מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 6 באפריל 2015

עושים סדר בניירת ומקבלים החזרי מס הכנסה מהמדינה













שלום לכולם וחג שמח,
בפסח עושים סדר וזה הזמן לבדוק בניירת שלכם את טופסי 106 של השנים 2009 – 2014.
אם אחת מהסיבות שמצורפות כאן מתאימה לכם, כנראה שמגיעים לכם אלפי ₪ בחזרה. פתיחת התיק לבדיקה אצל רואה החשבון דרור רצון הנה בחינם.


  • שינית מקום עבודה?
  • קיבלת דמי אבטלה?
  • יצאת לחופשת לידה?
  • סיימת תואר אקדמי?
  • גרוש שמשלם מזונות?
  • נולד לך ילד החל משנת 2009?
  • משכת כספי פיצויים?

שילמת מס הכנסה? ישראלים רבים אינם מודעים לכך שמס ההכנסה חייב להם כסף ומגיע להם החזר. מבחינת הנתונים עולה, כי 80% מהשכירים שמרויחים לפחות 6,000 שקלים בחודש זכאים להחזרי מס בממוצע של 8,500 שקלים. על סכום זה מתווספים רבית והצמדה. ההחזר הכספי עשוי להגיע אף לעשרות אלפי שקלים.
משרדו של רואה חשבון דרור רצון מחויב לבחון האם הנכם זכאים להחזר מס. הייעוץ הראשוני הנו ללא עלות פתיחת תיק או התחייבות. במידה ולאחר ביצוע בדיקה מקצועית מתברר, כי מגיע  לך החזר מס, הרואה חשבון יגיש דוח שנתי מקוצר לשכירים בצרוף מסמכים שונים בדבר ההכנסות והתשלומים, כגון טפסי 106 ממקומות העבודה, אישורי הפקדות בביטוח חיים וקרן פנסיה, במקרה של מגורים בישובי ספר יש להגיש אישור מהרשות המקומית לגבי מקום מגוריכם, אישורים רפואיים וכו'.

לביצוע בדיקה בדבר זכאותכם להחזר מס אנא פנו למשרדו של רו"ח דרור רצון - פטור מדמי פתיחת תיק בעת השארת פרטי יצירת הקשר. הליווי של רואה חשבון דרור רצון יתבצע לכל אורך התהליך, עד לכניסת הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך.
לצורך בדיקת הזכאות להחזר כספי, יש להעביר למשרדנו מסמכים מעודכנים אלו החל משנת 2009 עד לשנת 2014 כולל. לאחר המצאת המסמכים הללו נבדוק אם צפוי החזרים ואם נדרשות השלמות.
בכדי להתחיל את הליך הבדיקה, אבקשך לסרוק ולהעביר העתקים של המסמכים הבאים  למייל של המשרד - drorratz@zahav.net.il עבור מיכל. הסבירות להחזר תגדל במידה ובחינת החזר המס תבוצע לשני בני הזוג. לחלופין, ניתן להתחיל את ההליך גם בהשארת פרטים ליצירת קשר בטופס הנמצא בתחתית הרשומה. צרו קשר, מקסימום תרוויחו כסף
ישנה, כמובן, אפשרות להעביר העתקים למשרדנו:
כתובתנו - משרד רו"ח דרור רצון (עבור מיכל)
בכתובת משק 22 במושב ירחיב,
מיקוד 45680 

או באמצעות פקס שמספרו 039389029.  (עבור מיכל)


יש לציין עבור מיכל וכן, להציג פרטי יצירת קשר.


ליצירת קשר עם הנציגה שלכם במשרד: מיכל 0547-790549










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה