מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 13 באפריל 2015

כשהשמאל רדיקלי, מדינת ישראל זקוקה לאנשים כמו בן ארי וברוך מרזל בכנסת





67 שנים מאז 48
 48 שנים מאז 67
 ועדיין אנחנו נותנים ל19 שנה של כיבוש ירדני לקבוע את השיח הפוליטי שלנו !
יונית לוי ואודי סגל פירסמו מאמר, לפיו נתניהו זכה בגלל שהוא גאון תקשורתי. כאקט של רחמים בגין ההזייה הנוכחית שלהם [הרי התקשורת שמאלנית ויונית ואודי תפסו מלא זמן מסך] החלטתי לעזור לשמאל ההזוי להבין מה היה כאן באמת:
1. הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם - אם לא תצליחו לשחרר את הנחת המוצא הזאת - אין לכם שום סיכוי, מדובר בתנאי הכרחי.
שבו תחת עץ ותעשו מדיטציה כשהמשפט היחיד שתגלגלו בראש הוא - גם אנשים תבוניים בדיוק כמוני בחרו בימין.
התרגלתם להאמין שרק לכם יש כישורים תבוניים וראציונליים, אתם באמת ובתמים חושבים שמי שלא מסכים אתכם הוא מטומטם, נחשל, עני, וכזה שאוהב להידפק פעם אחר פעם. המציאות מראה שבוחרי הימין הם המורים של הילדים שלכם, הבנקאים שלכם, המפקדים ששומרים עליכם בצבא ועורכי הדין שמייצגים את התיקים שלכם - הם פשוט בכל מקום. והם לא אוהבים התנשאות.
אתם כמובן יכולים להמשיך ולאחוז בקרנות מזבח העליונות המחשבתית, רק קחו בחשבון שזה מרחיק אתכם מהשלטון. לו אני במקומכם הייתי מתחילה לתרגל צניעות וענווה.
2. מילקי שמילקי - החלטתם ללכת על הקלף החברתי, שאפו, לשם כך בדיוק אנחנו זקוקים לשמאל סוציאליסטי.
הקרקע הישראלית הציעה לכם מגוון ענק - ניצולי שואה שחיים בעוני, פריפריה שזקוקה לרפורמות חברתיות, בעלי עסקים קטנים שהולכים לעזאזל בגלל נטל המיסוי, נשים שמשוועות לשיויון בשכר, תאגידי ענק וטייקונים שנהנים מהקלות מס, פיטורי עובדים - יכולתם לחגוג בחיי.
אבל במקום זה הלכתם על רוטשילד ועל המילקי.
הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. הוא כבר לא שופט אנשים שיורדים מהארץ, אבל הוא כן שופט אותם אם הם עושים את זה מתוך אידיאולוגיה, בטח כשהאידיאולוגיה היא מוצרי חלב. הסבים והסבתות שלנו חשבו שטוב למות בעד ארצנו, הנכדים המפונקים שלהם כועסים על המחירים בסופר אז הם מוותרים על הרעיון הציוני ויורדים לברלין, לברלין!
זה מנוון, מפונק, דקדנטי ומביא את הסעיף. ובעיקר - זה לא מעורר הזדהות. הייתם צריכים להתנער מהמחאה המטופשת הזאת, במקום זה הפכתם אותה לסמל שלכם. טעות.
3. בץ ואוזה - כל סטודנט שנה א' לשיווק יסביר לכם שתחרות לא נובעת משלילת המתחרה אלא מהצבת אלטרנטיבה : אדם שהולך לישון בשעת לחץ ואישה שמתאפיינת בנאמנות פוליטית של פוטנה מטיחואנה הם לא אלטרנטיבה.
וזה לא שאין לכם מועמדים ראויים ואני לא אציין שמות רק אומר שקוראים להם שלי יחימוביץ' פחות המשקל הכבד של הועדים החזקים בנמל אשדוד וחברת חשמל + תמיכה ליוליה הקופאית במגה. זה סוציאליזם.
כל מצביע ימין שני רוחש לאישה הזאת כבוד, היא הייתה יכולה להיות הקלף שיכריע את הקולות המתנדנדים בקלות, אבל אתם בחרתם להעיף אותה מראשות המפלגה. טעות.
4. כולם מדברים על שלום - כשברור שכרגע זה לא רלוונטי.
כשהציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם ראה אתכם מדברים על שלום כולל וקשת בענן, הוא חשב שאתם היפים מטורללים. אי אפשר לדבר על אחוות עמים בעוד הקרקע גועשת מזעם מוסלמי.
זה נחמד לעשות אהבה במקום מלחמה, אבל כאן לא מדובר בעשיית אהבה אלא באוננות - שלום עושים עם מישהו שנמצא בצד השני, לא עם עצמך.
הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם יודע את זה, יש לו בוחן מציאות לא רע בכלל.
יכולתם לדבר על הבעיה הדמוגרפית, זאת בעיה אמיתית שלימין אין פיתרון עבורה, יכולתם לדבר על הסדרים ולהציג אלטרנטיבה, במקום זה דיברתם על כיבוש וגזענות.
הישראלי המצוי איננו גזען, הוא פשוט רוצה לחיות.
והוא גם לא אוהב שמעליבים אותו.
5. שרה - אף אדם לא ראוי לכתישה הברברית שהאישה הזאת זכתה לה, גם אם מדובר באישה הגרועה ביותר מאז שחר הבריאה.
בניתם על שנאה גורפת, קיבלתם את ההיפך - הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם כבר לא יכול היה לעמוד בסקילה הפומבית הזאת, הרחמים עליה הפכו לזעם כלפיכם, ובצדק.
6.ביבי מול יונית - לא נתתם לנו אופציה לבחון את ביבי, היינו עסוקים מדי בלגונן עליו מול התקשורת. כשחיפשנו את הדמוקרטיה בזכוכית מגדלת, כל מה שהיה לכם להגיד הוא שגם לביבי יש עיתון - הביביתון.
וזה נכון, אבל מה הוא ביבתון אחד מול ווינט, וואלה, ערוץ שתיים, הארץ, ערוץ עשר, ידיעות אחרונות וגלי צהל?
הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם יודע לזהות משחק הוגן כשהוא רואה אותו, הבעיה היא שהמשחק כאן היה מכור באופן מביך, זאת גם הדמוקרטיה שלכם אתם יודעים. תגנו עליה למען השם.
7. גם כשבוחנים את ביבי מגיעים למסקנה שהוא ראש ממשלה לא רע בכלל. אמנם לא מושלם אבל לא רע בכלל.
ישבתם על אספרסו יום לפני החופשה בחול והסברתם לנו כמה רע כאן, גם אנחנו חיים כאן ולכן אנחנו יודעים שלא כל כך רע כאן. במקום להסביר לנו כמה חם לנו בתוך הגיהנום, הייתם צריכים להסביר איך אפשר לשפר את החיים הסבירים שיש לנו מלכתחילה. אני לא בן אדם של אידיאולוגיה - הדת שלי היא הגיון בריא והערכים שלי הם בוחן המציאות.
לפיכך תוצאות הבחירות הן צדק פואטי בעיני - הציבור לא מטומטם ולכן אתם משלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה