מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 12 בפברואר 2016

אנו מודות לכל התורמים במסגרת פרוייקט להציל את אלונה




אנו מודות מעומק ליבנו לכל התורמות במסגרת פרוייקט להציל נשמה של ברבור [נו, מה לעשות שהרוב המוחלט היו תורמות?]. אנחנו מעריכות מאוד את העזרה וכן, מאחלות ומייחלות לשינוי מדיניות החינוך המיני בישראל באופן שיצמצם את יישומה של תרבות האונס ויעודד את ההעצמה הנשית. עדיין, כשמפורסמים מואשמים על ימין ועל שמאל בכך שהטרידו מינית נשים וכן, נשים מעידות על כך שהן מוטרדות מינית על ימין ושמאל ומקבלות הצעות מגונות מעמיתיהם לעבודה או ממעסיקיהם, אנחנו לא ננוח ונפעל לשנות את המצב, גם אם יידרש לבצע שיימינג. אנחנו לא נשקוט על שמרינו כל עוד הציבור מעודד את התוקפים ולא מגונן על הקורבנות. אנחנו לא נחבק אנשים כגון משה איבגי וסילבן שלום. אנחנו לא נכבה את המצפון שלנו כי המטרידן או התוקף מקדם את דעותינו הימניות או השמאליות כפי שמבצעות יפות הנפש הפמיניסטיות מהשמאל, כי התוקף פליט מסוריה או מסתנן עבודה מדרום אפריקה. שום דבר בעולם לא מצדיק הטרדה מינית או אונס. משפט השדה שהעבריינים האלו עוברים מוצדק כי מערכת האכיפה ומערכת המשפט לא עושות את עבודתן.
מאחר ומערכת האכיפה והמשפט בישראל לא מעודדות דיווח של עבירות מין, החל מהטרדות מיניות וכלה בתקיפות מיניות, שיימינג הוא אמצעי היחיד העומד לרשותנו. אנחנו ממש לא ממליצות שמוטרדות ומותקפות יפנו למשטרה. אתן לא חייבות. אמנם הרשעה במעשה הפלילי תחסוך לכן את העבודה בתביעה אזרחית, אבל שום סכום בעולם לא שווה את מה שתעברו בדרך להרשעה זו, אם זה בכלל יגיע לבית המשפט. יחד עם זאת, שקל או מליון, פיצויים כספיים לא ילמדו אותו לקח. תחשבי שוב, האם באמת יש לך אינטרס להתלונן במשטרה?



אנחנו גם מזכירות שלמרות שהפרוייקט הסתיים, אלונה עדיין חיה, נושמת, מתמודדת ונלחמת בשדים שלה. לצערנו, הסכום שגוייס לא קירב אותנו ליעד. אנחנו עדיין זקוקה לעזרה כלכלית כדי לשקם את אלונה. מי שמעוניין לתרום לשיקומה, מוזמן לפנות אליי במייל desertstormil@gmail.com ואעביר לו פרטי חשבון. כל סכום יתקבל בברכה. התורם יקבל קבלה בהתאם.
תודה רבה לכל החברים שמעודדים אותנו, לתורמים ולמימונה שנתנו את הבמה לקמפיין.
למי שלא מכיר את הסיפור של אלונה, כנסו לכאן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה