מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 12 באפריל 2015

נו, כבר הגיעו מים עד נפש?



ראיתי עכשיו כתבה נחמדה בערוץ 10 על ההתבטאותו של ביבי ביום הבחירות שנת 2015 - "הערבים נוהרים לקלפיות", כך טען. במהלך הראיון, ראיינה מירה עוואד כל מיני נציגים של ה"מגזר" [כן, אותו "מגזר" שלא צריך לפרט לגביו אבל כולם יודעים שמדברים על ה"מגזר"]. אחד הטיעונים הבולטים שלה היה מה היה קורה אם מישהו באירופה היה אומר "היהודים נוהרים לקלפיות".
אז אני רק רוצה לציין שאם היהודים באירופה היו טוענים שאדמת אירופה כולה היא אדמתם, שהאירופאים שחיים במדינה הם מהגרים, שכשביום העצמאות של כל מדינה אירופאית היהודים היו מציינים את יום אסונם ואם הם היו מגדירים את עצמם כבני עם אויב למדינה בה הם חיים והנציגים שלהם בפרלמנטים האירופאים היו נמנעים מלגנות ואף לוקחים חלק בפעולות טרור נגד המדינה בה הם חיים, אני לא חושבת שהייתי כל כך מופתעת.
יותר מזה, אולי יש הצדקה אם היהודים היו מתנהגים כך לאור השואה שהתרחשה ברחבי היבשת במחצית הראשונה של המאה ה-20. מליוני נפשות יהודיות נימחו מעל פני האדמה, כשמקום קבורתם אינו ידוע בוודאות. מדובר בקהילות שלמות של יהודים שהתפתחו בגלות, בתרבויות יהודיות עתיקות של מאות שנים בעלי שושלת מאז אותו גרוש מארץ הקודש לפני 2,000 שנים. מדובר בפליטים לכל דבר שאיבדו את כל מה שהיה להם על בני האדמה, את משפחתם, את רכושם הרב, את אדמתם, את קהילתם. 
ולא רק באירופה. מישהו היה מאשים את היהודים אם היו מתנהגים כך גם במדינות ערב, מהם גורשו לאחר שקרוביהם ובני קהילתם נרצחו ורכושם נשדד? מעשים אלו בוצעו על ידי שכניהם הערבים, זאת לאחר שהקהילות היהודיות במדינות ערב פיתחו במדינות אלו חיי קהילה, השתלבו בחברה, צברו רכוש, קנו אדמות, הקימו משפחות ועוד. הם נרדפו על ידי הממשל הערבי ושכניהם הערבים. מדובר בשואה לכל דבר ועניין. נערכו נגדם פרוגרומים והתנכלויות. מישהו היה מאשים את היהודים אם הם היו מגיבים בהתאם ודורשים את חיי קרוביהם בחזרה? את רכושם? את אדמתם?
אז על מה מלינים הערבים? היהודים נאלצו לצאת לגלות מארצם, ממולדתם, במשך 2,000 שנים. לעומתם, המוסלמים המציאו היסטוריה בת 1,400 שנים, וגם היא לא מבוססת. הרי גם ספר ההיסטוריה המוסלמי, הקוראן, לא מקיים שום קשר בין האיסלאם לארץ ישראל. ההיפך מכך, הקוראן מקשר בין היהודים לישראל ולירושלים בירתה. 2,000 שנות גלות אלו של רדיפות ופרוגרומים כנגד היהודים הסתיימו בשואה רצחנית. 1,400 שנות היסטוריה איסלמית מאופיינים בטרור וג'יהאד כנגד עמי העולם, כולל עם הספר, העם היהודי. שום נכבה שום חרטא. 
השלום נוגד את ערכי האיסלאם. המוסלמים הנם אורחים בלבד בארץ ישראל. מקורם ממצרים, מסוריה, מלבנון וממדינות מוסלמיות נוספות. אין להם קשר למדינת ישראל. אין דבר כזה עם פלסטיני. ארץ ישראל וירושלים בירתה עדיין כבושות על ידי המוסלמים הלכה למעשה. מדינת ישראל הנה מדינת היהודים ועדיין, אינה בה חופש דת וחופש תנועה ליהודים. תקשורת ההמונית בישראל ובעולם מבצעת דהומניזציה ליהודים אך לא חושפת את המתרחש בקרב מדינות מוסלמיות, את השואה היום - יומית שסובלים תושבי מדינות כמו בתימן, בסוריה ובעירק, בעקבות ארגוני הטרור המובלמים כגון דעאש [ISIS].
הסרטון הבא מציג תמונות נוראיות של מוות אסירים בסוריה, כנראה מתנגדי המשטר. זה לא רק הוצאה להורג, אלא טבח ועבירה על רבים מהסעיפים של אמנת כבוד האדם וזכויות האדם של האו"ם, לאחר שעברו עינויים.




ينصح بعدم مشاهدة الأطفال +18 صور مروعة مسربة مـن سجون النظام السوريتكشف الصور المسربة من سجون الأمن السوري جانبا مروعا...
Posted by Shehab News Agency on Sunday, March 22, 2015


אזרחי ישראל באשר הנכם ,שלום. כאדם כיהודי, כישראלית, אני פונה אל מצפונכם ערב יום השואה ומפצירה בכם לצפות. סרטון זה מתאר את השואה המתחוללת ברגעים אלו ממש במרחק של מאה חמישים ק"מ קו אווירי מביתכם. כן, אלו תמונות שואה עדכניות בצבע . וכן, המציאות הזו מתחוללת ברגעים אלו ממש. הכתב בערבית מזכיר את המלים 'שואה' ו'אושוויץ'. דר' גיא בכור, מזרחן שמחובר למציאות המתרחשת במזרח התיכון, מדבר על סדר עולמי אחר. על מזרח תיכון בו מדינות ערב יקרסו והשבטים משתלטים על משאבי המדינה ועל ערי הבירה, בוזזים ומחריבים. איך זה שבכל פעם, כשמתרחשת לב שואה, העולם שותק? זה נראה נוח לעולם המערבי כשהעולם המוסלמי בוער.
מדובר במראות טראומתיים. עם זאת, הדבר אינו נמצא בסדר עדיפות גבוה באג'נדה העולמית. הקהילה הבינלאומית אינה מעוניינת להציל את חייהם של מליונים במדינות ערב. מדובר בטבח לכל דבר, רצח עם, בשואה של מוסלמים כנגד מוסלמים. עם זאת, רוב החלטות האו"ם ארגון שהוקם לאחר מלחמת העולם השניה, הנם החלטות המתנגדות לקיומה של מדינת היהודים, הלא היא מדינת ישראל.
חלקכם וודאי יטען שאינו מסוגל לצפות בסרטון זה מהסיבות, כמו, סרטון מעודד אלימות ומשחית את הנפש וכן, בטענה שאין לכם עניין פרוגרסיבי להתעניין בעיניינים לא לכם. זו זכותכם, אך זכרו שבזמן שואת היהודים באירופה רבים תירצו את שתיקתם והתעלמותם בדיוק בתירוצים אלו. זכרו גם את השמאל הישראלי הרדיקלי. את האדריכל של שואה זו, המבוססת על סיסמתו מבילעין "מחאה בלתי אלימה" ומזרח תיכון חדש שחתר וזעזע את יסודות השלטון הערבי הריכוזי בארצות ערב והוביל במישרין לשואה איומה זו כתוצאה מחוסר משילות.
מה אתם יכולים לעשות? קומו נגד השמאל הרדיקלי ארגנו מחאות מולו בוזו לו תירקו בפרצופו זה הזמן לסולידריות יהודית ערבית אנושית בינלאומית כוללת נגד השטן השמאלני רדיקלי. 
גם היהודים עברו שואה, לאחר 2,000 שנות גלות. דווקא אנחנו צריכים להיות אור לגויים ולמנוע את רצח העם המתרחש אצל שכנותינו במזרח. דווקא היהודים צריכים להציל חיי אדם. אנחנו חיייבים לדעת, חייבים לזכור, חייבים למנוע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה