מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 21 באפריל 2015

3 ארתיראים שהסתננו לישראל בעבר נרצחו בלוב





הספין האחרון מהבוקר: ״מבקשי מקלט מאריתריאה שעזבו את ישראל הוצאו להורג בידי דאעש״. לדברי קרוביהם, הם חזרו לאוגנדה, ארץ מוצאם, עם 3,500 דולר בכיס שקיבלו ממדינת ישראל. מאוגנדה הם יצאו לסודן ומסודן ללוב, שם נרצחו בידי דעאש על רקע סרובם להמיר את דתם הנוצרית ולהתאסלם ובניגוד לחוק הבינלאומי.
מצער אותי לשמוע על אובדן חייהם של חפים מפשע, כל אובדן ללא הבדל דת, גזע וצבע עור. עם זאת, מדובר בפשע מלחמה של דעאש, אך העולם עדיין שותק. יתרה מכך, מדינת ישראל לא הטיסה את מסתנני העבודה הללו ללוב ולא הסגירה אותם לידי דעאש. אך השמאל לא מבהיר זאת כראוי בתקשורת מסיבותיו הוא.
ולפיכך, להלן עוד וריאציות על הנושא:
• ״מבקש מקלט מאריתריאה שעזב את ישראל עם 3,500 דולר בכיס נרצח במרסיי במסגרת מלחמת כנופיות. אלמלא גורש מישראל לא היה מגיע למרסיי ולא היה נרצח.״
• ״מבקש מקלט מישראל מת בספרד מאלח דם. אלמלא גורש מישראל לא היה מגיע למרוקו, לא היה מטפס על הגדר ולא היה נפצע.״
• ״מבקש מקלט מסודאן הוצא להורג בארצות הברית באשמת רצח. אלמלא גורש מישראל לא היה מגיע לארצות הברית, לא היה מתחתן עם ג׳ינה, לא היה רוצח אותה בהתקף של קנאה ולא היה נידון למוות.״
כרגיל חוסר דיוק בכתבות הללו מייצג אג'נדה שמאלנית הזויה. מסתנני העבודה נשלחים למדינה שלישית בטוחה, כמו רואנדה או אוגנדה. אחרי שהם כשלו בניסיון ההסתננות לישראל הם ניסו להגיע לאיטליה דרך לוב ונתפסו על ידי דעא"ש. ישראל לא אחראית למעשיהם אחרי שהיא הבטיחה את הגעתם לארץ בטוחה. אריתיראה בטוחה לאזרחיה וזה נקבע על ידי מספר גופי ביטחון בישראל ובעולם. הבעיה היא שבדומה לרוב המוחלט של מדינות דרום אפריקה, הכלכלה שם על הפנים.
הם יכולים לבחור ולהלחם על המדינה שלהם ולבנות אותה כמו שבנינו את שלנו. היהודים שילמו על מדינת ישראל בדם יזע ודמעות ולא כדי שהמוני מסתננים יבואו לנצל ולהרוס את מה שבנינו.
אז מה קורה פה בעצם? בית המשפט העליון אמור לפרסם בימים הקרובים את פסיקתו על העתירה נגד חוק ההסתננות (הגרסה האחרונה שעברה בכנסת ערב התפזרותה). ההחלטה כבר נעשתה (ומהיכרות עם הבג״צ אפשר לנחש שהיא לא עסקה בזכויות של תושבי דרום תל אביב), אבל על הפרק עומדת עתירה חדשה שתוגש בקרוב, העתירה נגד נוהל הגירוש למדינה שלישית. אז עכשיו זה הזמן להפעיל לחץ על השופטים. איך מפעילים לחץ על השופטים? באמצעות אין סוף ספינים של התקשורת. זה מה שאתם רואים פה. עוד ספין תקשורתי עלוב מבית היוצר של שודדי הזכויות.
ולי לא נשאר אלא לשאול: מה הם עשו בלוב? היו בדרך לאירופה, יחד עם כל שאר מהגרי העבודה מאפריקה? עד כדי כך הם פרימיטיבים בעיניכם שאין להם שום אחריות על חייהם? עד כדי כך אנחנו מטומטמים בעיניכם שאנחנו לא מסוגלים לפתוח מפה ולראות כמה מדינות וכמה מחנות פליטים יש בדרך מאוגנדה/רואנדה עד חוף הים התיכון?
ולמי שבאמת רוצה לטבול את עיניו בסחי, בבקשה קישור לכתבה בוואלה ובNRG של מעריב. יש גם בהארץ, אבל זה בתשלום.
שעוד מישהו יספר לי שהאריתראים באים לכאן כי הם פליטים. ושזה מצדיק את חיי הגיהנום, הסבל, השוד, האונס, האלימות בדרום תל-אביב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה