מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 28 ביוני 2014

למשטרה התאגידית יש סדר עדיפות שגוי להזנקת סדר הכוחות






זה ידוע לא מהיום שמשטרת ישראל אינה ממלאת את מטרתה בשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל. טענה זו מוכיחה את עצמה שוב ושוב בשגרה היום יומית של הישראלים. הדבר בא לידי ביטוי באכיפה של עבירות תנועה למשל - במלחמה כנגד התעסקות בסלולרי במהלך הנהיגה ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול, בתפקודו ובחוסר יעילותו של המוקד המשטרתי ובתגובת השוטרים לקריאות, באלימות המשטרתית כלפי אזרחים, בעבריינות השוטרים וכדומה.
השחיתות המשטרתית באה לידי ביטוי גם בעובדה שהיא מודעת לעבירות שמתרחשות וממשיכות להתרחש בכל רגע נתון, אך היא אינה אוכפת את החוק. מדובר בעבירות חמורות המסכנות חיי אדם, כמו העובדה שהתחנה המרכזית בירושלים אינה עומדת בתנאים לקבלת רשיון עסק ובכך היא מסכנת את חיי הנוסעים בה.
לחלופין, המשטרה אינה חוקרת עבירות הקשורות לאישים כאלו ואחרים בעלי צווארון לבן העוסקים בשחיתות, שוחד ועבירות הון ואף הלבנת הון. לא סקרן אתכם אף פעם איך עובדי ציבור הופכים למליונרים בהינד עפעף? מדובר באישים כמו פואד בן אליעזר - המשטרה הייתה מודעת לכך שהוא מושחת כבר מעל לשנה, אך החלה לחקור רק כאשר המידע דלף לתקשורת לפני הבחירות לנשיאות. דוגמא נוספת הנו מאיר שטרית וההטרדות המיניות. כולם יודעים. כולם שותקים והמשטרה לא חוקרת. המשטרה לא מעוניינת לחקור. אין לה אינטרס לכך. ואני נמנעת מלדבר על טובות ההנאה אותם קיבל פרס במהלך השנים ומעשי השחיתות שלו ואף על מעשי האונס של הנשיא שלפניו או על מעשי השחיתות של אולמרט, דברים עליהם המשטרה ידעה אך לא חקרה עד שהופעל עליה לחץ ציבורי. להלן תיעוד של שיחת טלפון שנערכה למוקד 100 על ידי שלושת הנערים החטופים:




כידוע, לפני שבועיים, במוקד המשטרה התעלמו מהדיווח של אחד מהנערים החטופים כי הוא וחבריו נחטפים. הם לא הגיבו לכך עד שההורים הגיעו לדווח על העדרותם ב-3 לפנות בוקר. יחד עם זאת, המשטרה מצאה לנכון להגיב בכוחות מתוגברים לדיווח שערורייתי ושקרי כנגד קבוצת מטיילים חובשי כיפה, אשר נטען כי הם מבצעים תג מחיר כנגד ערבים. המקרה אירע בחצות של אותו הלילה בו נחטפו הנערים. קבוצה של תושבי יקיר טיילו בחופי קיסריה עם מדריך טיולים הרחק מכל ישוב ערבי. אבל נטען באופן שקרי שהן חובשי כיפה ושיש להם אלות. זה הספיק למשטרה לשלוח 4 ניידות ולא להניח למתנחלים עד שהם הוכיחו מעבר לכל ספק שמדובר בטיול מאורגן והם לא חמושים עם אלות או כל כלי נשק אחר. במלים אחרות, אם הנערים היו מדווחים על כך שהם מבצעים תג מחיר, המשטרה הייתה מגיבה במהירות המתאימה עם כוחות מתוגברים. למעשה, המשטרה מפלה לרעה דיווחים על עבריינות לאומנית כנגד יהודים, כאילו היא אינה קיימת ומתעדפת דיווחים של עבריינות לאומנית יהודית כנגד ערבים, למרות שידוע כי אין דבר כזה מבצע תג מחיר של יהודים כנגד ערבים והדיווחים על כך הנם פוליוודים.
בנוסף, ידוע שתעדוף האירועים והתגובה להם על ידי השוטרים אינו ראוי ואינו מוסרי. המשטרה נמנעת מלהגיב לקריאות באזורים נכשלים כלכלית בהם רמת העבריינות גבוהה - כמו דרום תל אביב ובפרט מתחם התחנות המרכזיות - החדשה והישנה כאחד, העיר לוד תוך התמקדות בשכונת הרכבת, במקרים בהם קיים חשד סביר לרצח על רקע כבוד המשפחה וסמים ולאירועים לאומנים כגון תג מחיר כנגד יהודים. הטיפול בעבירות המין בישראל על ידי המשטרה הוא בכלל קטסטרופה.
לחלופין, מדיניות המשטרה הנה לתעדף אירועים ולספק תגובה למקרים בהם השכר מונח בצידו. המשטרה התאגידית משרתת את צרכי הטייקונים המיוצגת על ידי חולדאי, ראש עריית תל אביב. כשצריך, המשטרה דואגת לפנות הפגנות ולפרק מחאה חברתית המופנית כנגד יוקר המחייה בישראל, כנגד המונופולים של הבנקים וחברות כמו תנובה-שטראוס-עלית-יוניליבר והשתלטותם של אישים כמו דנקנר, תשובה ואריסון על הבנקים, התקשורת, רשתות השיווק, המחירים, אספקת המזון ועל המשאבים של המדינה ועוד.
דוגמא נוספת הנה הפינוי שהמשטרה מבצעת לתושבי שכונת גבעת עמל בתל אביב עבור הטייקון יצחק תשובה ובהוראת מיודעינו חולדאי, ראש עריית תל אביב, כנגד עניי תל אביב. ביום שני הקרוב, 30 משפחות עומדות לאבד את ביתם, מאחר ויצחק תשובה שולח מאות שוטרים לבצע בשבילו את העבודה. בשנת 1948, במהלך מלחמת השחרור, תושבי גבעת עמל נשלחו על ידי המוסדות הציונים להתיישב בשטח ששימש כמאחז קדמי במערכה על העיר תל אביב.
שנים של חיים בתנאים עלובים עברו בסבל בתקווה שהמדינה תקיים התחייבותה הראשונית לספק לתושבים דיור חלופי. בהמשך, הקרקע נמכרה על ידי מנהל מקרקעי ישראל בשנת 1961 ב-20% מערכה בהסכם מכר שנוי במחלוקת וללא מכרז. בחוזה, התחייב הקונה להקים במקום שיכונים תוך 5 שנים ולספק דיור חלופי לתושבי גבעת עמל במקום - דירה תמורת דירה.
חלפו 5 שנים והשיכון לא הוקם. אך החוזה לא נאכף ונוצרה שחיקה בלתי הפיכה בזכויות התושבים ובסיכויים לזכות בקורת גג בטוחה.






בסופו של דבר, הקרקע החליפה ידיים והגיעה לידיו של יצחק תשובה בשנת 2004. בתב"ע התקפה 1770 א' – תוכנית נקודתית שהיא למעשה עסקה בין העירייה ליזמים, ידעה עיריית תל אביב להבטיח היטב את זכויותיה ואת הטובות שתפיק ממנה "לטובת הציבור", אך הפקירה ביודעין את תושביה השכונה הוותיקים ומוססה את זיקתם לקרקע וזכותם לדיור חלופי.
בעת הדיון בנושא גבעת עמל במסגרת המערכת המשפטית התברר המוגבלות ולפיכך, מערכת המשפט אינה יכולה לספק פתרון ראוי, מוסרי וצודק לתושבי השכונה. מסד החוק עליו מתבסס בית המשפט בהחלטותיו אינו מסדיר כהלכה את מעמדם של אזרחים רבים במדינה בעלי רקע היסטורי דומה למתיישבי גבעת עמל. 66 שנה של פעילות בית המחוקקים לא הספיקו על מנת לקבוע אמות מידה מוסריות להליך של פינוי פיצוי עבור מקרים כדוגמת גבעת עמל. כיום מנוצל "החור השחור" הזה בחוק על ידי יזמים לגריפת הון על חשבונם של תושבים. גבעת עמל היא מקרה קיצון של הסיטואציה הזו, אך היא אינה המקרה הראשון וכנראה שגם לא האחרון. יצחק תשובה עומד להקים 6 מגדלי יוקרה תחת השם הבומבסטי "פארק הבבלי", זאת אחרי שיחריב את גבעת עמל בשיתוף פעולה של עריית תל אביב. כך גם משפחת היהלומנים כוזהינוף מתכננת לזרוק משפחות מהבית לרחוב בלי פיצוי בשטחה בגבעת עמל בשיתוף פעולה של העיריה.
לצורך מבצע זה, יש למשטרה התאגידית הקצאה של מאות שוטרים. אין לה בעיה לגייס מבין שורותיה מאות שוטרים במטרה לפנות עשרות משפחות תמימות על לא עוול בכפן בשם בצע כסף. במהלך השבועות האחרונים נערכו מספר ניסיונות לפנות את תושבי השכונה. במסגרת ניסיונות אלו, נעשה שימוש באלימות משטרתית ובמעצרים כנגד התושבים.











ניסיון לפינוי ולביצוע מעצרים התרחש לפני כשבוע וחצי, ב-19/6 בשעות הבוקר בשכונת גבעת עמל בתל אביב. התושבים המוחים בתגובה חסמו את השכונה לכניסת משאיות לאתר הבניה "פארק בבלי" בבעלות יצחק תשובה. בידי עשרות משפחות צווי פינוי מיידים בלא פיצוי הולם. המשא ומתן שניהל עימם תשובה לאחרונה לאחר האלימות שיושמה בגל הפינויים הראשון התפוצץ שבוע לפני כן. השוטרים שהגיעו בסביבות השעה שמונה החלו להכות ולבצע מעצרים. שני תושבים נעצרו. המתח בשכונה גבר כשקצינים בכירים של המשטרה נראו מסתובבים בשכונה עם נציגיו של תשובה להכנת מבצע הפינוי הבא.
ככה חלמתם לגור בתל אביב? לשם כך עשיתם מחאה חברתית? איך אתם ישנים בלילה בידיעה שהאדמה ספוגה בדם של חפים מפשע? מדובר בטרגדיה של תושבים בני 65 לפחות שמפונים מרכושם ונשללים כל זכויותיהם בלי פיצוי! והכל בניהול ביתו של תשובה ואדריכלית הפרוייקט גל נאור, אשר אחראית להשלכתם לרחוב.

יש לפטר לאלתר את השר אהרונוביץ' ואת המפכ"ל דנינו. במקביל, יש ליישם סדר עדיפויות ראוי במדיניות המשטרה, להחליף את כל הדרג הניהולי הבכיר בבעלי תפקידים שאינם מושחתים, להקים יחידות פרופילאים פליליים ולרענן את שורות יחידת להב 433.
ולסיום, קצת לאטמה בנוגע לפיקטיביות המשטרה הישראלית הלא קיימת. הסיבה לכך שכשמתקשרים למשטרה והיא לא מגיעה, שאף פעם לא חוקרים, לא תופסים את הגנבים ולא מחזירים רכוש גנוב, מאחר ומדובר בפיקציה. ואולי מדובר פשוט בחבורה של מאבטחים בשכר מטעם בעלי ההון שמפזרים מחאות חברתיות כנגד מדיניות ה"הכל בסדר" הקפיטליסטית - תאגידית שמטרתה להמשיך לחלוב מהאדם הקטן כסף בשקט, כדי שימשיך לעשות מילואים בשקט, ישלם מיסים גבוהים בשקט וכן הלאה. הרי הכל בסדר ול מה שההמון צריך לעשות זה לצרוך, לצרוך, לצרוך!



2 תגובות:

  1. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והיא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים איתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א ! ! !

    השבמחק
  2. יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך, אלה כמו אהוביהם . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה והמושחתת , שאני רואה בך אחראי לו אישית . שם משתפים פעולה עם עבריינים , נוטלים שוחד , ופועלים כנגד אזרחים הגונים ! ! !
    לוואי ויעדיפו עבריינים בטיפול רפואי , לוואי ויאשפזו אותם לחינם אך רק על מנת להטרידם ולהתעמרות בהם, או לטובת הנאה אישית של המערכת והרופא אישית ,ושלא יקבלו את הטיפול הנדרש ובריאותם תינזק קשות ! ! !

    השבמחק