת, ממשלת ישראל, המנהל האזרחי וכוחות הבטחון אינם הורסים אותם כמדיניות.
מספר ימים לאחר הרס הבית, נוקבו צמיגי מכוניתו של מח"ט שומרון שהגיע לסיור באזור. בעקבות כך, צה"ל המשיך להחריב בתים ביצהר בניגוד למדיניות הממשלה ובאישורו של מח"ט שומרון. בעקבות מקרי האלימות הללו, צה"ל הציב פלוגת מג"ב במבנה הישיבה ביצהר.
זה לא מוצדק. אני לא מצדיקה את הפגיעה של עבריינים מההתיישבות יצהר ברכושם של חיילי צה"ל שהוצבו במוצב בקרבת מקום. גם אם משווים החרבה מיותרת של בית בשווי 500,000 שקלים למחירם של ארבעה צמיגים של ג'יפ צבאי. פעילים אלו חריגים והם אינם נתמכים על ידי ראשי הישוב ועל ידי המתיישבים ביצהר בפרט וביהודה ושומרון בכלל. הם אינם מייצגים אף אחד מההתיישבות ביהודה ושומרון או מהימין. הם פשעו כנגד עם ישראל, מדינת ישראל וחיילי צה"ל. הרשומה הזו אינה תומכת בחריגים הללו ואינה מצדיקה את מעשיהם. תושבי יצהר וההתנחלויות בכלל מתנגדים גם לפגיעה ברכוש צה"ל וחייליו.
עם זאת, איני מצדיקה גם את מעשיו של מח"ט שומרון היוצא, הידוע בדעותיו השמאלניות. הוא ידוע בקרב חייליו ותושבי יהודה ושומרון כמנצל את סמכותו כדי להורות לחייליו לא להגן על עצמם כשהם נמצאים בסכנת חיים ומותקפים על ידי ערבים ושמאלנים באמצעות בקבוקי תבערה ואבנים. במקביל, הוא אינו הורס את בתיהם של ערבים המיידים אבנים ומציבים את חייליו במצבים מסכני חיים. הדבר מנוגד למדיניותה של ממשלת ישראל ולרוח צה"ל. אשתו אף פעילה במחסום ווטש, שם יורקים על חיילים, תוקפים אותם ואחראים לבימוי אירועים פוליוודיים בהם ישראל הרעה והכובשת נראית לכאורה פוגעת בזכויותיהם של ערבים מסכנים.
יתכן והעליהום שנעשה נגד תושבי יצהר בתקשורת מוצדק. יתכן שגם פעולות צה"ל בתגובה, כגון ההשתלטות על בית הכנסת בישוב הנן מוצדקות, מאחר ויצהר הוגדר כישוב עויין. אני לא פה כדי להצדיק. אני מתנגדת לפגיעה ברכושם של חיילי צה"ל, גם כשהדבר נעשה על ידי מתנחלים, אנשי ימין או כל הגדרה שתיתנו לאנשי ההתיישבות והתומכים בהם.
דווקא כי הפגיעה נעשתה על ידי אנשי ימין. אור לגויים. אתם צריכים להיות אור לגויים. נתתם לאנשי השמאל ולתקשורת סיבה לתקוף אתכם, ממש כמו שקרה כששפכתם חומצה על חיילנו בעת פינוי גוש קטיף. במידה ונכונה הטענה שביצעתם תג מחיר כנגד צה"ל, רכושו ורכוש חייליו, מדובר במעשים בזויים. המעשים האלו ביצהר לא פחות חמורים מפגיעה בחייל צה"ל. הדבר מאוד חמור בעייני. לראשונה הוכחתם שיש תג מחיר. פגעתם ברכוש החיילים.
עם זאת, כרגע זה לא העניין. ברצוני להתייחס לעניין אחר, עניין ההסתה של כלי התעמולה השמאלנים נגד המתנחלים בכלל ונגד תושבי יצהר בפרט. העניין הוא שהתקשורת השמאלנית תוקפת את תושבי יצהר מכל כיוון. יכול להיות שבצדק, אלמלא מאז אמצע שנת 1967, מיד לאחר מלחמת ששת הימים, אנשי השמאל תוקפים ללא הרף את פעולות צה"ל ואף תוקפים פיזית את חיילנו וגורמים לנכות לשפיכת דמים. חיילים חוזרים הביתה בארון בגלל אנשי השמאל. לא פעם, חיילנו הופכים לנכים ואף נרצחים על ידי אנשי השמאל. השמאל הישראלי נמצא בשפל מוסרי. הם עוברים על החוק מדי יום ומסכנים את חייהם של בני אדם, אזרחים וחיילים כאחד. הביקורת שלי, למעשה, מופנית אליכם, אתם שם בשמאל.
יש כאן משהו שאני רוצה להבין. במשך עשרות שנים, משנת 67, השמאלנים יורקים על חיילי צה"ל, משפילים אותם, מכים אותם בכל הזדמנות, זורקים עליהם אבנים, מעלילים עליהם עלילות דם. כשמשווים את זה לקבוצה קיצונית של פורעי חוק מהימין שפגעה ברכוש צה"ל. מבלי להפחית מהאשמה החמורה - פתאום נזכרים בתקשורת השמאלנית להיכנס בפורעי החוק רק בגלל שהוונדליזם בוצע על ידי אנשי ימין?
צה"ל החמיר את תגובתו כלפי תושבי יצהר שאנשי שוליים מתוכו פגעו ברכושם האישי של כוחות צה"ל. בניגוד לכך, חיילי צה"ל נאלצים מדי יום לעמוד במחסומים ובהפגנות מול התופת שמציבים בפניהם אנרכיסטים מהשמאל ומחבלים ערבים שזורקים עליהם אבנים, יורקים עליהם, זורקים בקבוקי מולוטוב, מכים בהם באבנים ועוד. עם זאת, נאסר עליהם להגיב אפילו באמצעות גז מדמיע או כדורי גומי, אלא הם קיבלו הוראה לספוג את המכות בשקט, לא להגיב ולכן, רמת ההגנה יורדת והם נפגעים בגוף ובנפש.
שלל כינויים נאמרו באולפני התעמולה התקשורתיים בימים האחרונים בגינוי מתיישבי יהודה ושומרון ובפרט תושבי יצהר. החל מ"פורעים יהודים" ועד "טרוריסטים". זאת בניגוד לשתיקה שבהסכמה הקיימת בתגובה התקשורתית כנגד האנרכיסטים מהשמאל. לפיכך, בואו נשווה לרגע את הארוע בחריג ביצהר לבין האנרכיסטים של השמאל הקיצוני שמתפרעים (יחד עם חבריהם המחבלים הערבים) בכל רחבי יהודה ושומרון:
איך זה שהשמאל תוקף את חיילי צה"ל ומקבל בכנסת תעודת הוקרה? אנשי השמאל הם מחבלים יהודים. ועדיין מחלקת היהודים בשב"כ רודפת אחרי מתנחלים וימניים. הצבא הורס מבנים בהתנחלויות בניגוד למדיניות הממשלה כנגד משפחות שלא פשעו ובלי שקיבלו הוראה מטעם בית המשפט באמצעות צו. בניגוד לערבים, נגדם מופעלת מדיניות הריסת בתים לאחר שרצחו, המתנחלים כקבוצה לא פלשו לאף קרקע פרטית. הם לא פשעו כנגד המדינה או כנגד אף אדם, גם אם יש חריגים ממורמרים בתוכם.
בתמונה שלפניכם 2 מהקורבנות הבולטים של התפרעויות האנרכיסטים. רב"ט מיכאל שוורצמן איבד את עינו השמאלית בהתפרעות אנרכיסטים בבילעין עקב יידוי אבנים של אנרכיסטים וערבים במהלך הפגנה. במקרה אחר, חייל שבר את ידו במהלך הפגנה בבילעין.  לינץ' נעשה בסמ"ר נתן יסאיס, השם יקום דמו, שנרצח במהלך התפרעות שמאלנים אנרכיסטים בסמוך לירושלים. נתן יסאיס ז"ל הי"ד נרצח במהלך מרדף אחרי מידיי אבנים סמוך לירושלים על ידי שמאלנים ישראלים ומחבלים ערבים. נתן מעד בעת המרדף, נפל לתהום מגובה עשרות מטרים ונפצע קשה. האנרכיסטים המשיכו ליידות לעברו אבנים גם אחרי שיסאיס שכב מחוסר הכרה. גם כוחות החילוץ שהגיעו לנסות לפנות את החייל זכו למטר אבנים. השמאלנים והמחבלים עשו בו לינץ'! מדובר ברצח לכל דבר.
מקרים אלו הנם המפורסמים ביותר, בהם לובשי מדים נפגעו כתוצאה ישירה של התפרעות אנרכיסטים ושותפיהם המחבלים הערבים.
הימים הם ימי טרום חורבן גוש קטיף, ומפקדו של יסאיס, נצ"מ אמיתי לי, התראיין למחרת האירוע ל"קול ישראל". נצ"מ לי נשאל במהלך הראיון על ידי המראיינת השמאלנית, ענת דוידוב, האם הוא מצפה לאותה אלימות מצד המתנחלים בגוש קטיף. זוהי תשובתו: "מדובר בחבורת פורעי חוק שלא בוחלים בעשיית לינץ' בשוטר פצוע. האלימות והקללות שאנו סופגים כיום מהשמאלנים היא פי אלף ממה שאנו מדמיינים שיכול להיות בגוש קטיף" .




החיילים מעדיפים להתמודד מול החמאס בעזה ולא להיות מול האנרכיסטים בבילעין, מאחר והם מוגבלים בשימוש באמצעים לפיזור הפגנות, גם כשהם תחת מתקפה ואלימות שמסכנת את חייהם. האנרכיסטים קראו בעבר לרצוח ראשי ממשלה באופן פומבי ועד היום קוראים לרצוח חיילי צה"ל.
עד כה לא ידוע על חייל או שוטר או אפילו אזרח שנהרג או נפצע כתוצאה מפעולות חריגות אלו של קיצוניים מהימין כנגד רכוש, גם אם נצליח להוכיח ש"תג מחיר" נעשה על ידי יהודים ולא רק על ידי ערבים. הרי ידוע שרוב פעולות ה"תג מחיר" הם בכלל מעשים שביצעו הערבים כדי להפליל יהודים, כמו הצתת המסגד בטובא על ידי ערבים.
לעומת זאת, האנרכיסטים היהודים ש"מפגינים" עם מחבלים, פועלים בכוונת תחילה כדי לפגוע בחיי אדם. בכל הפגנה שלהם, המכונה על ידי התועמלנים כ"פעולות מחאה", ישנם ידויי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר מתנחלים ולובשי מדים וכן, הם נכנסים לכפרים ערבים בזמן עוצר כדי לתמוך ולחבק מחבלים  עם דם על הידיים שרק רצחו משפחה שלמה.איש שמאל ניסה לדרוס חייל צה"ל. הוא כמעט הצליח. מיהו שמע על האירוע? מי דיבר על זה בתקשורת? באתר מאקו, הדיווח על האירוע תפס מקום מאוד שולי. יש לציין שאנשי ציבור רבים מקרב השמאל (כולל חברי כנסת) משתתפים באופן קבוע בהתפרעויות בבילעין. זה לא נמצא בכותרות. אבל הבושה שהתרחשה ביצהר כנגד רכוש חוגגת.

ובכל זאת, טרור זה כששוחטים צעירה יהודיה שהלכה לראיון עבודה, צעירה בשם שלי דדון זצ"ל, השם יקום דמה, שבוע לפני יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל. טרור זה כשזורקים באופן יומיומי אבנים על מכוניות של יהודים, או כשערבים משליכים לבנים על ילדים חרדים בהר הבית, או כשערבים מעוסאוויה משליכים בקבוקי תבערה לעבר אזרחים באוניברסיטה.
קריאה זו לא מכוונת רק לבוז'י הרצוג כמובן, אלא גם לכל אותם יושבי הכנסת, הממשלה והתקשורת שנזעקים על כל פנצ'ר או גרפיטי כלפי ערבים וממהרים להכתיר אותו כטרור יהודי ללא בדיקה, וממלאים פיהם מים כשמוכיחים שערבים פגעו ברכוש שכניהם וריססו גרפיטי שחור בעברית וציורי צלב קרס, או כשטרור אמיתי ורצחני מופנה כלפי אזרחים יהודים וחיילי צה"ל.
נמאסתם. נמאסתם עם הפקודות הלא הגיוניות שאתם נותנים לחיילנו בשטח. נמאס מהדו פרצופיות, מההתרפסות בפני האויב, נמאס מזה שאזרחים לא יכולים לנסוע חופשי ברחבי המדינה, שאזרחים בדרום צריכים לחיות תחת שגרת טילים, נמאס מהכניעה לתכתיבים של מעצמות זרות. בעוד כמה ימים נחגוג את יום העצמאות, ואני יותר ויותר שואלת את עצמי כמה עצמאות באמת יש לנו פה, במדינת היהודים?
אחרי רצח אביתר בורובסקי הי"ד מיצהר, הרגיש פעיל השמאל האנטי יהודי, יוסי ויסוקר ימ"ש, צורך עז להביע את תסכולו הרב על כך שרק יהודי אחד נרצח ולא יותר.
לאחר שזכה למטווח "ברכות" בעקבות הפוסט שהעלה בפייסבוק הוא קיבל תמיכה מחברו הטוב מיכאל בן יאיר שגם הוא הרגיש צורך עז לספר לנו שאם נחיה במדינה דו לאומית בעלת רוב ערבי זה לא יהיה דבר רע כל כך.
מה שרבים לא יודעים הוא שאותו בן יאיר היה בעברו היועץ המשפטי לממשלה בתקופת ממשלת רבין (אותה ממשלה שחתמה עם עראפאת על הסכם אוסלו).
השאלה היא למה השמאל (ששולט בכל זרועות השלטון) ממשיך לשקר לאזרחים היהודים בטענה ש"חייבים לחלק את הארץ כדי שלא נגיע למצב של מדינה דו לאומית בתוך הקו הירוק" אם מלכתחילה זו הכוונה?
למישהו יש הסבר אחר לעובדה שמאות אלפי זרים בדרך לקבל תעודות כחולות?

הילה צ'יפמן גלנט [Hila Chipman Galante], אנרכיסטית מהשמאל, מנחמת בפרופיל הפייסבוק שלה באופן נוראי את תמונת בנו הפעוט, הבוכה על גופת אביו, אביתר בורובוסקי זצ"ל, השם יקום דמו, שנרצח על ידי מחבל במהלך פיגוע דקירה בצומת תפוח ליד העיר אריאל.
בחייאת ראבק!! איפה החמלה שלך?
איך בנאדם יכול להגיב ככה על תמונה כזאת...
עד כדי כך את יכולה להיות אנטישמית ולשנוא ילד תמים שאת לא מכירה ולא עשה כל רע, למרות שהוא שייך לעם שלך???!!
איך את רואה תמונה שבה ילד קטן שבוכה על קבר אביו וזה לא נוגע בך ועוצר אותך איפשהוא??
איך גם בסיטואציה כזאת את נגדנו!!??
השמאל יפה הנפש לא באמת מרחם ועוזר ל״מסכנים״, לחפים מפשע ולתמימים..
כנראה שהשמאל פשוט שונא יהודים..!

בתאריך 12.3.2013 החלו שמועות על נפילת מסוק צה"לי בתאונת אימונים. מאוחר יותר הותרו לפרסום שמות שני הטייסים שנפלו - נועם רון וארז פלקסר זיכרונם לברכה.
בזמן שהעם בישראל כואב את מות החיילים יחד עם בני משפחותם, בשמאל הישראלי האנטיציוני היו גילויי שמחה מחליאים. נועה שינדלינגר השמאלנית שמתגוררת בקנדה פרסמה פוסט בו היא כותבת "כנראה שיהיו לנו בשורות טובות הבוקר (רמז: תאונת אימונים עם הרוגים)". היא ממשיכה ומגיבה לגולשים שמתנגדים לדבריה וכותבת : "זה מסוק שמשמש לתקיפה מהאוויר, קולולולולו...
"הם בחרו להיות במדים, הם נהנים להיות במדים. הם מקבלים פריווילגיות כי הם במדים. ואני אדאג לשטויות כמו "צלם האנוש" שלי אחר כך. כשהמאבק יסתיים בהצלחה. עד אז אשמח גם אשמח בנפול אויביי". על עצומה שהתארגנה נגדה ברשת היא כותבת : "אתם באמת חושבים שזה יזיז משהו למישהו ?! מותר לי להגיד מה שאני רוצה - ואני רוצה לראות חיילים ישראלים מתים. נקודה."
שמאלן נוסף בשם שאול חנוכה פרסם פוסט עם תמונה של חייל מג"ב האחוז בלהבות אש כתוצאה מבקבוק תבערה שערבים השליכו. הוא כותב : "שתפו אם אתם אוהבים את המג"בניק שלכם מידיום רר. תעשו לייק אם אתם מעדיפים וול דאן". נועה שינדלינגר מגיבה וכותבת שהיא מעדיפה את חייל מג"ב "וול דאן אבל ממש חרוך". גם המשפחה שלה מתביישת בה.








אני לא מצדיקה חלילה פגיעה ברכוש או בכלל פגיעה בחיילי צה"ל או בצה"ל כארגון. עם זאת, ישראלים, יהודים פוגעים עשרות שנים ואפילו רוצחים חיילי צה"ל. לא רק שהעולם שותק, הישראלים שותקים. היהודים שותקים. התקשורת הישראלית מצנזרת אירועים אלו ולא עושה את עבודתה בשמירה על חופש המידע והעברתו לציבור. התקשורת לא מגיבה, לא תוקפת את הפוגעים או המארגנים וכדומה.
הפעולות שנעשו ביצהר מכוונות כלפי רכוש. התפרעויות האנרכיסטים (המכונות באופן מוטעה "פעולות מחאה") מכוונות לפגוע בחיי אדם, בחייהם של חיילי צה"ל ואזרחים ישראלים, על ידי ידויי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה, מכות, תקיפה פיזית באמצעות יריקות כלפי חיילים  ושוטרים, תקיפה באמצעות מקלות וסכינים, מעלילים עלילות דם באמצעות פוליווד, בימוי מצבים ועריכתם באופן מטעה ועוד.
שימו לב לקריאות של המפגינים בהפגנות של מרצ בכיכר רבין - "לא כיפה, לא ברזל, צה"ל לך לעזאזל", "האפרטהייד הוא טרור, הסברה לא תעזור", "הכיבוש הוא טרור, הסברה לא תעזור", "צה"ל הוא טרור, הסברה לא תעזור", "לא יורות לא בוכות, מסרבות להיות רוצחות", "לא נמית ולא נמות בשרות הציונות", "מעזה לבלעין תשוחרר כל פלסטין", "מתל אביב לג'נין תשוחרר פלסטין"



השמאל הקיצוני הנו מיעוט קטן בחברה הישראלית והוא זה ששולט בתקשורת הישראלית בנוסף להשתלטות על האקדמיה, על הפרקליטות וכדומה. לכן, השמאל מיישם את האג'נדה שלו בהתאם בתקשורת ומופעלת צנזורה על כלי התקשורת כשמדובר בפגיעה בחיילי צה"ל ובישראלים על ידי מחבלים ואנרכיסטים מהשמאל במהלך ההפגנות. בניגוד לכך, חיילי צה"ל הימין הישראלי וגם המתנחלים מוצגים כאנשים מעוותים וכעבריינים. כישראלים שעושים מעשים לא לגיטימיים ומתבצעת נגדם דהלגיטימציה בתקשורת הישראלית. לא פלא שמדינת ישראל נמצאת במקום ה-96 מתוך 180 מדינות בעת בחינת חופש המידע והעיתונות בישראל.
כשאייזנברג דחף אנרכיסט, הראו את זה בערוצי הטלוויזיה ללא הפסק ובצדק. נשמעות מצידם קריאות של איטבח איל יאהוד במהלך ההפגנות ההמוניות של האנרכיסטים והמחבלים הערביים. בניגוד לכך, מחבלים עם דם על הידיים מקבלים כבוד באוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטת תל אביב, הם מוזמנים לנאום בהם והעולם סובב. השמאל הקיצוני גרוע בעשרות מונים מהמפגע הגדול ביותר שיצא מיצהר.

אם כך, תעצרו את העולם הזה!

אין מילים להוסיף על גילויי השנאה החולנית של אנשי השמאל לישראל, לאזרחיה ולחייליה. מחלת השנאה העצמית, האוטו-אנטישמיות , שיבשה עליהם את דעתם. כל שנותר הוא להוקיע אותם ולהקיא אותם מתוכנו.  אני מתביישת בחריגים האלו שפגעו ברכוש צה"ל. אני רוצה להקיא מתוך עמי את האנשים החולים האלו שחוגגים על דמם של חיילי צה"ל, מתנחלים ובני אדם בכלל ומייחלים למותם של חפים מפשע, יהודים וערבים כאחד. הם שומרים עלינו כל הזמן. עכשיו תורנו לשמור עליהם.




תגובה 1: